הרמת עפעפיים ללא ניתוח

עיניים במראה עייף, מבוגר, עצוב וחסר חיוניות הם רק חלק מהסימפטומים המשפיעים על נשים וגברים בגילאים מבוגרים. כתוצאה מההשפעות הללו נפגע המראה החיצוני והדימוי העצמי של אנשים הסובלים מתופעה זו, המוכרת גם בשם צניחת עפעפיים. תופעה זו עשויה להתרחש אצל לפחות עשרה אחוזים מאוכלוסיית גילאי 50, כאשר השכיחות לתופעה זו צפויה לעלות ככל שהגיל עולה.

 

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

 

מעוניינים להפטר מהשקיות מתחת לעיניים ומהמראה העייף כל הזמן? רוצים לקבל מראה מרענן וצעיר? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום שתעזור לכם בכל הליך שתבחרו!
מומחים בכל סוגי ההליכים אסתטיים והרפואיים בתחום העפעפיים והפנים ✅
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש✅
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24 ✅
שירות אישי על ידי מומחים בעולם האסתטיקה ✅
מומחים בהליכים אסתטיים ללא ניתוח וללא כאב! ✅
זמן ההחלמה הקצר ביותר בהליך של הרמת עפעפיים ללא ניתוח ✅

 עזרנו כבר למאות פציינטים בכל חלקי הארץ לקבל את התוצאה שהם תמיד חלמו 👱🏼👨🏽

 

מתי עולה הצורך בטיפולי הרמת עפעפיים?

למרות מה שנהוג לחשוב, הגורמים לצניחת עפעפיים ומראה של עיניים מבוגרות אינם קשורים לחוסר בשעות שינה או עבודה אינטנסיבית, כיוון שמדובר על בעיה אסתטית מתמשכת ששינת לילה טובה לא תוכל לפתור לעולם. הסיבה לאותו מראה עייף ולא מחמיא בעיניים היא היווצרות של עודפי עור באזור העפעפיים, שהינו אזור בעל שטח עור עדין ודק במיוחד ולכן נוטה לסבול יותר מפגעי הגיל והשלכות הזדקנות העור.

כיוון שעד שלא יימצא מעיין הנעורים לא ניתן לעצור את תהליכי ההתבגרות של הגוף, אך בהחלט ניתן להילחם בתופעה באמצעות טיפולים אסתטיים מתקדמים וחדשניים. במקרה של צניחת עפעפיים קיים טיפול אסתטי ייעודי להרמת עפעפיים, שאינו מצריך ניתוח כירורגי וסיכונים מיותרים.

 

הרמת עפעפיים לגברים – יש דבר כזה?

עפעפיים שמוטים נגרמים לרוב כתוצאה מהתבגרות העור ואיבוד האלסטיות הטבעית שבו, אך ישנם גורמים נוספים הקשורים אל תהליכים גנטיים, תזונה ואורח חיים ועוד. משום כך ניתן לייחס את התופעה של צניחת עפעפיים הן לנשים והן לגברים, כך שבהתאם ניתן למצוא גם טיפולי הרמת עפעפיים לגברים המבטיחים תוצאות מעולות לטווח ארוך.

 

הרמת עפעפיים עליונים או תחתונים?

בדרך כלל שמדברים על הרמת עפעפיים הכוונה תהיה לטיפולים ייעודיים להרמת עפעפיים עליונים, אלו אותם קפלי עור המצויים בחלק העליון של העין. כיוון שבכל עין יש שתי עפעפיים, עליונות ותחתונות, לעיתים הנטייה של צניחת עפעפיים תשפיע לא רק על החלק העליון שלהם אלא גם על החלק התחתון.

מצב כזה עשוי להוות בעיה אסתטית ורפואית כאחד, כיוון שהעפעפיים השמוטים עשויים ליצור חסימה על גלגל העין וכך נפגע טווח שדה הראייה של הסובל מתופעה זו. במקרים כאלו יומלץ לבצע טיפולים ייעודיים להרמת העפעפיים ומתיחת העור באזור העין, הן בעפעפיים העליונות והן בעפעפיים התחתונות.

