ניתוח עפעפיים תחתונים

למרות שהמילה עף מופיעה פעמים במילה עפעף, הרי שברבות הימים ככל שאנחנו מתבגרים העפעפיים דווקא נופלים ולא עפים. לצערנו תופעת נפילת עפעפיים גורמת לעיניים שיש הטוענים שהם המראה של הפנים והגוף להיראות מקומטות, עייפות ומבוגרות. הרבה פעמים התופעה משדרת מראה הרבה יותר מבוגר מהגיל הביולוגי שלנו.

במקרה כזו עומדות בפנינו מספר אפשרויות לשינוי ותיקון של המצב. האפשרות השכיחה ביותר שהיא גם היסודית ביותר, בעלת התוצאות המרשימות ביותר ועם טווח השפעה רחב יותר של כמה שנים, היא ניתוח להרמת עפעפיים.

ניתוח עפעפיים יכול לכלול תיקון עפעפיים עליונים או תחתונים או את שניהם ביחד. את ההחלטה באיזה מהם לטפל מומלץ חשוב לעשות יחד עם הרופא שמצד אחד תהיה התייחסות לפן הרפואי של אופי התיקון האפשרי ומצד שני תינתן גם התייחסות לציפייה שלכם ביחס לשינוי בכדי לשפר את תחושת המראה שלכם.

הערה: המאמר נכתב בחלקו בלשון נקבה אך הוא מיועד לכל המינים, במיוחד שבשנים האחרונות החלה מגמה שבה יותר ויותר גברים מבצעים טיפולים אסתטיים.

 

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

 

רוצים לקבל בחזרה את המראה המרענן והצעיר? ולהפטר מהמראה הישן של עפעפיים נפולים? אל דאגה הגעתם למקום הנכון!
מומחים בכל סוגי ההליכים אסתטיים והרפואיים בתחום העפעפיים והפנים ✅
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש✅
זמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24 ✅
שירות אישי על ידי מומחים בעולם האסתטיקה ✅
מומחים בהליכים אסתטיים ללא ניתוח ובניתוחים אסתטיים ✅
זמן ההחלמה הקצר ביותר בהליך של ניתוח הרמת עפעפיים תחתונים ✅

 עזרנו כבר למאות פציינטים בכל חלקי הארץ לקבל את התוצאה שהם תמיד חלמו 👱🏼👨🏽

מי ומה הם העפעפיים?

מדובר בקפלי עור דקים שתפקידם להגן על העיניים שלנו. הם מגנים על העין מפני מכה, חבלה מצד אחד ועל לחות ורטיבות העין מצד שני, בנוסף הם מפקחים על עוצמות האור שהעין נחשפת אליה.

העפעף כולל מספר שכבות, המוכרת לנו היא זו שאנחנו רואים והיא נקראת השכבה החיצונית, מתחתיה נמצאת השכבה הפנימית שנקראת גם לחמית העפעף. בין שתי השכבות הללו עוברים שרירי העפעף שכאשר הם חלשים או רפויים יתר על המידה הם אחת הסיבות לנפילת העפעפיים.

 

מה הבעיה שיכולה להיות בעפעפיים תחתונים שמצריכה טיפול?

במסגרת התופעה של עפעפיים נפולים או צניחת עפעפיים, גם העליונים וגם התחתונים סובלים מהצטברות של רקמות שומן בצורת בלוטות תת עוריות וכן מהצטברות של עור עודף. השומן והעור העודף יוצרים תוספת משקל על העפעף דבר שגורם לו ליפול. העפעף העליון נופל על העין ואילו העפעף התחתון מתעבה מהשומנים ונופל למטה, כשהוא מושך אתו את העין ואף תורם להיווצרות אותן שקיות שחורות מתחת לעין.

 

מי זקוקה לניתוח הרמת עפעפיים תחתונים?

כל מי שסובלת מכבדות בעפעף התחתון, מי שהמראה של שקיות שחורות מתחת לעיניים ושל עפעף מעובה המונח מתחת לעין מפריעה לה.

