הרמת עפעפיים עליונים

צניחת עפעפיים מאפיינת גברים ונשים רבים שהגיעו לגילאי 50, למרות שישנם לא מעט אנשים שסובלים ממראה של עיניים מבוגרות ועייפות על אף שהם נמצאים רק בסביבות גיל ה-40 לחייהם. אין ספק כי צניחת עפעפיים הינה תופעה מטרידה וכמובן לא אסתטית הפוגעת בביטחון ובדימוי העצמי, בעיקר כיוון שהיא משווה לפנים מראה עייף ומבוגר שכלל לא מאפיין את אלו שהגיעו לגיל 50.

במקרה זה קיימים טיפולים אסתטיים יעילים ומתקדמים של הרמת עפעפיים עליונים המאפשרים למתוח את העור העדין של העפעפיים, וכך להשוות אפקט הרמה לעפעפיים השמוטים ולהעניק תוצאה של מראה עיניים יפות, צעירות והרבה יותר אסתטיות.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

מעוניינים לשים סוף לעיניים הנפולות והמראה העייף כל הזמן? רוצים לקבל מראה מרענן וצעיר? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום.
מומחים בכל סוגי ההלכים אסתטיים והרפואיים בתחום העפעפיים והפנים ✅
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש✅
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24 ✅
שירות אישי על ידי מומחים בעולם האסתטיקה ✅
מומחים בהליכים אסתטיים ללא ניתוח וללא כאב! ✅
זמן ההחלמה הקצר ביותר בהליך של הרמת עפעפיים ללא ניתוח ✅

 עזרנו כבר למאות פציינטים בכל חלקי הארץ לקבל את התוצאה שהם תמיד חלמו 👱🏼👨🏽

 

הרמת עפעפיים – טיפול אסתטי ורפואי כאחד

טיפולים אסתטיים מוגדרים בדרך כלל כטיפולים שנועדו למטרות קוסמטיות בלבד, אך במקרה של טיפולי הרמת עפעפיים עליונים מדובר על טיפולים העונים על צרכים אסתטיים ורפואיים כאחד. ההשלכות של עפעפיים שמוטים הינם פגיעה אסתטית במראה העיניים והפנים, אך בנוסף צניחת עפעפיים עשויה לגרום גם לחסימה של שדה הראיה.

כיוון שהעפעף העליון נמצא מעל העיניים, צניחה משמעותית שלו כתוצאה מהזדקנות העור, גורמים גנטיים, תזונה, בעיות בריאותיות או כל גורם אחר תכסה למעשה חלק מסוים מגלגל העין וכך גם ייחסם חלק מטווח הראייה.

 

מתי כדאי לעשות הרמת עפעפיים עליונים?

בכל מקרה בו העפעפיים העליונים מהווים בעיה אסתטית או רפואית, מומלץ לבצע טיפולי הרמת עפעפיים עליונים כדי לטפל בבעיה ולשפר את אורח החיים. לרוב נשים וגברים בסביבות גיל 50 יוכלו להרגיש כיצד איבוד האלסטיות של העור יוצר פגמים שונים בעור, ביניהם גם הצטברות של עור עודף ורפוי באזור העפעפיים העליונים.

ישנם מקרים בהם בעיות בריאותיות עשויות ליצור פגיעה בעפעפיים, כמו בעיות בתפקוד בלוטת התריס, מחלה הפוגעת בשריר האחראי על הרמת העפעף (פטוזיס) וכו’. כיוון שבעיות אלו משפיעות על המראה האסתטי התקין של העיניים, טיפול הרמת עפעפיים עליונים יכול להוות את הפתרון המתאים ביותר במקרים כאלו.

לכל המידע בנושא הסיבות העיקריות לעבור ניתוח להרמת עפעפיים

הרמת עפעפיים עליונים המדריך המלא

 

מה כולל תהליך ניתוח הרמת עפעפיים?

כשמדברים על טיפולי הרמת עפעפיים עליונים מתייחסים אל ניתוח כירורגי להרמת העפעפיים. פרוצדורה זו נחשבת להליך הקלאסי והנפוץ לבעיה הקוסמטית/רפואית של צניחת עפעפיים, והיא מעניקה תוצאות איכותיות לטווח הרחוק. כיוון שזוהי שיטה כירורגית-פולשנית, ההליך מתבצע רק בחדר ניתוח וכולל חתך באזור קו הריסים לצורך סילוק והסרה של עודפי עור ורקמות שומן המהוות את הבעיה של צניחת עפעפיים. זמן ההחלמה מהניתוח נמשך מספר חודשים בלבד, כאשר חזרה לשגרה רגילה יכולה להיעשות כבר לאחר שבועות ספורים.

