הרמת עפעפיים פלזמה – ללא ניתוח

בטיפול הרמת עפעפיים כולם רוצים להיות “בלי ובלי”. כלומר, טיפול בלי ניתוח ולהיות בלי עפעפיים נפולים. וכשכולם רוצים להיות “בלי ובלי”, יש הרבה “האם”.

האם זה אפשרי? האם זה יעיל ברמת התוצאה? האם זה משתלם גם מבחינה כספית? האם זה מסוכן יותר או מסוכן פחות? האם יש כאבים. ואנחנו בטוחים שיש לכם עוד כמה “האם”.

אז הפעם נעשה לכם קצת סדר ונענה על כמה “האם” בנושא של טיפול באמצעות פלזמה להרמת עפעפיים. יצאנו לדרך.

הערה – שימו לב המאמר עוסק בטיפול בתופעה טיפול בקמטים בעפעפיים באמצעות מכשיר המייצר אנרגיית פלזמה ולא לטיפול באמצעות הזרקת נוזל פלזמה שמזוקק מתוך דם שנלקח מהמטופל ומוזרק לו בחזרה כנוזל פלזמתי.

 

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

 

מעוניינים לשים סוף למראה העייף כל הזמן? רוצים לקבל מראה מרענן וצעיר? הגעתם למקום הנכון!
מומחים בכל סוגי ההליכים אסתטיים והרפואיים בתחום העפעפיים והפנים ✅
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש✅
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24 ✅
ליווי אישי על ידי מומחים בעולם האסתטיקה ✅
מומחים בהליכים אסתטיים ללא ניתוח וללא כאב! ✅
זמן ההחלמה הקצר ביותר בהליך של הרמת עפעפיים בפלזמה ללא ניתוח ✅

 עזרנו כבר למאות מטופלים מכל חלקי הארץ לקבל את התוצאה שהם תמיד רצו 👱🏼👨🏽

 

מה זה פלזמה בכלל?

הוותיקים שבנינו ודאי זוכרים כי לפני שנים אחד החידושים בעולם הטלוויזיות היה טלוויזיה עם מסך פלזמה שטוח. בהמשך הוחלפו מסכי הפלזמה במסכים LCD ומסכי LED. אבל כבר אז לא בטוח שהבנו מה זה פלזמה בדיוק. אז בכדי למנוע שוב מצב של אי הבנה, הפעם סביב טיפול באמצעות פלזמה בעפעפיים, נסביר מה זה בדיוק אנרגיית פלזמה.

פלזמה היא מצב הצבירה הרביעי, כאשר רובנו מכירים שלושה מצבי צבירה, נוזל, קפוא וגז, המצב צבירה הרביעי נקרא פלזמה.

הפלזמה היא אנרגיה שנוצרת במעבר בין אנרגיה חשמלית לאנרגיה טרמית (חום) והיא למשעה סוג של מצב צבירה חשמלי. אנרגיית הפלזמה מיוצרת על ידי שימוש בזרם חשמלי במתח נמוך והיא מורכבת מיונים ואלקטרונים שהם למעשה אטומים בעלי מטען חשמלי.

ישנו מכשיר הנקרא מחולל פלזמה וכשהוא מחובר לחשמל מתח נמוך יותר הוא מייצר את הפלזמה.

 

איך פלזמה קשורה לטיפול רפואי או אסתטי?

כאשר אנרגיית הפלזמה יוצאת ממחולל הפלזמה היא יוצאת בצורת זרם סילוני וכאשר היא באה במגע עם האוויר (חנקן וחמצן) היא הופכת לנעימה למגע (קרירה) ונוצרים מולקולות שהן בעלות השפעה טיפולית (הידרוקסיל ותחמוצת חנקן).

 

איך מגיב העור שלנו למגע עם פלזמה?

הפלזמה מוקרנת לעור וגורמת למעטפת העליונה של העור לסוג של גירוי. הגירוי הזה מכווץ את העור וברקמה שמתחת לעור הוא מעורר את הגוף לפעולת שיקום וחידוש רקמות. חשוב לדעת כי הפלזמה אינה גורמת לכוויה אלא רק לצריבה קלה של קרנית העור, והסימנים הללו הופכים לגלד שמתקלף לאחר כמה ימים ממועד הטיפול.

 

מה זה בכלל צניחת עפעפיים ולמה צריך לטפל בזה?

צניחת עפעפיים היא תופעה המתרחשת גם בעפעפיים העליונים וגם בתחתונים. במסגרת התופעה, העפעפיים מתחילים לנטות לכיוון מטה עקב משקל שהתווסף להם לאורך החיים. תוספת המשקל הזו נובעת מהתרכזות של רקמות שומן שהצטברו לאורך השנים מתחת לעור העפעף, כתוצאה מקמטים וקפלים שנוצרו עקב הפחתה משמעותית בייצור חלבון הקולגן בגוף ובעקבות ירידה בנפח השומן הכללי של הפנים גם זה קורה כתוצאה מתהליך ההזדקנות.