הרמת עפעפיים ללא ניתוח המדריך המלא

 

שיטות טיפול נפוצות לצניחת עפעפיים

  • טיפולים קוסמטיים – צניחת עפעפיים מהווה לרוב מטרד אסתטי, ולכן לעיתים הפתרון המתאים יהיה טיפול קוסמטי ייעודי שיסייע לטשטש את הפגם החיצוני בעיניים. אחד מהטיפולים הקוסמטיים מתבסס על איפור קבוע, כך שלמעשה הבעיה לא נפתרת אלא נוצרת אשליה של עיניים מתוחות ופקוחות.
  • טיפולים זמניים – קיימים גם פתרונות אסתטיים זמניים שיסייעו להעלים את מראה העפעפיים הנפולים, ואלו נועדו בעיקר לצרכים זמניים וחד פעמיים כמו לפני אירוע מיוחד, צילומי תדמית וכל צורך אחר בו רוצים להיראות יפים וצעירים. אחד מהטיפולים הללו כולל זריקות בוטוקס לאזור העפעפיים, כך ששריר הלבטור האחראי על הורדת הגבה יהיה חסר פעילות לתקופה מסוימת והעפעפיים יהיו מתוחות ואסתטיות.
  • ניתוח הרמת עפעפיים – שיטה זו כרוכה בהליך ניתוחי, הכולל מתן חומרי הרדמה לצורך ביצוע חתך בקו הריסים והסרת עודפי עור ושומן האחראיים על מראה עפעפיים שמוטות.
  • הרמת עפעפיים ללא ניתוח באמצעות מכשור רפואי – כיום ישנם מספר טיפולים חדשניים המאפשרים להגיע לתוצאות טובות בטיפולי הרמת עפעפיים, זאת ללא צורך בהסתפקות בפתרונות אסתטיים זמניים או הליכים כירורגיים פולשניים. טיפולים אלו נעשים באמצעות מכשור רפואי מתקדם כמו אולטרסאונד, לייזר ופלזמה.

 

מהו ניתוח הרמת עפעפיים והאם הוא מסוכן?

הטיפול הקלאסי בצניחת עפעפיים ותיקון עפעפיים שמוטות ולא אסתטיות הוא באמצעות הליך כירורגי, המוכר בשם ניתוח הרמת עפעפיים. הניתוח נחשב פשוט וקל יחסית, כיוון שהוא כרוך בחומרי הרדמה מקומיים בלבד ואורך כשעה בממוצע. יחד עם זאת מדובר על הליך פולשני, וכמו כל ניתוח אחר הוא מעלה את הסבירות לסיבוכים וסיכונים בהשוואה לטיפולים שאינם פולשניים.

 

האם קיים הבדל בין ניתוח עפעפיים תחתונות לעליונות?

במקרים רבים נשים וגברים יסבלו בעיקר מעפעפיים שמוטים בחלק העליון של העין, אך ישנם גורמי הזדקנות/תורשה/בריאות וכו’ המשפיעים גם על העפעפיים התחתונים כך שאין מנוס מביצוע ניתוח להרמת עפעפיים גם בחלק התחתון של העין. למרות שמדובר על אזורים שונים בשטח העיניים, ההליך הכירורגי באזורים אלו יהיה זהה לניתוח הקלאסי ויתבצע במקביל ביום הניתוח.

לעוד פרטים בנושא  ניתוח עפעפיים תחתונות

כיצד מתבצע תהליך הרמת עפעפיים עליונים ללא ניתוח?

כאשר עולה החשש ממעבר של ניתוח להרמת עפעפיים, וכן כאשר ישנם מטופלים שאינם נמצאים כמתאימים לעבור הליך כירורגי בעיניים, קיימות חלופות איכותיות וטובות המספקות פתרונות מעולים לבעיית צניחת עפעפיים. הרמת עפעפיים עליונים ללא ניתוח יכולה להתבצע באמצעות מכשור ייעודי המתבסס על גלי רדיו, לייזר, פלזמה ואולטרסאונד כאשר כל אלו מסייעים לפעולת מתיחת העור וכך להרמת העפעפיים.

 

הרמת עפעפיים בלייזר

שיטה זו מאפשרת למתוח ולמצק את העור העדין בעפעפיים באמצעות מכשיר לייזר ייחודי, כאשר קרני הלייזר חודרות לעומק העור באזור זה ללא כאב וצלקות. תהליך החלקת העור בעפעפיים נעשה באמצעות תאי קולגן שמתחדשים באזור זה, כיוון שקרני הלייזר החודרות לעור מעודדות את הגוף לייצר תאים חדשים, גמישים ובריאים יותר המשפיעים על המראה של העיניים.

לעוד פרטים בנושא הרמת עפעפיים בלייזר

הרמת עפעפיים בשיטת פלזמה

שיטה נוספת וחדשנית להרמת עפעפיים ומתיחת העור באזור זה, כאשר האנרגיה המוחדרת לעור העפעפיים הינה פלזמה האחראית על מתיחה ומיצוק העור, כך שעודפי העור נעלמים והתוצאה הסופית היא עפעפיים מורמים ועיניים פקוחות לרווחה.