למרות שהנטייה הרווחת היא לחשוב שקהל היעד העיקרי לטיפולים מסוג תיקוני עפעפיים או בכלל תיקונים קוסמטיים הם נשים, הרי שבשנים האחרונות חל שינוי ומתחילים לפגוש יותר ויותר גברים שאינם מתביישים לשפר את המראה שלהם באמצעים אלו.

 

ניתוחי עפעפיים תחתונים

 

כיצד מתבצע מהלך ניתוח הרמת עפעפיים תחתונים?

מדובר בהליך כירורגי שמתבצע בהרדמה מקומית. במהלך ההליך מבצעים חתך מוסתר בחלק הפנימי של העפעף התחתון, דרך החתך מתבצעת הסרה של רקמות השומן. בכדי להסיר את הקמטים והקפלים מבצעים חתך בעור שמתחת לריסים ודרכו מסירים את העור העודף. את החתכים סוגרים באמצעות דבק כירורגי או באמצעות תפרים מחוטים מתמוססים.

כמובן שהניתוח נעשה בעפעפיים התחתונים בשתי העיניים בכדי לשמור על סימטריות.

 

מה ההכנה הנדרשת לניתוח הרמת עפעפיים תחתונים?

במסגרת הייעוץ עם הרופא המומחה לגבי ביצוע או אי ביצוע הניתוח, יהיה עליכם להציג בפניו את  ההיסטוריה הרפואית שלכם ועל הרופא יהיה לבצע בדיקה לעפעפיים שלכם בכדי לבדוק את הצורך ולאשר היתכנות של ביצוע הניתוח מבחינת השגת היעדים והציפיות שלכם.

לאחר השלב הזה ולאחר הסכמה על עלות הניתוח, יהיה עליכם לעבור מספר בדיקות הכנה מקדימות.

  • בדיקת ראייה + בדיקת תפקוד שרירי העיניים ושרירי העפעף.
  • בדיקת תקינות “ברז הדמעות”.
  • צילום האזור בכדי שהרופא יוכל לבצע את התכנון של החתכים.
  • כשבועיים לפני מועד הניתוח יש להפסיק לקחת תרופות או תוספים הקשורים לדילול הדם וזאת בכדי למנוע מצב של אי קרישת דם שיוביל לדימום יתר באזור שגם ככה מאופיין בעור דק.
  • בדיקת אק”ג ובדיקות דם בסיסיות.

 

כמה זמן נמשכת תקופת ההחלמה שלאחר הניתוח?

תקופת ההחלמה אחרי ניתוח הרמת עפעפיים נמשכת כשבועיים ימים מיד לאחר הניתוח צפויים להתפתח שטפי דם ונפיחויות באזור הניתוח. בקרב חלק מהמטופלות ייתכן ויהיו כאבים קלים שניתנים לטיפול באמצעות משככי כאבים. את התוצאה הסופית של הניתוח יהיה ניתן לראות לאחר כשלושה חודשים.

לעוד פרטים בנושא החלמה אחרי ניתוח הרמת עפעפיים

 

עשי ואל תעשי במהלך תקופת ההחלמה

אזור העיניים הוא אזור רגיש, חשוף ולאחר הניתוח לא ניתן לעטוף אותו בתחבושת ולהגן עליו. לכן עליכם לבצע מספר פעולות אקטיביות לצד מספר פעולות הימנעות בכדי לדאוג שלא יהיו סיבוכים במהלך תקופת ההחלמה.

 

עשי אל תעשי
קומפרסים קרים (רטיות, צמר גפן) להורדת הנפיחות ושטפי הדם חשיפה של האזור לשמש (השתמשו במשקפי שמש אם אתן יוצאות החוצה ובוודאי לא להסתכל לכיוון השמש ישירות)
הזלפת טיפות ו/או משחות בכדי לשמור על האזור לח הימנעו מפעילות ספורט או מאמץ גופני.

הימענו משחייה בים או בבריכה.

שינה עם ראש מוגבה הימנעו משימוש בסאונה או בספא
מריחת משחה אנטיביוטית בכדי למנוע התפתחות של זיהום עדיין לא להשתמש בחומרים מדללי דם
במשך כמה שבועות לאחר הניתוח עדיף לא להשתמש בעדשות מגע אלא במשקפים.