יש לציין כי ניתוח הרמת עפעפיים נחשב להליך פשוט יחסית עם מינימום סיכונים, ולרוב נעשה באמצעות הרדמה מקומית בלבד וללא צורך בהרדמה מלאה, המעלה את הסבירות לסיבוכים רפואיים אפשריים.

 

מחיר ניתוח הרמת עפעפיים

למרות שניתוח הרמת עפעפיים הינו הליך לא מורכב וקצר יחסית, העלות שלו נעה בין 7000-15000 ₪ כיוון שמדובר על פרוצדורה כירורגית לכל דבר הכרוכה בהכנות מקדימות, חדר ניתוח, צוות רפואי מקצועי, ביקורות לאחר הניתוח וכו’. כדי לקבוע את העלות סופית לניתוח יש להגיע לפגישת ייעוץ מקדימה עם מנתח פלסטי מומחה, כך שבמעמד הפגישה ותיאום הציפיות הוא יוכל להמליץ על טיפול מתאים ובמידת הצורך להמליץ גם על טיפולים משלימים שימקסמו את תוצאות הטיפול, להשגת מראה עיניים אסתטיות וצעירות יותר.

למדריך המפורט שלנו לכמה עולה ניתוח הרמת עפעפיים 

ניתוח הרמת עפעפיים לגברים ונשים – האם זה מתאים לכל אחד?

על פניו נראה כי ניתוח הרמת עפעפיים הינו פתרון יעיל ומומלץ עבור כל גבר ואישה הסובלים מצניחת עפעפיים, אך בפועל מדובר על פרוצדורה מומלצת וכדאית רק עבור אחוז מסוים של אנשים הסובלים מתופעה קוסמטית זו. כיוון שניתוח הרמת עפעפיים הינו הליך כירורגי, אנשים עם רקע רפואי מורכב או כאלו שנמנעים מפעולות פולשניות ושימוש בחומרי הרדמה לא יוכלו להתאים לפרוצדורה זו.

לכן הפתרון במקרים כאלו יהיה טיפולי הרמת עפעפיים ללא ניתוח, שהינם למעשה טיפולים אפקטיביים המתבצעים באמצעות מכשור רפואי מתקדם הפועל על טכנולוגיות שונות כמו לייזר, פלזמה, גלי רדיו, אולטרסאונד ועוד.

 

הרמת עפעפיים בלייזר

טכניקה מתקדמת המבוצעת באמצעות מכשיר לייזר המבצע הרס מבוקר של תאי קולגן בעפעפיים העליונים, כך שאותם תאים נבנים ומתחדשים ומעניקים לעור מראה מתוח, מוצק וצעיר יותר.

לעוד מידע בנושא – הרמת עפעפיים בלייזר בטיפול חדשני

הרמת עפעפיים בשיטת פלזמה

גם בשיטה זו מעורב מכשור מתקדם המאפשר למתוח את העור באמצעות אנרגיית פלזמה המוחדרת לעור, וכתוצאה מכך נוצר תהליך אידוי בעור העפעפיים הממצק את הרקמות הרפויות.

למדריך המלא על הרמת עפעפיים בפלזמה ללא ניתוח 

הרמת עפעפיים עליונים ללא ניתוח – טיפול יעיל או טרנד?

ידוע כי טיפול כירורגי מסייע לטפל בבעיה רפואית או קוסמטית בצורה מקיפה ויעילה, אך הדברים הופכים להיות שנויים במחלוקת כאשר מדובר על טיפולים שאינם פולשניים. נהוג לייחס טיפולים אסתטיים לא פולשניים לטרנדים חולפים, כיוון שהטיפולים הללו אינם מערבים פרוצדורות פולשניות “נראות לעין” אלא מתבצעות על ידי מכשור ייעודי מעל פני העור. בנוסף, טיפולים מסוג זה נועדו לסייע במקרה של פגמים אסתטיים בלבד ולא עבור צורך רפואי כזה או אחר.

