ניתוח הרמת עפעפיים מחיר

הרבה פעמים בחיים המחיר של מוצר או משהו שאנחנו רוצים בו משחק תפקיד בהחלטות שלנו האם לקנות או האם לעשות?. ואכן כך זה צריך להיות, רובנו עובדים קשה מאד עבור הכסף שלנו ונרצה להוציא אותו על משהו שאנחנו ממש צריכים, רוצים ויעזור לנו.

כשמסתכלים על המחיר של ניתוח הרמת עפעפיים, המחיר במבט ראשון יכול להרתיע, אולם כאשר מבינים את המורכבות של הניתוח ובסופו של דבר את התרומה שלו בכמה היבטים של חיינו, נראה כי זה שווה את המחיר.

במאמר הזה נסביר על הניתוח ועל העלויות שלו.

 

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

 

 

רוצים לקבל מראה צעיר ורענן של עפעפיים חלקים ומתוחים אם כן? אז הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
מומחים בכל סוגי ההליכים אסתטיים והרפואיים בעולם האסתטיקה והיופי✅
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24 ✅
ליווי אישי ושירות מהמומחים בעולם האסתטיקה ✅
מומחים בכל סוגי הניתוחים האסתטיים והרפואיים ✅
זמן ההחלמה הקצר ביותר בניתוח של הרמת עפעפיים עליונים ותחתונים ✅

 עזרנו כבר למאות מטופלים מכל הארץ לקבל את העפעפיים חלקים ומותחים בדיוק כפי שהם תמיד רצו! 👱🏼👨🏽

למי מתאים ניתוח הרמת עפעפיים?

ישנם שלושה מצבים בעקבותיהם  מבצעים (גברים ונשים) ניתוח הרמת עפעפיים.

מצב ראשון – בעיה רפואית של פגיעה בכושר הראייה עקב נפילת העפעף והסתרה חלקית של גלגל העין, לצד תופעה של התעייפות מהירה של העין בעקבות הכבדות של העפעף.

מצב שני – בעיה אסתטית של מראה עייף, מותש ומבוגר שנוצר עקב התפתחות של עור רפוי ורקמות שומן מצטברות בעפעפיים.

מצב השלישי – שילוב של שני הדברים.

ניתוח הרמת עפעפיים ניתן לעשות בעפעפיים עליונים, תחתונים ושניהם ביחד, אם המצב מצריך זאת ובמצבים מסוימים יש הנוטים לשלב גם הרמת גבות.

לעוד מידע בנושא מה הן הסיבות לעבור ניתוח להרמת עפעפיים

 

הקשר בין הרמת גבות לעפעפיים נפולים

הקשר בין הרמת גבות לעפעפיים נפולים

בשונה מצבירת שומן בחלקי הגוף לאורך השנים של התבגרות והזדקנות הגוף, דווקא באזור הפנים ובמיוחד באזור האף והעיניים מתרחש תהליך הפוך של אובדן שומן, בעקבותיו מופיעים קמטים, שקעים וקפלים.

בצעירותנו אזור העיניים כולל חלק שומני שמסתיר את מבנה ארובת העין ומאפשר מרחק בין העפעף לבין השכנה שלו מלמעלה הגבה. אולם כאשר השומן הזה מתחיל להיעלם מתחילים להיווצר בעפעף קפלים, כמו של מפה מקומטת, אובדן השומן בין הגבה לעפעף גורם לגבה לאבד תמיכה והיא צונחת על העפעף. לכן הרבה פעמים ניתן למצוא את התופעה של עפעפים נפולים יחד עם גבות נפולות ואז נוטים לעשות שני תיקונים באותה התערבות כירורגית.

 

 

 צניחת עפעף אמיתית אל מול צניחת עפעף מדומה?

לפני שמבצעים ניתוח הרמת עפעפיים, על הרופא לאבחן מהי בדיוק הבעיה שבעקבותיה ישנה צניחת עפעפיים, שכן הטיפול הוא שונה בכל אחת מהסיבות. מבחינים בין שני סוגי צניחת עפעפיים: צניחה אמיתית (נקראת גם פטוזיס) וצניחה מדומה.

