המדריך המלא לניתוח או הליך טבעי של הרמת עפעפיים דרך קופת חולים

אנחנו משלמים ביטוח בריאות למדינה החל מגיל 18 ואנחנו עושים את זה מתוך הבנה שכאשר נצטרך נזכה לטיפול רפואי איכותי, מהיר וללא עלות נוספת. את השירות הרפואי בפועל, מספקות קופות החולים השונות.

לצערנו המציאות הזו לא תמיד מתממשת והרבה נאלצים לפנות לרפואה פרטית עקב עומס והיעדר תורים ברפואה הציבורית או מכיוון שחלק מהטיפולים אינם בסל הבריאות.

רפואה קוסמטית ברובה אינה נכללת בתוך סל הבריאות ויש בכך מן ההיגיון שכן מדובר לרוב בצרכים שאינם רפואיים בהיבט של סיכון חיים, פגיעה בתפקוד וכדומה.

בעקבות היעדרותה של הרפואה הקוסמטית מסל הבריאות, הטיפולים הללו עברו למגזר הפרטי, כאשר במקביל מרבית קופות החולים זיהו את הפוטנציאל הכלכלי הנמצא בטיפולים אסתטיים והן מציעות כיום טיפולים קוסמטיים כשירות פרטי למבוטחים שלהם.

במאמר הנוכחי נסקור את התחום האסתטי של הרמת עפעפיים כפי שהוא מתקיים ברמת קופות החולים, את המחירים שהן מציעות (ספוילר- לפעמים יותר יקר מרפואה פרטית), כולל, נבדוק האם בכל זאת יש אפשרות של מימון לטיפול הרמת עפעפיים.

 

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

 

מעוניינים לשים סוף למראה הזקן והעייף שרודף אתכם תמיד?

מעולה כי הגעתם לחברה המובילה בעולם היופי והאסתטיקה!
מומחים בכל סוגי ההליכים האסתטיים והרפואיים בתחום העפעפיים והפנים ✅
הסדרי תשלום נוחים ופשוטים בכל שיטות התשלום שיש✅
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24 ✅
ליווי אישי על ידי מומחים בעולם האסתטיקה ✅
זמן ההחלמה הקצר ביותר בהליכים של ניתוח להרמת עפעפיים ✅

 עזרנו כבר למאות פציינטים לקבל את העפעפיים שהם תמיד רצו! 👱🏼👨🏽

איך פועלות קופות החולים?

על פי חוק על כל אזרח לשלם ביטוח בריאות (דרך הורדה ממשכורת או ביטוח לאומי, החל מגיל 18) למעט כאלו להם יש פטור עקב נסיבות מקלות. בתמורה לתשלום ביטוח הבריאות, אנו זכאים לקבל טיפולים הנמצאים בסל הבריאות (שכל שנה מתעדכן על ידי המדינה) דרך קופות החולים כגוף המבצע וללא עלות. כאשר יש צורך בתרופות או ברפואה מקצועית מסוימת אז יש השתתפות עצמית כזו אחרת שגם היא נקבעת בסל הבריאות או מאושרת בתקנות משרד הבריאות המפקח על קופות החולים.

לצד קבלת שירות רפואי בסיסי זה, קופות החולים מציעות מסלולים או חבילות ביטוח למבוטחים שלהם באמצעותן הן מכניסות טיפולים שאינם בסל הבריאות או מוזילות עלויות של טיפולים אחרים לבעלי הביטוח הנוסף. כמובן שכל חבילה כזו הינה בתשלום חודשי.

 

מה קורה מבחינת תחום טיפולי האסתטיקה בקופות החולים?

כל קופות החולים גילו את הפוטנציאל הכלכלי שנמצא בתחום הטיפולים אסתטיים ומזה כמה שנים הן מציעות לחברי הקופה, בהתאם לסוגי הביטוחים לבצע את הטיפול  הקוסמטי במרכזים הרפואיים שלהם.

 

הרמת עפעפיים דרך קופת החולים

 

ניתוח הרמת עפעפיים אינו נכלל בסל הבריאות אז כנראה הוא לא ניתוח שבאמת חייבים.