 

מה הם הסיבוכים האפשריים של ניתוח הרמת עפעפיים תחתונים?

בכל ניתוח וגם הקטן ביותר יתכנו סיבוכים ותופעות לוואי. כשאנו בודקים כדאיות של ניתוח עלינו לבדוק גם אחוזי הצלחה, גם תופעות לוואי וגם סיבוכים.

ניתוח הרמת עפעפיים תחתונים

אחוזי הצלחה :  מעל 90 אחוז

זמן החזקה של תוצאות הניתוח : 5-10 שנים.

תופעות לוואי (שחלופות) : דלקת קטנה באזור החתך, תחושת יובש בעיניים, דמע, עפעפיים סוגרים או שלא נסגרים עד הסוף, דימום.

סיבוכים (חריג מאד) : חוסר סימטריה (מצריך תיקון חוזר), תחושת יובש קבועה בעיניים.

 

מה המחיר של הרמת עפעפיים תחתונים?

בשונה מעפעפיים עליונים נפולים שיכולים לגרום לפגיעה ביכולת הראייה ובעקבות כך ייתכן ותהייה אפשרות לטיפול דרך קופות החולים, הרי שבמקרה של עפעפיים תחתונים אין כמעט אפשרות למציאת התוויה רפואית ומדובר בניתוח שהוא כולו על טהרת הניתוח האסתטי הפרטי.

העלות לניתוח בעפעפיים התחתונים יכול לנוע בין 6000 ₪ ל – 12000 ₪, תלוי בכמות הטיפול הנדרשת בכל עפעף. לרוב, טיפול משולב הכולל גם עפעפיים עליונים יהיה זול יותר וינוע בין 10000 ₪ ל – 15000 ₪.

לעוד מידע בנושא הרמת עפעפיים דרך קופת החולים 

האם יש חלופה לניתוח עפעפיים תחתונים?

ישנן שיטות אחרות המציעות טיפול בעפעפיים נפולים מלבד ניתוח כירורגי, חלק מהשיטות מתאימות יותר לטיפול בעפעפיים עליונים וחלק לתחתונים. עוד חשוב לדעת שטיפולים מסוג אלו מחזיקים מעמד לכמה חודשים עד כשנה ואינם משיגים תוצאה יסודית ומקיפה כמו בניתוח שבו מממש מסירים את השומן המיותר והעודף.

  • מכשירים חשמליים עם טכניקות כמו, לייזר, גלי קול, פלזמה ועוד.
  • שיטות הכוללות הזרקת חומרים כמו קולגן (חלבון הקשור לרכות ולחות העור), בוטוקס, חומצה היאלורונית ועוד. חשוב לדעת כי ההזרקה לרוב אינה ישירות בעפעפיים אלא בצידי העיניים, בגבות ובמצח ואז בעקבות תהליכי המתיחה שמתרחשים שם נעשית מתיחה גם של העפעפיים.
  • שימוש בחומרי פילינג שונים.

מרבית שיטות החלופה מצריכות מספר טיפולים לאורך פרקי זמן משתנים והעלות שלהן בסביבות אלפי השקלים ומעלה.

למדריך המלא להרמת עפעפיים ללא ניתוח

איך בוחרים היכן לבצע ניתוח להרמת עפעפיים תחתונים?

למרות שמדבור בניתוח בטוח עם אחוזי הצלחה גבוהים וכמעט ללא סיכונים, אנו ממליצים שתעשו בדיקה בקרב כמה מקומות וכי דרך הבחירה תהיה השוואה של מספר פרמטרים.

·      היכן הרגשתם נוח מקבלת הפנים, אווירה, המקום?

·      התרשמות מהמקצועיות של המקום ושל הרופא.

·      עלות ההליך. כן, אנחנו יודעים שכסף בעניינים כאלו לא בודקים, בכל זאת אנו ממליצים.

·      היכן מבצעים את ההליך הרפואי?.

·      קראו חוות דעת והמלצות.

מה הכוונה בטיפולים לטשטוש עפעפיים תחתונים נפולים?

