מה הן הסיבות לעבור ניתוח הרמת עפעפיים?

ניתוח הרמת עפעפיים הוא הליך קוסמטי שהפך פופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות בשל יכולתו להפחית את מראה הזדקנות, עיניים עייפות ועור נפול. זה גם יכול לשפר את הראייה, להפחית קמטים ונפיחות סביב העיניים, ולהעניק לך מראה צעיר יותר. במאמר זה, נדון בסיבות העיקריות מדוע אנשים עשויים לבחור לעבור ניתוח הרמת עפעפיים.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

 

למרות שישנן סיבות רבות מדוע מישהו ישקול לעבור ניתוח הרמת עפעפיים, שלושתן העיקריות הן לשפר את האסתטיקה, לשפר את הראייה ולהפחית את סימני ההזדקנות. ניתוח הרמת עפעפיים יכול לעזור לך להשיג מראה צעיר יותר על ידי הפחתת הקמטים סביב העיניים ושיפור המראה של עפעפיים עם ברדס.

 

 זה יכול גם לעזור לשחזר אובדן הראייה הנגרמת כתוצאה מצניחה או צניחת עפעפיים עליונים. בנוסף, זה יכול להפחית סימני הזדקנות כגון רגלי עורב, עיגולים שחורים ושקיות מתחת לעיניים. בסך הכל, להליך הזה יש יתרונות רבים שהופכים אותו לפופלרי מאוד למי שמעוניין לשפר את המראה הכללי שלו.

 

מעוניינים להפטר מהשקיות מתיחת לעיניים וממראה העייף כל הזמן? רוצים לקבל מראה רענן וצעיר? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום שתעזור לכם בכל הליך שתבחרו!
מומחים בכל סוגי ההלכים אסתטיים והרפואיים בתחום העפעפיים והפנים ✅
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש✅
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24 ✅
שירות אישי על ידי מומחים בעולם האסתטיקה ✅
מומחים בהליכים אסתטיים! ✅
זמן ההחלמה הקצר ביותר בהליך של הרמת עפעפיים ללא ניתוח ✅

               עזרנו כבר למאות פציינטים בכל חלקי הארץ לקבל את התוצאה שהם תמיד חלמו 👱🏼👨🏽

 

 כמה זמן לוקח ניתוח הרמת עפעפיים?

ניתוח הרמת עפעפיים, הידוע גם בשם בלפרופלסטיקה, הוא הליך קוסמטי שיכול לעזור לשפר את מראה העפעפיים הנפולים. ההליך נמשך בדרך כלל בין שעה לשעתיים, תלוי במורכבות המקרה. במהלך הניתוח מסירים עודפי עור ושומן מהעפעפיים העליונים והתחתונים על מנת להעניק מראה צעיר וערני יותר. מטופלים עשויים לחוות אי נוחות מסוימת במהלך ההליך, אך זו צריכה להיות מינימלית וקצרת מועד. לאחר הניתוח יצטרכו המטופלים לטפל במיוחד בעיניים במשך מספר שבועות על מנת להבטיח ריפוי תקין ותוצאות מיטביות. 

 

הסיבות לעבור ניתוח להרמת עפעפיים

 

מתי ניתן לשקול ניתוח להרמת עפעפיים?

ככל שאנו מתבגרים, אנו מנסים לשמור על גופנו ככל האפשר, אך עינינו לפעמים מחליטות אחרת. וכאן מתחילה התחושה שאנחנו צריכים להרים את העפעפיים כדי להרים לעצמנו את העיניים.

ניתוח הרמת עפעפיים, הידוע גם בשם blepharoplasty, יכול להיות דרך מצוינת להשיג מראה צעיר ורענן יותר. הוא משמש בדרך כלל לטיפול בעפעפיים נפולים, קמטים ועודפי עור בעפעפיים העליונים או התחתונים.

ניתוח מסוג זה יכול לעזור לשפר צניחת עפעפיים עליונים, נפיחות מתחת לעיניים, להעלים את הצבע השחור מתחת לעיניים ולתקן בעיות ראייה הקשורות לעין עקב עור עודף.

 ישנן סיבות רבות מדוע עליך לעבור ניתוח עפעפיים, ונפרט כאן לפחות שלוש חשובות מהן:

 

חוסר שינה גורם לקמטים לא רצויים על העור שלך

כאשר גורמים לגוף שלנו לנוח ולהתחדש, לעור יש גם זמן שינה משלו. בעיקר כיוון שאנו נשארים ערים יותר מדי זמן כשאנחנו מסתכלים על מסך כלשהו או קוראים, העור לא יקבל את זמן ההרפיה שהוא צריך, וכך הוא מתחיל לקבל קמטים.

אותו הדבר קורה כשאת מתעוררת בבוקר ולא משתמשת בעיניים כמו שצריך כדי לראות לאן את הולכת. מה שעלול לקרות הוא שחלק מרקמות העור האלו המקיפות את העיניים שלך ושומרים עליהן ייפלו תחת כוח הכבידה וייצרו את הקמטים הלא רצויים והלא נעימים האלה.

 

שקיות ושומן בעיניים: הסיבה לעיגולים שחורים

חוסר השינה גם צובר שומנים סביב העיניים, וזו הסיבה שאתת מכניסה את השקיות הנוראיות האלה מתחת לעיניים. זה רק יגרום להן להיראות גרועות יותר אם הן יתחילו ליפול ככל שתגדלי ותתגברי.