זה אמירה לא מדויקת. לכאורה, בעיית צניחת עפעפיים שלא נמצאת בסל הבריאות כנראה אינה בעיה שמחייבת טיפול ואפשר לחיות איתה. לצערנו ישנן לא מעט תופעות גופניות שאמנם לא פוגעות ישירות בתפקוד חיוני אך הן פוגעות בהיבטים אחרים ולפעמים אף בצורה קשה יותר.

צניחת / נפילת עפעפיים גורמת לעייפות כרונית של העין, כלומר אנשים הסובלים מהתופעה מתעייפים מהר בכל פעולה הקשורה לראייה. בנוסף, נפילת עפעפיים גורמת למראה עייף, מקומט ומבוגר של הפנים, מראה שלהרבה אנשים גורם להרגשה לא נוחה, פוגע בביטחון העצמי שלהם, ביכולת שלהם לתקשר ולהיות באינטראקציה.

 

הרמת עפעפיים דרך קופות החולים

ניתוח הרמת עפעפיים אינו כלול בסל הבריאות ועל כן הוא מבוצע באופן פרטי ובמימון מלא של המטופל. בכדי למשוך לקוחות ולהתחרות במרכזיים ובמכונים הפרטיים, הקופות מציעות לחברי הקופה בהתאם לסוג חבילת הביטוח שלהם לבצע את הניתוח דרכם כשהן מציעות הנחות ומבצעים כאלו ואחרים.

אמנם לא נוכל להציג את העלויות עבור כל מסלול של כל קופה, אך ננסה לתת תמונה כללית של מה שמציעה כל קופה.

 

חשוב מאד

*הזכאות לטיפולים במחירים מיוחדים דרך הקופות תלוית בביצוע בדיקה רפואית, אישור של רופא ואישור של הקופה. בכל אחד מהתחומים יש סעיפים ותתי סעיפים של מה נכלל ומה לא נכלל. מומלץ לברר את כל הפרטים לעומקם.

*אין להתייחס למחירים המוצגים בהמשך כמחירים סופיים לעלות ניתוח, שכן מדובר במחירי הבסיס ולכל קופה יש תוספות שונות.

 

קופת חולים מכבי

חברי הקופה המבוטחים במסלול “מכבי שלי” זכאים לניתוח פלסטי אחד בשנה בהשתתפות עצמית מפוחתת, לאחר שעברו לפחות 6 חודשים מהצטרפות למסלול הביטוח.

קופת חולים מכבי הרמת עפעפייםמחיר מעורך להשתתפות עצמית לניתוח עפעפיים עליון ותחתון – 11,000 ₪.

 

 

קופת חולים כללית

קופת חולים כללית הרמת עפעפייםלחברי הקופה במסלול מושלם או פלטינום יש גובה השתתפות עצמית שונה לניתוחים פלסטיים, מדי פעם יש מבצעים לניתוחים ייעודיים בתחום.

מחיר מעורך לעפעף עליון או תחתון – 7,200 ₪

 

 

קופת חולים לאומית

קופת חולים לאומית הרמת עפעפייםהקופה מציעה לחברי לאומית ניתוח פלסטי אחד בשנה, כאשר מחיר לטיפול בעפעף עליון או תחתון הוא כ – 5,200 ₪.

 

 

קופת חולים מאוחדת

קופת חולים מאוחדת הרמת עפעפייםחברי הקופה במסלול “מאוחדת שיא” זכאים להשתתפות עצמית לניתוח עפעפיים בגובה השתתפות עצמית של כ – 10,500 ₪.

 

 

התוויה רפואית לניתוח עפעפיים (תיקון פוטזיס)

ניתוח הרמת עפעף עליון מתחלק לשני סוגים:

פטוזיס : ניתוח העוסק בתיקון שריר העפעף. במצבים מסוימים הסיבה המרכזית לנפילת העפעף היא תפקוד לקוי של השריר האחראי על הרמה והורדה של העפעף. בכדי לתקן את השריר שלאורך השנים נמתח ואיבד מיכולת ההרמה שלו, מבצעים חתך בקפל עפעף ודרכו נכנסים למקום בו השריר נמצא ומקצרים אותו וכך מחזירים לו את יכולת ההרמה.

צניחה מדומה : סוג נפילת עפעף זה נגרם בעקבות הצטברות של קפלים, קמטים ורקמות שומן בעפעף שהופכים אותו לכבד יותר ולכן הוא מתחיל תהליך של נפילה והוא קשה יותר להרמה.