מדובר בדרך לתאר את תוצאות אליהם מגיעים בשימוש בשיטות חלופיות שאינן כירורגיות. בשיטות החלופיות העור העודף והשומן שהצטבר בעפעפיים אינו מקולף או מוסר באופן מלא אלא רק בצורה מצומצמת. על כן מבחינת אפקט התוצאה יש רק הפחתה בהיקף ולכן זה נקרא טשטוש, צמצום הבעיה והקטנתה. המונח טשטוש עפעפיים נפולים מתייחס לטיפולים בעפעפיים תחתונים ולתופעת השקיות השחורות מתחת לעיניים.

 

האם נהוג לקיים משא ומתן על מחיר ניתוח עפעפיים?

לא נהוג לנהל משא ומתן כמו זה שמנהלים בשוק. אבל בהחלט אפשר לברר לגבי הנחה, לציין מהו הסכום שאתם יכולים לשלם ולקבל תשובה מהמכון האם זה אפשרי. בהרבה מהמקומות יהיה ניתן גם לפרוס תשלומים בכדי להקל על התשלום.

לעוד פרטים לגבי המחיר לניתוח להרמת עפעפיים 

לסיכום

מי שמרגישות או מרגישים, שהמראה “החדש” כתוצאה מעפעפיים נפולים, היווצרות שקיות שחורות מתחת לעיניים אינו המראה ההולם אותן בשנים אלו, מרגישות חוסר נוחות, ירידה בביטחון העצמי או באינטראקציה החברתית, טיפול בעפעפיים הינו כנראה תיקון חובה.

בתחום הטיפולים הקוסמטיים יש מספר אפשרויות ומגוון שיטות לביצוע תיקון שכזה. לכל שיטה וטכניקה, עלות משלה, מאפיין ביצוע שונה, עומק תוצאה ומשך זמן שונה.

אנו מקווים כי במאמר זה עזרנו לכן בהתמצאות בנושא וממליצים שאת הבדיקה תתחילו אצלנו ב – https://eyelids.co.il

לקראת ניתוח הרמת עפעפיים​

המדריך המלא עם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני ניתוח הרמת עפעפיים!

הימים שאחרי ניתוח עפעפיים​

המדריך המפורט עם כל הפרטים לגבי ההחלמה לאחר ניתוח הרמת עפעפיים

סיבוכים שיכולים להיות​​

כל הסיבוכים אשר יכולים להיות בניתוח הרמת עפעפיים ולמה זה לא כזה מסוכן? ​
שאלות נפוצות
במרבית המקרים כאשר יש בעיית הצטברות שומנים ועור עודף המוביל לנפילת של העפעפיים התחתונים, הבעיה קיימת גם בעפעפיים העליונים. לכן הרבה מהמטופלות והמטופלים מבצעים את שני התיקונים יחדיו באותו ניתוח, מכיוון שעדיף מבחינתם לטפל בהליך אחד גם מבחינת החיסכון הכספי וגם מבחינת ביצוע ההליך וההחלמה. במילים אחרות “לתפוס שני עפעפיים במכה”. אם זאת בסופו של דבר מדובר בטיפול קוסמטי (בוודאי לעפעפיים התחתונים) והשיקולים הם אישיים לכל אחת ואחד.
אכן יש קשר. השומנים שמצטברים בעפעפיים התחתונים מצטברים גם מתחת לעפעף שזה למעשה מתחת לעין ויוצרים את מראה השקיות השחורות. במהלך ניתוח עפעפיים תחתונים מתבצעת מתיחה של האזור, המתיחה מפזרת את השומנים ומטשטשת את המשקעים של אזור השקיות.
הרופא המנתח (מתוך הנחה שעשיתם את הטיפול אצל רופא מומחה) כמעט תמיד  יודע לעשות את החתכים והפעולות באופן שווה בשני העפעפיים. אם זאת ייתכן שתהליך ההחלמה בין העפעפיים יהיה מעט שונה ובתקופה הזו יכולה להופיע א-סימטריה קטנה בין העפעפיים. ב 95% ממקרים אילו בסיום תקופת ההחלמה הא-סימטריה בין השני העפעפיים תעלם לגמרי.