לצד כל אלו פועל גם כוח המשיכה. לעיתים התופעה של צניחת עפעפיים מתרחשת עקב היחלשות שרירי העפעף שכבר אינם מסוגלים להרים ולהוריד את העפעף באותה עוצמה ויכולת שהייתה להם בעבר.

 

התופעה הזו, שמתחילה לרוב בעשור החמישי לחיים מהווה מטרד בכמה תחומים :

ראייה – העפעף העליון נופל על העין וגורם להסתרה של חלק מזוויות הראייה של העין. העפעף התחתון נופל עוד יותר למטה ומושך את העין.

תפקוד – העפעפיים הנפולים מהווים משקל על העין וגורמים לה להתעייף מהר ואף להיסגר. מצב כזה מקשה מאד על נהיגה, קריאה, צפייה בטלוויזיה וכמובן במקום העבודה.

מראה חיצוני – נפילת העפעפיים יוצרת מראה עייף, מבוגר ומקומט של אזור העיניים שנתפסים על ידי רבים כאזור החשוב בפנים, כאזור שמייצג אותנו בפני החברה והסביבה. מראה כזה מטריד את הסובלים ממנו, פוגע בביטחון העצמי שלהם ובאינטראקציות חברתיות.

איך מתבצעת הרמת עפעפיים בפלזמה ללא ניתוח?

הקרנת אנרגיית הפלזמה נעשית לעבר רקמת העור ממרחק קצר, האנרגיה מכווצת את העור העודף  במעין תהליך של אידוי המים ברקמה הפנימית (תופעה דומה לזו של הנחת בשר על מחבת רותח והבשר מתכווץ מהחום כשהמים יוצאים ממנו).

הטיפול נמשך מספר דקות, ללא צורך בהכנה מקדימה. אזור הטיפול עובר אלחוש באמצעות חומר מאלחש (במקרים מסוימים אפשר גם לבצע אותו בהרדמה מקומית בדומה לזה של טיפול שיניים).

לעוד מידע בנושא הרמת עפעפיים ללא ניתוח 

 

פלזמה הרמת עפעפיים - ללא ניתוח

 

מהי תקופת ההחלמה מטיפול של הרמת עפעפיים בפלזמה?

מכיוון שהטיפול אינו כולל חיתוך, תקופת ההחלמה היא קצרה ובת כמה ימים בלבד. אם זאת במהלך תקופת ההחלמה צפויה להופיע נפיחות, אדמומיות וגלדים של האזורים בהם נעשה הכיווץ. גלדים שצפויים להתקלף לאחר כשבוע.

 

תוצאות הטיפול של הרמת עפעפיים בפלזמה

תוצאה ראשונית ניתן לראות לאחר שבוע ותוצאה מלאה ושלמה יותר רואים לאחר חודש. תוצאת הטיפול צפויה להחזיק לשנה עד שנתיים.

 

איך מתבצעת הרמת עפעפיים בטיפול קונבנציונלי?

במקרה הנוכחי אנחנו נתייחס לטיפול קונבנציונלי כטיפול הרמת עפעפיים באמצעות ניתוח וזאת מכיוון שהרמת עפעפיים בשיטת פלזמה קרובה יותר בתוצאה שלה מבין שאר השיטות לטיול באמצעות ניתוח.

ניתוח היא השיטה השכיחה ביותר לטיפול בתופעה של נפילת עפעפיים ולביצוע פעולת תיקון. ניתוח נותן מענה גם לנפילת עפעפיים כתוצאה מקפלים, קמטים ורקמות שומן שהצטברו בעפעף וגם מענה למצב של בעיה בשריר העפעף שגורמת לנפילתו (לידיעה – ניתוח היא השיטה היחידה שנותנת מענה לבעיה בשריר העפעף).

הניתוח מתבצע בהרדמה מקומית וכולל ביצוע חתך בעפעף (לרוב מתחת לקפל בכדי להסתיר את החתך), דרך החתך מוציאים רקמות שומן, מסירים חתיכות עור רפוי ומבצעים חיתוך לקיצור שריר העפעף.

בסיום החתך נסגר בתפרים קטנים לעיתים עם חוטים מתמוססים / נספגים.

הניתוח אורך כשעה עד שלוש שעות ומצריך מספר פעולות הכנה מקדימות (כולל הפסקה של נטילת חומרים לדילול דם וכן סדרה של בדיקות עיניים, דם ואק”ג).

תהליך ההחלמה נמשך כשבועיים ימים, במהלכו ישנה נפיחות, אדמומיות, ייתכנו כאבים קלים, יש חשיבות לשמור על האזור נקי (מחשש לזיהום) ושמירה על לחות באמצעות קומפרסים קרירים.

 

מה ההבדל בין עלות הטיפול באמצעות פלזמה לבין עלות הטיפול של ניתוח?