פטוזיס – נפילת העפעף היא כתוצאה מבעיה והיחלשות שריר העפעף (נקרא שריר הלבטור), לאורך השנים גיד  העובר ומחבר בין השריר לעפעף נמתח ונמתח והופך להיות ארוך יותר עד שפעולת השריר של הרמה והורדה נפגעת ואינה מגיעה לאותה רמת יכולת קודמת. בצניחה זו העפעף נראה כמו שמיכה שפרסו על העין והעין נראית חצי סגורה. הטיפול לפטוזיס הוא על ידי מתיחה וחיזוק שריר העפעף.

צניחת עפעף מדומה – במקרה זה הבעיה איננה ישירות בשריר העפעף אלא בהצטברות רקמות שומן בעפעף שהופכות אותו לכבד ואז הוא מכסה גם את הריסים וגם את העין.

במרבית המקרים מדובר בשילוב של שתי התופעות יחד ובהתערבות הכירורגית מתקנים גם את השריר וגם מסירים רקמות שומן.

ניתוח הרמת עפעפיים מחיר

 

כיצד מתבצע ניתוח עפעפיים? – חלוקה לפי עפעפים ואפיון הבעיה

הניתוח מתבצע בהרדמה מקומית ותחת טשטוש עמוק, במקרים מסוימים (ניתוח עפעפיים עליונים ותחתונים) ייתכן ויהיה צורך בהרדמה מלאה, תלוי בהיקף הניתוח.

 

עפעפיים עליונים – ניתוח פטוזיס

את הטיפול בבעיית שריר העפעף ניתן לבצע בשני סוגי ניתוחים. לא כל ניתוח מתאים לכל אחד ורק רופא יכול להמליץ על השיטה המתאימה בהתאם לאבחון הבעיה ומצב העין.

חתף עורי בעפעף – זו הגישה המוכרת יותר והשכיחה יותר. בניתוח זה מחזקים את שריר הלבטור על ידי ביצוע חתך עורי בתוך העפעף (לרוב החתך נעשה בין קפלים כך שהוא פחות מורגש חיצונית), מקצרים את הגיד ומחברים את השריר לעפעף בהתאם לקיצור הגיד. בדרך זו כושר המשיכה של השריר מתחזק.

ללא חתך עורי – בשיטה זו “נכנסים” לחלק הפנימי של העפעף בלי לבצע חתך ומגיעים לשרירי העפעף הפנימיים יותר (שרירי המולר) ואותם מקצרים. שרירים אלו משתתפים אף הם בהרמת העפעף וקיצור שלהם מחזק אותם ומאפשר להם להיות יעילים בחזרה.

 

עפעפיים עליונים – ניתוח  צניחת עפעף מדומה

בבעיה זו מטפלים באמצעות ביצוע חתך לאורך העפעפיים, דרכו נכנסים ומוציאים את רקמות השומן. אמנם במהלך הניתוח לא מרגישים כאב אך ייתכן ובמהלך הוצאת רקמות השומן, תורגש מעיין הרגשת צביטה או משיכה קלה.

למדריך המלא שלנו בנושא  – הרמת עפעפיים עליונים

 

עפעפיים תחתונים

בניתוח זה מתמודדים עם בלוטות תת עוריות של שומן שמופיעות מתחת לעיניים, זהו שומן שבעבר היה עמוק מסביב לעין אך לאורך השנים עבר לקדמת הבמה וייצר שקית שמכבידה על העפעף ויוצרת מראה של עייפות. בהתערבות הכירורגית, מבצעים חתך שכמעט ואינו נראה בחלק הפנימי של העפעף התחתון ומסירים את השומן.

למידע נוסף בנושא – ניתוח עפעפיים תחתונים

 

מה יש לבצע לפני ניתוח הרמת עפעפיים בקרב נשים?

אחוז גבוה מבין אלו המבצעים את ניתוח הרמת העפעפיים הם אכן נשים ויש נטייה להתייחס לניתוח זה כניתוח המאפיין נשים. אולם המציאות בעניין הזה משתנה יותר ויותר, ובשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית גם בקרב גברים המבצעים את הניתוח.

