ניתוח עפעפיים תחתונות

הצטברות של עור עודף משליכה על המראה החיצוני של כל אחד, ולכן עולה הצורך בהעלמה לצמיתות אותן רקמות עור עודפות. עודפי עור עשויים להצטבר באזורים שונים ברחבי הגוף, ביניהם גם באזור העפעפיים. העפעפיים מקיפים את העיניים והם אלו המעניקים מיסוך והגנה על העיניים, אך האם אלו המשפיעים גם על המראה האסתטי של כל הפנים.

תופעה של הצטברות רקמות עור עודפות באזור העפעפיים הינה שכיחה ומטרידה, בעיקר עבור נשים וגברים בסביבות גיל 50. בטווח הגיל הזה העור מתחיל לאבד מהחיוניות שלו, כך שבפועל העור הופך להיות מדולדל ורפוי וכתוצאה מכך נוצרים שטחי עור חסרי גמישות הנראים כעודפי עור לא אסתטיים. תופעה זו מתרחשת כאמור גם באזור העפעפיים והיא מוכרת בשם צניחת עפעפיים, וכתוצאה מכך מראה העיניים הופך להיות מבוגר ועייף יותר.  

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

 

מעוניינים להפטר מהשקיות מתיחת לעיניים וממראה העייף כל הזמן? רוצים לקבל מראה רענן וצעיר? הגעתם לחברה המובילה בתחום!
מומחים בכל סוגי ההלכים אסתטיים והרפואיים בתחום העפעפיים והפנים ✅
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש✅
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24 ✅
שירות אישי על ידי מומחים בעולם האסתטיקה ✅
מומחים בניתוחים אסתטיים ובהליכים ללא ניתוח! ✅
ניתוח עפעפיים תחתונות עם זמן החלמה של שבועיים בלבד  ✅

 עזרנו כבר למאות מטופלים בכל חלקי הארץ לקבל את התוצאה שהם תמיד רצו👱🏼👨🏽

 

צניחת עפעפיים – לא רק בעפעפיים העליונים

צניחת עפעפיים מתרחשת לרוב בחלק העליון של העיניים, שאלו הם העפעפיים העליונים הצוברים עודפי עור ומשווים לעיניים מראה עייף כתוצאה מעפעפיים נפוחות ומעט סגורות. כיוון שהעפעפיים נמצאים גם בחלק התחתון של העין, גם באזור הזה עשויים להצטבר עודפי עור הנראים כמו “שקיות” הנקוות מתחת לעיניים.

בין אם מדובר על צניחת עפעפיים עליונים או תחתונים, ישנם טיפולים אסתטיים מתקדמים ויעילים המסייעים למזער את הנזק הקוסמטי שנגרם לפנים כתוצאה מהצטברות עודפי העור בעפעפיים, ובשורות הבאות נרחיב על היצע הטיפולים הקיים בצורה מקיפה.

למדריך המלא שלנו בנושא שקיות מתחת לעיניים

ניתוח עפעפיים תחתונות המדריך המלא

 

אילו טיפולי הרמת עפעפיים קיימים?

  • טיפולי קוסמטיים עקיפים – באמצעות איפור קבוע בעפעפיים ניתן ליצור אשליה של עיניים פקוחות יותר, וכך לטשטש את ההשלכות של עור עודף באזור הזה. טיפולים אלו אינם מטפלים בשורש הבעיה האסתטית, אלא מעניקים פתרון עקיף אך יעיל במקרה של צניחת עפעפיים.
  • טיפולי הזרקות – זריקות בוטוקס משפיעות על תנועת שרירים באופן זמני, כך שזריקות ישירות לאזור העפעפיים יאפשרו לנוון את פעילות השריר האחראי על הורדת העפעף, כך שהתוצאה תהיה עפעפיים פקוחות ומתוחות יותר.
  • ניתוח הרמת עפעפיים תחתונות ועליונות – זהו הליך כירורגי פולשני המתבצע בחדר ניתוח, אך כיוון שהוא נמשך פחות משעה ואינו כרוך בהרדמה מלאה הוא איננו נחשב כניתוח מורכב ומסוכן.
  • טיפולי הרמת עפעפיים ללא ניתוח כירורגי – קיימים טיפולים אסתטיים מתקדמים המעניקים פתרונות יעילים במקרה של צניחת עפעפיים, כאשר טיפולים אלו מתבצעים באמצעות מכשור ייעודי הפועל על פליטת אנרגיות המתבססות על גלי רדיו, פלזמה, לייזר, אולטרסאונד ועוד.