כאשר באחד המצבים הללו (רק עפעפיים עליונים) העפעף נופל על העין הוא יכול לגרום להסתרה של חלק משדה הראייה והדבר מהווה פגיעה תפקודית ביכולות חיים נדרשות, עבודה, קריאה ואף ליצור מצבי סיכון כמו נהיגה.

במידה ואכן העפעף פוגע בראייה, לכאורה ישנה אפשרות שהקופה תכיר בנפילת העפעפיים העליונים כבעיה רפואית תפקודית ואז הטיפול אמור להיות ממומן על ידי הקופה. במציאות נראה כי הסיכוי לקבל הכרה מהקופה שנפילת העפעף היא בעקבות בעיה בשריר אינו גבוה ויש צורך בתהליך ארוך של בדיקות וועדות.

למידע נוסף בנושא היכנסו למדריך שלנו – ניתוח עפעפיים עליונים

 

מהם הסיכונים והיתרונות של קופת חולים להרמת עפעפיים?

קופות חולים יכולות להיות דרך מצוינת לסייע בתשלום עבור הרמת עפעפיים, אך חשוב להבין את הסיכונים והיתרונות הקשורים בהן.

היתרון הגדול ביותר בשימוש בקופת חולים להרמת עפעפיים הוא בכך שהוא יכול להוזיל משמעותית את עלות ההליך. עם זאת, ישנם כמה סיכונים הקשורים לשימוש בקופת חולים, כגון אי יכולת לגשת לכל השירותים המוצעים על ידי הרופא או הקליניקה אשר בחרתם, עיכובים אפשריים בקבלת התשלומים. בנוסף אם אינך זכאי לקופת חולים או שהרופא שבחרת אינו מקבל את קופת החולים שבחרת, ייתכן שתצטרך לשלם מכיס שלך עבור ההליך.

חשוב לחקור היטב את כל האפשרויות לפני קבלת החלטות לגבי שימוש בקופת חולים להרמת עפעפיים. כמו כן, חשוב לוודא שאתה מבין אילו שירותים מכוסים על ידי קופת החולים שבחרת וכל עלויות או הגבלות נלוות שעשויות לחול.

חסרון משמעותי וחשוב שצריך לדעת בעת השימוש בקופות החולים להליך של הרמת עפעפיים הוא שקופות החולים אינם מוכנות ללמון טיפולי טבעיים ללא ניתוח להרמת עפעפיים ככה שהם בחרתם לעשות הליך של הרמת עפעפיים דרך קופת החולים תהיו מחויבים לעשות ניתוח עם כל המשתמע מכך:

  • זמן החלמה ממושך .
  • כאבים לאורך תקופה ארוכה יחסית ביחס לטיפולים טבעיים ללא ניתוח.
  • והרבה יותר סיכונים בעקבות ההליך עצמו שהוא הליך ניתוחי.

 

האם ניתן לבצע הרמת עפעפיים ללא ניתוח בקופות החולים?

קופות החולים אינן עוסקות בטיפולי הרמת עפעפיים שלא במסגרת ניתוח. השיטות החלופיות במכשירי לייזר, פלזמה, גלי ורדיו או שיטות הזרקת חומרים (חומצה היאלורונית, קולגן, בוטוקס) הם טיפולים שניתן למצוא במכוני רפואה פרטיים כמו הקליניקה שלנו ששמה דגש על טיפולי הרמת עפעפיים ללא ניתוח

 

השוואה בין ביצוע ניתוח עפעפיים בקופות החולים למכונים רפואיים פרטיים

 

קופות חולים מכוני רפואה פרטיים
עלות תלוי חבילת הביטוח, לרוב מחיר קבוע ללא קשר להיקף הטיפול. מחירים דומים למכוני רפואה פרטיים תלוי בהיקף הטיפול בעפעף. מחירים דומים לקופות החולים, לצד גמישות גבוהה יותר בהנחות ותשלומים.
טיפול על ידי רופא מומחה בתחום V V
שירות רמת רפואה ציבורית – פרטית רמת שירות גבוהה מאד – למכון הרפואי יש אינטרס שתחזרו אליו.
שירות לאחר הטיפול זמינות של הרופא המנתח נמוכה, תלוי תורים מחויבות וזמינות של הרופא המנתח מההתחלה ועד הרבה אחרי
טיפולים עפעפיים שאינם ניתוח אין בחלק מהמכונים יש אפשרות לשלב גם טיפולים שאינם ניתוחיים.
אפשרויות בחירת הרופא במידה מוגבלת יכולים לבחור איזה רופא שרוצים מהתחום הפרטי בהתאם למכון שבו הוא עובד
אחריות וביטוח V V

 

 

מה המחיר של ניתוח עפעפיים פרטי?

