כמה עולה ניתוח הרמת עפעפיים?

התחלתם להתעניין בטיפולי הרמת עפעפיים שיאפשרו לכם ליהנות ממראה עיניים בריאות, צעירות וחיוניות הרבה יותר, אך העלות של הטיפולים האסתטיים הללו מעט בלבלו והרתיעו אתכם כיוון שמדובר על טיפול המסתכם בכמה עשרות אלפי שקלים. יש להדגיש כי הטיפול הקלאסי להרמת עפעפיים הינו ניתוח כירורגי המתבצע בחדר ניתוח סטנדרטי, וכרוך בהכנות מקדימות וכן תקופת החלמה והתאוששות כמו כל הליך פולשני אחר. יחד עם זאת כדאי לדעת כי נוסף לטיפול הקלאסי ישנם עוד כמה טכניקות נוספות להרמת עפעפיים, שעשויות להסתכם בעלויות נמוכות יותר.

לכן כדי להבין בצורה טובה יותר כמה עולה ניתוח הרמת עפעפיים, מהי הפרוצדורה הכרוכה בהליך זה ואילו אלטרנטיביות טיפוליות קיימות בתחום – ריכזנו בהמשך את כל המידע המקיף ביותר על עלויות הטיפול של הרמת עפעפיים.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

 

מעוניינים להפטר מהשקיות מתיחת לעיניים ומהמראה העייף? רוצים לקבל מראה צעיר ורענן? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום שתעזור לכם בכל הליך שתבחרו!
מומחים בכל סוגי ההליכים אסתטיים והרפואיים בתחום העפעפיים והפנים ✅
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש✅
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24 ✅
שירות אישי על ידי מומחים בעולם האסתטיקה ✅
מומחים בהליכים אסתטיים ללא ניתוח וללא כאב! ✅
זמן ההחלמה הקצר ביותר בהליך של הרמת עפעפיים בלייזר ללא ניתוח ✅

עזרנו כבר למאות מטופלים מכל חלקי הארץ לקבל את העפעפיים שהם תמיד רצו 👱🏼👨🏽

 

הרמת עפעפיים לגברים ונשים – מתי ולמה?

לפני שנצלול לעלויות הטיפולים להרמת עפעפיים, נרחיב מעט על המטרה והתהליך של טיפולים אלו. הצורך בהרמת עפעפיים נובע למעשה מבעיה אסתטית המתרחשת באזור העפעפיים, שהוא שטח העור הממוקם מעל העין, כאשר הצטברות של עור עודף ורקמות שומן יוצרות מראה של עפעפיים שמוטות המכסות חלק מגלגל העין. תופעה זו מוכרת בשם צניחת עפעפיים והיא עשויה להתרחש בעיקר בקרב גברים ונשים בגילאי 50, למרות שישנם לא מעט אנשים הפונים לטיפולי הרמת עפעפיים כבר לאחר גיל 40.

לעוד מידע על הרמת עפעפיים לגברים

 

הרמת עפעפיים עליונים או תחתונים?

לרוב כשמדברים על הרמת עפעפיים הכוונה היא לתהליך סילוק והסרה של עודפי עור באזור העפעף העליון, אך עשויים להיות לא מעט מקרים בהם גם העפעפיים התחתונים צוברים עודפי עור ופוגמים במראה האסתטי של העיניים והפנים. נהוג לייחס לטיפולי הרמת עפעפיים את המטרה הקוסמטית של עיצוב מראה אסתטי לעפעפיים, אך ישנם מקרים בהם צניחת העפעפיים מהווה בעיה רפואית מהותית, זאת כאשר העפעפיים השמוטים מכסים חלק משמעותי מהעין עד כדי פגיעה בשדה הראייה התקין.

 

מהו ניתוח הרמת עפעפיים?

בין אם מדובר על הרמת עפעפיים עליונים או תחתונים, למטרות אסתטיות או רפואיות, ההליך השכיח ביותר לפתרון בעיה של צניחת עפעפיים הינו ניתוח הרמת עפעפיים. מדובר על ניתוח פשוט יחסית הנמשך פחות משעה ואינו כרוך בסיכונים, בעיקר כיוון שזהו הליך כירורגי שניתן לבצע בהרדמה מקומית בלבד לעיתים בתוספת חומר מטשטש המרגיע את המטופל.

מהלך הניתוח כולל ביצוע חתך זעיר באזור העפעפיים, כך שהמנתח יוכל להוציא דרכו את עודפי העור היוצרים מראה של עפעפיים שמוטים. לאחר מכן המנתח ימתח ויעצב את העפעפיים למיקסום המראה האסתטי התקין שלהן, ובסיום יאחה את החתך שבוצע באמצעות תפרים.

 

האם ניתוח עפעפיים תחתונות זהה לניתוח עפעפיים עליונות?

ברוב המקרים המנתח יבצע ניתוח הרמת עפעפיים רק בעפעפיים העליונים, שאלו הם העפעפיים בעלי הסבירות הגבוהה ביותר לפגיעה אסתטית, אך ישנם מקרים בהם גם העפעפיים התחתונים יהיו בעלי עודפי עור ורקמות שומן. לכן לצורך סילוק עודפי עור אלו המנתח יבצע חתך בקו הריסים כדי למזער את מראה הצלקת, ובמקרה של הוצאת רקמות שומן החתך יתבצע בחלק הפנימי של העפעפיים כך שתפרי הסגירה של החתך יהיו מסוג מתמוסס.

במצבים של צניחת עפעפיים עליונים ותחתונים המנתח יבצע ניתוח הרמת עפעפיים תחתונים במקביל לעפעפיים העליונים, דבר שעשוי להאריך את משך הניתוח הכולל וכן את תקופת ההחלמה.