 

האם יש הבדל בין הרמת עפעפיים לגברים ונשים?

נהוג לייחס את הצורך בטיפולים קוסמטיים לנשים בלבד, אך במקרה של הצטברות עור עודף בעפעפיים ותופעה של צניחת עפעפיים ניתן לראות לא מעט גברים הסובלים מהבעיה האסתטית הזו. לרוב גברים נוטים לסבול יותר מהתופעה הזו כבר בגילאים צעירים יותר, כיוון שהגורמים המרכזיים לפגם אסתטי זה נובע בדרך כלל משגרת חיים של עבודה בשטח פתוח וחשיפה גבוהה יותר לנזקי מזג אוויר, שאלו בין הגורמים הבולטים להאצת קצב הזדקנות העור ופגיעה באלסטיות הטבעית שלו.

כיוון שהתופעה קיימת בגברים ונשים כאחד, תהליך הטיפול של הרמת עפעפיים יהיה זהה הן עבור גברים והן עבור נשים.

 

מתי כדאי לשקול ניתוח עפעפיים תחתונות?

הפרעה קוסמטית באזור העפעפיים התחתונים תתבטא לרוב בהצטברות עודפי עור או כיסי שומן, שיראו בפועל כמו שקיות נפוחות הפוגעות במראה האסתטי והיפה של העיניים. במקרים כאלו כדאי לשקול ניתוח עפעפיים תחתונות, שהינו הליך כירורגי שנועד להסיר בצורה יעילה את העור העודף שהצטבר בעפעפיים. כיוון שמדובר על ניתוח למטרות אסתטיות, המנתח יבצע מכלול פעולות, כמו חיזוק עפעף והסרה של כיסי שומן, שיאפשרו למתוח ולעצב את העור העדין של העפעפיים כדי להחזיר להם את המראה המתוח והמוצק.

 

כיצד מתבצע ניתוח הרמת עפעפיים?

ניתוח הרמת עפעפיים מתייחס הן לעפעפיים התחתונים והן לעפעפיים העליונים, כיוון שהמטרה המרכזית של הניתוח היא להעניק אפקט הרמה של חלק זה בפנים לצורך שמירה על מראה אסתטי ויפה יותר. במהלך הניתוח המנתח לא מרים את העפעפיים כפי שניתן לחשוב, אלא מסיר רקמות עור עודפות ומעצב את שטח העור הזה כדי להגיע לאפקט ההרמה הנחוץ.

במהלך הניתוח מתבצע חתך זעיר בקו הריסים או באזור בו קיימים קפלים טבעיים בעור, כך שהצלקת הזעירה תהיה בלתי מורגשת. לאחר הוצאת עודפי עור ועיצוב ומתיחה של העפעפיים המנתח יסגור את החתך באמצעות תפרים או הדבקה, ולאחר השגחה של מספר שעות המטופל משתחרר לביתו.

 

שילוב ניתוח הרמת עפעפיים עליונים ותחתונים

כאשר עודפי העור מתרכזים באזור העפעפיים התחתונים והעליונים, הפתרון המתאים במקרים כאלו יהיה ביצוע ניתוח משולב להרמת העפעפיים. תהליך הניתוח יתבצע במקביל בעפעפיים העליונים והתחתונים, ולכן יהיה גם כרוך בזמן החלמה והתאוששות ארוך יותר.

לעוד מידע בנושא החלמה אחרי ניתוח הרמת עפעפיים

מחיר ניתוח הרמת עפעפיים

העלות הממוצעת של ניתוח הרמת עפעפיים יהיה לרוב בין 7,000-15,000 ₪, כאשר העלות הסופית נקבעת על פי הצורך בהרמת עפעף אחד או יותר, מורכבות הניתוח, המכון הרפואי בו נערך הניתוח, המומחיות של המנתח הפלסטי הנבחר ועוד פרמטרים רבים נוספים.