עלות טיפול ניתוח משתנה בין אדם לאדם בהתאם להיקף הבעיה (כמות קפלים וקמטים, האם מדובר גם בטיפול בשריר?, האם יש הסרת שומן משמעותית מהעפעף?, האם מדובר בניתוח לעפעפיים עליונים ותחתונים ועוד. המחירים נעים מסכום של 6,500 ₪ ועד לסכום של 12,000 ₪ לעפעפיים עליונים או תחתונים, ו – 10,000 ₪ עד 15,000 ₪ לשני העפעפיים יחדיו.

למדריך המלא לכמה עולה ניתוח להרמת עפעפיים

 

לסיכום

כמו בהרבה תחומים אחרים בהן שירות פרטי עדיף משירות שאינו פרטי (ציבורי), כך גם תחום הטיפול הקוסמטי אסתטי.

ייתכן שעלות השירות הקוסמטי, כמו הרמת עפעפיים במקרים מסוימים תהיה מעט גבוה יותר במכונים פרטיים, עקב יתרונות שיש לקופות החולים עקב מסלולי הביטוח שלהן, אך כאשר בוחנים את כלל הרכיבים של הניתוח המחיר הוא רק אחד מהם וכאשר מדובר בבריאות ובנוחות שלנו לא בטוח שהמחיר הוא הרכיב החשוב.

אנו ממליצים, כי אם אתן או אתם חשות אי נוחות ממראה הפנים שלכן באזור העין והעפעפיים ואם בעקבות כך אתן מרגישות ירידה בביטחון העצמי, בהימנעות מקשרים חברתיים ואף עייפות מהירה של העין, גשו ובדקו אפשרויות לטיפול באמצעות ניתוח להרמת עפעפיים.

אנו ממליצים כי תבדקו גם אפשרויות שיש בקופת החולים אך גם במכונים רפואיים פרטיים כמו המכון שלנו הנקרה העפעפיים שלי, תופתעו לגלות גם מחירים אטרקטיביים וגם שירות מקצועי ברמת  VIP.

לקראת ניתוח הרמת עפעפיים​

המדריך המלא עם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני ניתוח הרמת עפעפיים!

הימים שאחרי ניתוח עפעפיים​

המדריך המפורט עם כל הפרטים לגבי ההחלמה לאחר ניתוח הרמת עפעפיים

סיבוכים שיכולים להיות​​

כל הסיבוכים אשר יכולים להיות בניתוח הרמת עפעפיים ולמה זה לא כזה מסוכן? ​
שאלות נפוצות
ניתוח פרטי שנעשה על ידי רופא מומחה לא רק שאינו מסוכן יותר מניתוח דרך הקופה אלא במקרים רבים בעל סיכויי הצלחה גבוהים יותר. מכוני הרפואה הפרטיים (במיוחד אלו המתמחים בטיפולים באזור העין והפנים) מבצעים ניתוחים רבים, לעיתים יותר מאשר בקופות החולים והם צברו ניסיון רב יותר שמתבטא בסופו של דבר בנתוני הצלחה.
לרוב אין הבדל בהכנות הנדרשות לניתוח, תיתכן שונות סביב מועדי הבדיקות או ההיקף אך באופן כללי הבדיקות מאוד דומות.
עפעפיים תחתונים, כשמם כן הם, תחתונים לעין, מפאת מיקומם הם כמעט ולא יכולים לגרום לפגיעה תפקודית של הסתרת הראייה ולכן הם יהיו בהתוויה פרטית במרבית המקרים כמובן שהכל תלוי בסוג הביטוח הרפואי שלכם ובנהלים של קופת החולים שלכם.