אותו דבר קורה לא כשאת ערה, אלא כשאת נחה, את עלולה להתעורר בבוקר ולהרגיש שהעיניים שלך נראות נורא, העור שלך מיובש או שיש לך עיגולים כהים מתחת לעיניים.

זו הסיבה מדוע עליך לעבור ניתוח עפעפיים, מכיוון שזה יאפשר לך לחזור כאשר לא היו לך אף אחת מהשקיות או הקמטים האלה סביב העיניים. בעזרת הליך שכזה, את יכולה להיפרד לתמיד מכל הבעיות האלה חד משמעית.

לעוד מידע בנושא – שקיות מתחת לעיניים

עיגולים שחורים מתחת לעיניים

אובדן הערכה עצמית וביטחון עצמי עקב שקיות בעיניים

זה ישפיע על הביטחון העצמי שלך מכיוון שאנשים ישימו לב שיש לך את השקיות האלה סביב העיניים שלך, והם יביטו בך בשלב כלשהו ביום שלך. ההערכה העצמית שלך עשויה לרדת, אך תוכלי לתקן זאת במהירות בעזרת ניתוח עפעפיים.

עיניים נפולות יכולות להשפיע גם על הראייה שלך, כך שאת לא רוצה שזה יקרה כי בקרוב אם זה לא קרה עד כה, תצטרכי משקפיים רק כדי לקרוא משהו. זו הסיבה שניתוח עפעפיים הוא אידיאלי למי שרוצה להימנע מסיבוכים כאלה.

עיניים נפוחות או עיניים שמתחילות ליפול זה משהו שנתמודד איתו כשנזדקן, אך ישנה סיבה נוספת מדוע עליך לעבור ניתוח עפעפיים. ככל שאנו מתבגרים, העור סביב עינינו מתחיל לאבד את גמישותו, ומביא את עיניך ליפול קצת. ניתן לתקן זאת באמצעות הליך זה מכיוון שהוא מושך את העור ומחזיר את העין למקום שבו היא צריכה להיות.

 

אז מהן 3 סיבות מדוע כדאי לך לעבור ניתוח עפעפיים?

פשוט: שנלך לישון ולא לקבל קמטים, נאכל בריא כדי להימנע משקיות ושומן, ונשתמש בעיניים כדי שהם ינוחו כראוי.

זהו אינו הליך קסם המוריד שנים מחייך, אך הוא נותן לך את האפשרות להתחיל יום נוסף ללא בעיות בעור או בעצמו.

אני מקווה שזה היה מועיל עבורך. אם כן, הייתי רוצה לבקש ממך לשתף את המאמר עם חבריכם על ידי לחיצה על הקישורים החברתיים החברתיים (פייסבוק, טוויטר) למטה. אעריך זאת מאוד! תודה רבה לך!

לקבלת הצעת מחיר משתלמת לניתוח להרמת עפעפיים 

לקראת ניתוח הרמת עפעפיים​

המדריך המלא עם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני ניתוח הרמת עפעפיים!

הימים שאחרי ניתוח עפעפיים​

המדריך המפורט עם כל הפרטים לגבי ההחלמה לאחר ניתוח הרמת עפעפיים

סיבוכים שיכולים להיות​​

כל הסיבוכים אשר יכולים להיות בניתוח הרמת עפעפיים ולמה זה לא כזה מסוכן? ​
שאלות נפוצות
ניתוח הרמת עפעפיים הוא הליך קוסמטי שיכול לשפר את הראייה על ידי הפחתת כמות העור והשומן סביב העיניים. על ידי הסרת עודפי עור ושומן, ניתוח הרמת עפעפיים יכול לעזור להפחית קמטים ונפיחות סביב העיניים ולגרום להן להיראות צעירות יותר. בנוסף, זה יכול לעזור לפתוח את אזור העיניים, לאפשר ליותר אור להיכנס לעין ולשפר את הראייה. יתר על כן, ניתוח הרמת עפעפיים יכול גם להפחית את היובש באזור העיניים, מה שיכול להוביל לשיפור הראייה.
הרמת עפעפיים היא הליך קוסמטי שניתן לבצע על מנת לשפר את מראה האזור סביב העיניים. זה יכול לעזור להפחית קמטים ורפיון עור בעפעפיים העליונים והתחתונים, וליצור מראה צעיר יותר. הגיל בו מבוצעת הרמת עפעפיים תלוי במספר גורמים, לרבות רפיון העור והבריאות הכללית. בדרך כלל, מומלץ למבוגרים מעל גיל 35 עם רפיון קל עד בינוני בעפעפיים העליונים או התחתונים.
ניתוח הרמת עפעפיים הוא הליך קוסמטי פופולרי שיכול לעזור להפחית את סימני ההזדקנות ולשפר את מראה העיניים. זהו הליך בטוח ויעיל שיכול להביא למראה צעיר ונח יותר. בהתאם לצרכיו של הפרט, ניתן להשתמש בניתוח הרמת עפעפיים לתיקון עפעפיים עליונים נפולים, עפעפיים תחתונים נפוחים או שניהם. תוצאות מהליך זה יכולות לכלול עור חלק יותר מסביב לעיניים, שיפור הראייה אם עפעפיים עליונים נפולים חוסמים את הראייה לפני הניתוח, ומראה פנים צעיר יותר באופן כללי.