יש לקחת בחשבון כי העלות הזו הינה כללית בלבד, ולכן עלות הניתוח שיקבע לכל מטופל יהיה בהתאם לפגישת הייעוץ המקדימה שתתבצע מול המנתח הפלסטי. בנוסף לכך, העלות הממוצעת שצוינה לעיל כוללת רק להליך הרמת עפעפיים עליונים או תחתונים, כאשר ניתוח משולב של שניהם יהיה כרוך בעלות גבוהה יותר בהתאם.

למידע נוסף לגבי  ניתוח הרמת עפעפיים מחיר

מה המשמעות של הרמת עפעפיים ללא ניתוח?

כאמור, נוסף על טיפול כירורגי להרמת עפעפיים קיימים גם טיפולים שאינם פולשניים לצורך מטרה זו. הרמת עפעפיים ללא ניתוח מתייחסת אל טיפולים אסתטיים המתבצעים מעל שטח העור, כך שאין צורך בביצוע חתך בעור וכך גם אין כאבים וזמן החלמה של מספר שבועות.

ניתן לבצע הרמת עפעפיים עליונים ותחתונים באמצעות שיטות שונות כמו הרמת עפעפיים בלייזר, הרמת עפעפיים בשיטת פלזמה וכו’ שאלו מאפשרים למתוח ולמצק את העור העדין של העפעפיים וכך למזער את עודפי העור שהצטברו בהם.

לקראת ניתוח הרמת עפעפיים​

המדריך המלא עם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני ניתוח הרמת עפעפיים!

הימים שאחרי ניתוח עפעפיים​

המדריך המפורט עם כל הפרטים לגבי ההחלמה לאחר ניתוח הרמת עפעפיים

סיבוכים שיכולים להיות​​

כל הסיבוכים אשר יכולים להיות בניתוח הרמת עפעפיים ולמה זה לא כזה מסוכן? ​
שאלות נפוצות
ניתוח עפעפיים הוא הליך שיכול לעזור לשפר את מראה העפעפיים התחתונים. הניתוח יכול להפחית קמטים ורפיון עור בעפעפיים התחתונים, ולגרום להם להיראות צעירים ותוססים יותר. זה גם יכול לתקן כל עיוותים מבניים באזור העפעפיים ולגרום להם להיראות חלקים יותר. ניתוח עפעפיים תחתונים יכול לספק מספר יתרונות למטופלים המעוניינים לשפר את המראה שלהם. יתרונות אלו כוללים הפחתת קמטים ורפיון העור, שיפור מבנה הפנים, שיפור הראייה ושיפור כללי בביטחון העצמי על ידי קבלת מראה צעיר ורענן לאחר הניתוח – ללא שקיות מתחת לעיניים.
התוצאות של ניתוח עפעפיים תחתונים בדרך כלל הם לכל החיים, אך הדבר do תלוי בגורמים אחרים כגון גיל המטופל ואורח חייו. על מנת לשמור על תוצאות ארוכות טווח, חשוב לעקוב בקפידה אחר הוראות הרופא לאחר הניתוח ולהימנע מכל פעילות שעלולה לגרום לנזק לאזור.
בדרך כלל, לוקח לאנשים להתאושש באופן מלא מניתוח עפעפיים תחתונים כשבועיים עד ארבעה שבועות. במהלך תקופה זו, המטופלים עלולים לחוות נפיחות וחבורות סביב אזור העיניים אשר יתמעטו בהדרגה עם הזמן. בנוסף, על המטופלים לנקוט משנה זהירות בעת ניקוי העיניים על מנת למנוע גירוי או זיהום לאזור. עם טיפול ומנוחה מתאימים, רוב האנשים יוכלו ליהנות ממלוא היתרונות של ניתוח העפעפיים התחתונים שלהם תוך מספר שבועות קצרים.