לעוד מידע בנושא הרמת עפעפיים בפלזמה ללא ניתוח

מחיר ניתוח הרמת עפעפיים לעומת הרמת עפעפיים ללא ניתוח

לתהליך הרמת עפעפיים ללא ניתוח יש הבדלים מהותיים לעומת ההליך הניתוחי, כך שנוסף לפרוצדורה הפולשנית העשויה לגרום לסיכונים שונים קיים גם הבדל בעלות הטיפול של כל שיטה. ניתוח הרמת עפעפיים נע בממוצע בין 7,000-15,000 ₪, ולעומת זאת טיפולי הרמת עפעפיים ללא ניתוח יהיו נמוכים יותר ויסתכמו בעלות של 5,000-7,000 ₪ בלבד.

למדריך המלא והמפורט שלנו בנושא מחיר ניתוח הרמת עפעפיים 

לקראת ניתוח הרמת עפעפיים​

המדריך המלא עם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני ניתוח הרמת עפעפיים!

הימים שאחרי ניתוח עפעפיים​

המדריך המפורט עם כל הפרטים לגבי ההחלמה לאחר ניתוח הרמת עפעפיים

סיבוכים שיכולים להיות​​

כל הסיבוכים אשר יכולים להיות בניתוח הרמת עפעפיים ולמה זה לא כזה מסוכן? ​
שאלות נפוצות
הרמת עפעפיים ללא ניתוח הפכה במהרה לאחד הטיפולים הקוסמטיים הלא ניתוחיים המבוקשים ביותר. כאשר הליך זה מציע מגוון רחב של יתרונות שהופכים אותו לאופציה אידיאלית עבור אלה המחפשים לשפר את המראה שלהם. הליך זה יכול להרים עפעפיים נפולים, להפחית קמטים ולפתוח את העיניים כדי להעניק להן מראה צעיר וערני יותר ובנוסף להפחית נפיחות ושקיות מתחת לעיניים. היתרונות העיקריים של הרמת עפעפיים ללא ניתוח הם ההליך מהיר נטול מכאבים עם זמן החלמה מינימלי, המציע תוצאות שיכולות להימשך שנים ללא צורך להיכנס מתחת לסכין בניתוח עם זמן החלמה ארוך וכאבים לאורך זמן.
האמת היא שההשפעה של הרמת עפעפיים לא כירורגית זאת אומרת ללא ניתוח יכולה להימשך בין מספר חודשים ליותר משנה, תלוי במספר גורמים כולל גיל המטופל, סוג העור של המטופל, הרגלי החיים, ועד כמה הפציינט מטפל בעור שלו לאחר יַחַס. כדי למקסם את תוצאות הטיפול שלך ולהבטיח שתשמור על המראה המרענן שלך זמן רב ככל האפשר, חשוב לעקוב אחר כל הוראות הטיפול שסופקו על ידי הרופא שלכם ולהשתמש במוצרי טיפוח איכותיים אשר מיועדים לשימוש לאחר הליך של הרמת עפעפיים ללא ניתוח.
בעוד שטיפולים ללא ניתוח עשויים להציע פתרון נוח יותר ופחות פולשני מניתוח, עדיין ישנם סיכונים פוטנציאליים שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים בטיפול לא ניתוחי. הבנת הסיכונים הפוטנציאליים של הרמת עפעפיים ללא ניתוח יכולה לעזור לך לקבל החלטה מושכלת לגבי אפשרויות הטיפול שלכם. סיכון משמעותי אחד של הרמת עפעפיים ללא ניתוח הוא הפוטנציאל לנסיגת עפעפיים קבועה. המכון הלאומי לעיניים (NEI) קובע כי “אין ראיות התומכות בהתרחשות של מצב זה בחולים שטופלו ב-PRP [פלזמה עשירה בטסיות דם] או השתלת שומן.” נסיגת מכסה קבועה יכולה להתרחש כאשר ההליך עמוק מדי לתוך סיבי השריר, שם הוא פוגע ברקמה ומצלקת. זה יכול לגרום לסיבוכים חמורים כגון אובדן ראייה או חוסר כוח בשרירי העפעף התחתון. לכן אנו ממליצים לפנות למומחים בתחום כמו החברה שלנו – העפעפיים שלי אשר מתמחה בניתוחי עפעפיים.