למדריך המלא – להרמת עפעפיים לגברים

 

הפעולות שיש לבצע לפני ניתוח עפעפיים אינן שונות בין גברים לנשים והן כוללות:

  • שיתוף הרופא בכל ההיסטוריה הרפואית בלי להסתיר דבר וחצי דבר.
  • בדיקות דם בסיסיות, כולל קרישת דם +בדיקת אק”ג.
  • בדיקת ראייה + בדיקת שרירי עפעפיים + בדיקת גבות וזאת בכדי שהרופא יוכל לאבחן נכון מה סוג הבעיה?, היכן היא? ולתכנן נכון את ההתערבות.
  • ביצוע צילומים של אזור העיניים בכדי לתכנן את הניתוח.
  • כשבועיים טרם הניתוח יש להפסיק לקחת תרופות או תוספים המיועדים לדילול דם.

 

מה קורה לאחר הניתוח?

טיפות עיניים ומשחה לאחר ניתוח להרמת עפעפייםלאחר הניתוח מתחיל תהליך ההחלמה שמחולק לתקופה של שבועיים ועוד מספר חודשים שזה בערך הזמן שבו ניתן לראות את מלוא התוצאות של הניתוח.

מיד לאחר השחרור מהניתוח (באותו היום) כשחוזרים הביתה יש להקפיד על ההנחיות הרפואיות שכן מדובר באזור רגיש וטיפול לא נכון בתקופת ההחלמה יכול לפגוע בתוצאות הניתוח ואף לגרום נזק.

  • צפוי כאב קל (חלק ללא כאב בכלל) שניתן לניהול על ידי משככי כאבים מקומיים.
  • יש לשמור על המקום קריר באמצעות קומפרסים ולהקל על הכאב והנפיחות.
  • טיפות עיניים ומשחה (תקבלו מרשם מהרופא) לשמירה על העיניים לחות.
  • יש להימנע משחייה בים או בבריכה.
  • יש להימנע מחשיפת העיניים לשמש.
  • יש להימנע ממאמץ גופני.
  • במשך לפחות שבועיים לא להשתמש בחומרים מדללי דם.

 

לסיכום

אמנם מחיר ניתוח הרמת עפעפיים יכול להרתיע חלק מהאנשים אך מדובר בניתוח באזור מאד רגיש שמצריך מיומנות גבוהה מצד אחד, מצד שני, אזור העיניים חשוב לתחושת בביטחון העצמי שלנו ולמצב הרוח והדימוי העצמי שלנו.

על כן בהסתכלות רחבה, להרבה מאיתנו מחיר ניתוח הרמת עפעפיים הוא מחיר שנרצה לשלם בשביל התחושה הפנימית שלנו והצרכים החברתיים והחיצונים שלנו.

מעוניינים לשים סוף לשקיות מתחת לעיניים ומהמראה העייף שרודף אתכם תמיד צרו קשר עוד היום המומחים שלנו בעולם האסתטיקה עוד היום

לקראת ניתוח הרמת עפעפיים​

המדריך המלא עם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני ניתוח הרמת עפעפיים!

הימים שאחרי ניתוח עפעפיים​

המדריך המפורט עם כל הפרטים לגבי ההחלמה לאחר ניתוח הרמת עפעפיים

סיבוכים שיכולים להיות​​

כל הסיבוכים אשר יכולים להיות בניתוח הרמת עפעפיים ולמה זה לא כזה מסוכן? ​
שאלות נפוצות
עלות הניתוח נקבעת בהתאם להיקף ההתערבות שיש לעשות, וכן האם מדובר בניתוח בעפעפיים עליונים או תחתונים או אולי שניהם יחדיו. כך שבסופו של דבר מחיר ניתוח הרמת עפעפיים משתנה בהתאם להיקף הניתוח ולמקרה. עפעפיים עליונים או תחתונים – 6,000 עד 12,000 ₪ שני העפעפיים – 10,000 עד 15,000 ₪
בכל ניתוח שהוא קיימים סיכונים, אולם הסטטיסטיקה מראה כי לניתוח הרמת עפעפיים יש הצלחה גבוה של מעל 90 אחוז. כמו כן מרבית הסיבוכים שעלולים להתפתח הם סיבוכים זמניים כמו : דלקת באזור החתך, יובש בעיניים, דימום, ירידה בראייה. כולם יעבור תוך מספר ימים עד כ3 שבועות במקרים חומרים!
ניתוח רק בעפעף העליון או התחתון מחזיק לעשר שנים ויותר, ניתוח שנעשה בשני העפעפיים במקביל מחזיק פחות שנים, משום שבעיקר העפעפיים התחתונים צוברים מהר יותר שומנים.