עלות הטיפול גם באנרגיית פלזמה וגם בניתוח מושפעת מהיקף הטיפול (האם גם עפעפיים עליונים וגם תחתונים או רק אחד מהם?), מכמות הקפלים וקמטים וממידת מורכבות הטיפול ועוד.

מחיר הטיפול בפלזמה נע בין 3000 ₪ ל – 10000 ₪ אל מול ניתוח שעלותו נעה בין 6500 ₪ ל – 12000 ₪.

למדריך המלא שלנו בנושא הרמת עפעפיים מחירים

 

אילו טיפולים אסתטיים ניתן לעשות עם אנרגיית הפלזמה?

אנרגיית הפלזמה נמצאת בשימוש שכיח בעולם הרפואה האסתטית וניתן למצוא אותו בטיפול בתחומים הבאים:

קמטי הבעה קמטוטים צלקות קמטים במצח
מתיחת צוואר

עידוד צמיחת שיער

קמטים מסביב לעיניים כפלים בצידי הפה

הידוק והרמת ריסים

קמטים מסביב לפה

שומות

העלמת צלקות אקנה

 

כתמי שמש ופיגמנטציה סרחים בעור

 

קסנטלזמה – כתמים צהובים בצידי העין בסמוך לאף.

 

לסיכום

טיפול באמצעות אנרגיית פלזמה הוא טיפול חלופי לניתוח השגרתי והשכיח לטיפול בבעיה של הרמת עפעפיים עקב תופעת צניחת העפעפיים. שיטת הטיפול בפלזמה מציעה תהליך של אידוי לקפלים ולקמטים העודפים שהצטברו לאורך העפעפיים.

תהליך הטיפול באנרגיית פלזמה נעשה ללא חיתוך וללא צורך בהרדמה מקומית, תהליך החלמה בו יחסית מהיר, המטופל לא נדרש לעבור הכנות מקדימות וכל זה במחיר שנמוך (במקצת) מהעלות של ניתוח.

לצד כל היתרונות הללו חשוב לזכור כי, הטיפול בפלזמה אינו נותן מענה לתיקון בעיה בשריר העפעף והטיפול מחזיק לתקופה של 12 עד 24 חודשים.

אנו ממליצים כי לפני בחירת סוג הטיפול שתעשו, להגיע להתייעצות ללא עלות עם רופא מומחה להרמת עפעפיים, תקבלו חוות דעת לאחר בדיקה מקיפה של האזור (היקף וחומרת הבעיה) ובהמשך המלצה על סוג הטיפול המתאים עבורכם.

לקראת ניתוח הרמת עפעפיים​

המדריך המלא עם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני ניתוח הרמת עפעפיים!

הימים שאחרי ניתוח עפעפיים​

המדריך המפורט עם כל הפרטים לגבי ההחלמה לאחר ניתוח הרמת עפעפיים

סיבוכים שיכולים להיות​​

כל הסיבוכים אשר יכולים להיות בניתוח הרמת עפעפיים ולמה זה לא כזה מסוכן? ​
שאלות נפוצות
זהו אחד הטיפולים החלופיים לניתוח כירורגי שנחשב לשיטת הטיפול הנפוצה ביותר לבעיית צניחת / נפילת עפעפיים. את הטיפול מבצע רופא בעל הכשרה מכיוון שאזור העפעפיים הוא אזור רגיש ונחוצה בו מיומנות לצד הכרת מבנה האנטומיה של העין וסביבתה.
היתרון הבולט של טיפול באמצעות פלזמה להרמת עפעפיים הוא שזהו טיפול שעומד כתחליף לניתוח (במגבלות). ניתוח היא פרוצדורה שיכולה להרתיע חלק מהמטופלים וטיפול בפלזמה נותן חלופה. יתרונות נוספים הם: זמן החלמה יחסית קצר (כמה ימים עד שבוע), אין צורך בהכנה מיוחדת, משך זמן הטיפול הוא עד שעה ככה שהוא גם מאוד קצר. לצד היתרונות, חשוב לזכור שהטיפול באנרגיית פלזמה מחזיק מעמד לתקופה של שנה עד שנתיים כאשר טיפול באמצעות ניתוח מחזיק מעמד לפחות לעשר שנים ואף אפילו יותר ברוב המקרים.
לרוב בעיות עפעפיים נוצרות החל מהעשור החמישי של החיים וביתר שאת בעשור השישי ומעלה, על כן לצעירים יותר אין טעם לבצע טיפול היכן שלא צריך. הגיל הצעיר ביותר שבדרך כלל מגיעים לטיפול פלזמה להרמת עפעפיים הינו גילאי 35\36. חשוב לדעת שמי שסובלים מבעיות כרוניות בעיניים (מחלות עיניים, פזילה וכדומה) לא יכולים לעבור טיפול באנרגיית פלזמה.