גם בתחום של צניחת עפעפיים ישנם מספר טיפולים לא פולשניים המאפשרים למתוח ולהרים עפעפיים שמוטים, זאת באמצעות מכשור מתקדם הפועל על אנרגיות משתנות. טיפולים אלו נחשבים יעילים ופורצי דרך, כיוון שכן ניתן לקבל פתרון מצוין ללא מעורבות כירורגית בבעיה קוסמטית הנובעת מצניחת העפעפיים. חשוב להדגיש כי טיפולי הרמת עפעפיים ללא  ניתוח יהיו יעילים רק עבור מצבים קוסמטיים, ואילו במקרה של בעיה רפואית הגורמת לצניחת עפעף הפתרון המתאים יהיה הליך כירורגי, כמו במקרה של קיצור השריר האחראי על פעולת הרמת העיניים.

 

מה היתרונות של הרמת עפעפיים ללא ניתוח?

כאן המקום לציין לטובה את ההתפתחות הטכנולוגית בתחום הרפואה האסתטית, כיוון שבשיטות לא פולשניות לטיפול והרמת עפעפיים עליונים ניתן להימנע מהליכים כירורגיים הכרוכים בכאב, זמן החלמה ממושך וכן צלקות באזור הניתוח על אף שמדובר על צלקות מזעריות.

למידע נוסף אודות הרמת עפעפיים עליונים ולקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות ניתן ליצור קשר עם המומחים שלנו לרפואה אסתטית

לקראת ניתוח הרמת עפעפיים​

המדריך המלא עם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני ניתוח הרמת עפעפיים!

הימים שאחרי ניתוח עפעפיים​

המדריך המפורט עם כל הפרטים לגבי ההחלמה לאחר ניתוח הרמת עפעפיים

סיבוכים שיכולים להיות​​

כל הסיבוכים אשר יכולים להיות בניתוח הרמת עפעפיים ולמה זה לא כזה מסוכן? ​
שאלות נפוצות
הרמת עפעפיים עליונים היא הליך קוסמטי פופולרי שיכול לעזור להפחית קמטים ורפיון עור סביב העיניים. בעוד שהליך זה בטוח בדרך כלל לאנשים מכל גווני העור, ישנם כמה אמצעי זהירות שיש לנקוט בעת ביצוע הרמת עפעפיים למישהו עם גווני עור כהים יותר. זאת בשל העובדה שעור כהה יותר נוטה להיות נוטה יותר להצטלקות ושינויי פיגמנטציה לאחר הניתוח. על מנת להבטיח בטיחות ותוצאות מיטביות, חשוב למנתחים לנקוט משנה זהירות בעת ביצוע הרמת עפעפיים באנשים בעלי גוון עור כהה יותר.
צניחת עפעפיים עליונים יכולה להיגרם ממגוון גורמים, כולל הזדקנות, טראומה פיזית ומצבים רפואיים מסוימים. הזדקנות היא הסיבה השכיחה ביותר לצניחת עפעפיים עליונים, שכן העור סביב העיניים הופך דק יותר ופחות אלסטי עם הזמן. טראומה פיזית לעיניים או לפנים יכולה גם לגרום לצניחת עפעפיים עקב נפיחות או חבורות. מצבים רפואיים אחרים כגון מחלת בלוטת התריס, שבץ מוחי, גידול במוח ומיאסטניה גרביס יכולים גם הם להוביל לצניחת עפעפיים עליונים. הבנת הסיבות הללו חשובה על מנת לקבוע את מהלך הטיפול הטוב ביותר במצב זה.
הרמת עפעפיים עליונים היא הליך קוסמטי פופולרי שיכול לעזור להפחית קמטים ורפיון עור סביב העיניים. בעוד שהליך זה בטוח בדרך כלל לאנשים מכל גווני העור, ישנם כמה אמצעי זהירות שיש לנקוט בעת ביצוע הרמת עפעפיים למישהו עם גווני עור כהים יותר. זאת בשל העובדה שעור כהה יותר נוטה להיות נוטה יותר להצטלקות ושינויי פיגמנטציה לאחר הניתוח. על מנת להבטיח בטיחות ותוצאות מיטביות, חשוב למנתחים לנקוט משנה זהירות בעת ביצוע הרמת עפעפיים באנשים בעלי גוון עור כהה יותר.