 

מחיר ניתוח הרמת עפעפיים

העלות הממוצעת של ניתוח הרמת עפעפיים מתחיל מ-7,000 ₪ ועשוי להגיע עד כ-15,000 ₪, זאת בהתאם לסוג הניתוח שבוצע בפועל, המכון הרפואי בו הניתוח בוצע, המנתח הפלסטי שנבחר לבצע את הניתוח, מורכבות הפרוצדורה ועוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים המשפיעים על העלות הסופית של הניתוח.

 

כמה עולה ניתוח הרמת עפעפיים?

 

למה ניתוח הרמת עפעפיים נחשב ליקר?

העלות של ניתוח הרמת עפעפיים היא גבוהה יחסית, אך מצד שני גם מובנת. כיוון שמדובר על הליך כירורגי הכרוך בציוד מתקדם, צוות רפואי מקצועי, מנתח פלסטי בכיר, חדר ניתוח מאובזר, הכנות מקדימות לניתוח וכן מעקב וביקורת המשך – כל אלו מצריכים תהליכים רבים ומורכבים שהשקלול של כולם יחד מעניק את ההבנה בנוגע לעלות הגבוהה של הניתוח.

 

האם קיימות שיטות טיפול חלופיות וזולות יותר?

ישנם מטופלים העשויים לחשוב פעמיים לפני שהם מחליטים לעשות ניתוח הרמת עפעפיים, זאת לרוב כתוצאה מעלויות גבוהות של ניתוח במקביל לחשש מסיבוכים אפשריים העשויים לעלות מהליך כירורגי פולשני. החדשות הטובות הן שישנם טיפולים חלופיים יעילים לבעיה האסתטית של צניחת עפעפיים, שאלו למעשה טיפולים שאינם פולשניים ולכן אינם כרוכים בחתכים, כאבים וכן גם בעלויות גבוהות.

 

הרמת עפעפיים עליונים ללא ניתוח – כיצד הטכניקה מתבצעת?

תופעה של צניחת עפעפיים מובילה לבעיה קוסמטית/רפואית של כיסוי העין כתוצאה מעודפי עור מעל העיניים, תופעה אשר מתרחשת בגלל חוסר הגמישות והמתיחה הטבעית של העור אם בגלל קצב הזדקנות העור, גורמים גנטיים, תזונה, עישון ועוד גרומים רבים נוספים.

הפתרון במקרה כזה הוא החזרת האלסטיות והגמישות של העור על ידי מתיחתו, דבר שניתן לבצע באמצעות מכשור מיוחד מתקדם. כיוון שהפעולה של מכשור כזה מתבצעת מעל העור בצורה מבוקרת, שיטת טיפול זה נחשבת כלא פולשנית ואינה כרוכה בכאב וזמן החלמה ממושך. בין שיטות הטיפול ללא ניתוח ישנם טיפולי הרמת עפעפיים בלייזר והרמת עפעפיים בשיטת פלזמה.

לעוד מידע בנושא –  הרמת עפעפיים ללא ניתוח

הרמת עפעפיים בלייזר

מכשיר הפועל באמצעות לייזר המבצע הרס ממוקד של תאי קולגן בעור העפעפיים, כך שהתגובה הטבעית של הגוף כתוצאה מכך היא לחדש את אותם תאי קולגן פגועים וכך להחזיר לעור את הגמישות והחיוניות שלו.

לעוד פרטים בתחום של הרמת עפעפיים בלייזר

הרמת עפעפיים בשיטת פלזמה

מכשור מסוג זה מחדיר אנרגיית פלזמה לעומק העור בעפעפיים, וכתוצאה מתהליך אידוי שהעור עובר הוא מתמצק וחוזר להיות מתוח יותר באזור העפעפיים.

למדריך המלא שלנו בנושא הרמת עפעפיים בפלזמה

 

לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות ניתן ליצור קשר עם המומחים שלנו לרפואה אסתטית

לקראת ניתוח הרמת עפעפיים​

המדריך המלא עם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני ניתוח הרמת עפעפיים!

הימים שאחרי ניתוח עפעפיים​

המדריך המפורט עם כל הפרטים לגבי ההחלמה לאחר ניתוח הרמת עפעפיים

סיבוכים שיכולים להיות​​

כל הסיבוכים אשר יכולים להיות בניתוח הרמת עפעפיים ולמה זה לא כזה מסוכן? ​
שאלות נפוצות
העלות של ניתוח הרמת עפעפיים משתנה בהתאם למספר גורמים, סוג הטכניקה שבה נעשה שימוש, מורכבות המקרה וגורמים נוספים כגון עלויות הרדמה והמקום שבו בחרתם לעשות את הטיפול.
העלות הממוצעת של ניתוח הרמת עפעפיים משתנה בהתאם לסוג הניתוח ומורכבות ההליך. גם גורמים כמו אופן הטיפול וניסיון המנתח יכולים להשפיע על העלות. באופן כללי, ניתוח הרמת עפעפיים עולה בדרך כלל בין 7,000 ל-15,000 ש”ח.
95% מהמטופלים שעשו ניתוח להרמת עפעפיים מרוצים מאוד מהתוצאה הסופית של הניתוח ומדברים על עלייה גדולה בביטחון העצמי שלהם כאשר הם זוכים למראה חדש צעיר ורענן. אצל מרבית המטופלים תוצאות הניתוח יישמרו למשך כל החיים, אולם מעטים עלולים לסבול מצניחה חוזרת של העפעפיים כך שלא תהייה להם ברירה לחזור שוב אל שולחן הניתוחים.