הרמת עפעפיים בלייזר

הידעתם שלייזר נמצא בשימוש ברשות המין האנושי כבר יותר משבעים שנה? במהלך השנים הללו הוא כמובן התפתח יותר ויותר ונעשים בו שימושים באלפי תחומים והתרומה שלו לתעשייה, רפואה ומחקרים מדעיים היא עצומה.

אחד התחומים מבין אלפי התחומים שנעשה בהם שימוש בלייזר הוא תחום הרפואה האסתטית וספציפית לתחום הנושא שלנו העפעפיים.

מה זה לייזר? איך זה עובד בטיפול אסתטי? כמה זה עולה? סיכונים? והאם הוא נותן מענה מספק ביחס לניתוח הרמת עפעפיים? תשובות לכל השאלות ועוד מיד בהמשך.

 

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

 

רוצים לשכוח מהמראה העייף והזקן שכל הזמן מלווה אתכם? רוצים לקבל מראה רענן וצעיר? הגעתם לחברה המקצועית ביותר!
מומחים בכל סוגי ההליכים אסתטיים והרפואיים ✅
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש✅
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24 ✅
שירות אישי על ידי רפואיים מומחים בעולם האסתטיקה ✅
מומחים בהליכים אסתטיים ללא ניתוח ובניתוחים רפואיים! ✅
זמן ההחלמה הקצר ביותר בהליך של הרמת עפעפיים ללא ניתוח ✅

 עזרנו כבר למאות פציינטים בכל חלקי הארץ לקבל את התוצאה שהם תמיד חלמו 👱🏼👨🏽

 

מה זה לייזר?

לייזר הוא התקן הפולט אור בצורה ממוקד וממורכז מאד ובעקבות כך העוצמה הנפלטת ממנו חזקה הרבה יותר ממקורות אחרים הפולטים אור. יכולת זו של מיקוד האור הוא בזכות יצירת גלי אור בעלי אורך קבוע שאינם מתפזרים (בשונה למשל מגלי אור של מנורת לילה שהם באורכי גל שונים ומתפזרים).

 

ניתוח הרמת עפעפיים בלייזר

 

לייזר בשירות טיפול אסתטי וטיפול בבעיית עפעפיים נפולים

לא נוכל לפרט את כל השימושים שנעשים בלייזר בטיפול אסתטיים רק נציין את הבולטים, הסרת שיער, העלמת צלקות, טיפול בבעיות עור שונות, הסרת נגעים ונקודות חן, שימוש לביצוע חתכי לצורכי ניתוח ועוד.

שימוש בלייזר לטיפול בבעיות עפעפיים יכול להיות כטיפול חלופי למי שחושש מניתוח או טיפול משלים לטיפול באמצעות ניתוח או כאמצעי לבצע חתך מדויק בתוך תהליך כירורגי של ניתוח הרמת עפעפיים.

 

איך מתבצע הטיפול בעפעפיים נפולים באמצעות לייזר?

בכדי להבין כיצד מתבצע הטיפול באמצעות הלייזר נסביר בקצרה מהן העפעפיים ומהי תופעת נפילת / צניחת עפעפיים.

העפעפיים

מטרתם היא הגנה על העין, הדבר הזה שבזכותו אנחנו רואים. העין היא איבר פגיע מעצם היותה גלויה ויש להגן מפני חבלות, התייבשות (היא צרכיה להישאר לחה – לכן אנחנו ממצמצים כל הזמן, כלומר סוגרים ופותחים אתה עפעף) וכניסת יתר של אור. העפעפיים בנויים מרקמות עור דקות ומופעלים על ידי סיבים שרירים שתפקידם להוריד ולהעלות את העפעף.

 

תופעת נפילת עפעפיים (נקראת גם צניחת עפעפיים)

ככל שאנחנו מתבגרים סימני השנים נותנים בנו את אותותיהם, בכל חלקי הגוף, ישנו תהליך טבעי של בלאי של חלקי גוף, כוח הכובד עושה את שלו, סגנון החיים שלנו (שינה, תזונה, עבודה, לחץ) מוסיפים את ההשפעות שלהם.

בעקבות כל אלו (וסיבות נוספות) ישנו תהליך מתמשך של הצטברות שומנים בחלק מהמקומות בגוף. למרבה הפלא דווקא באזור הפנים כולל אזור העין מתחיל תהליך הפוך של הצטמצמות השומן שמתחת לעור וכתוצאה מכך העור בפנים מתחיל להידלדל, להתקמט ונוצרים קפלים וקמטים. בעפעפיים מתחילים להצטבר רקמות שומן קטנות שיחד עם הקמטים והקפלים מוסיפים למשקל שהעפעף צריך להחזיק, עד שבסופו של דבר הוא לא עומד בזה ומתחילה נפילה של על העין (עפעף עליון) או נפילה למטה לאזור תחילת הלחיים (עפעף תחתון).

במקרים מסוימים הבעיה של נפילת העפעף העליון אינה רק קפלים ורקמות שומן, אלא בעיה שנקראת פטוזיס והיא תפקוד לקוי של שריר העפעף שלאורך השנים כתוצאה משימוש הוא נמתח וכעת הגיע למצב שהוא לא מצליח לעשות את פעולת ההרמה כפי שהיה בעבר, בכדי לתקן אותו יש צורך לבצע בו פעולת קיצור בכדי להחזיר אותו ליכולת הרמה מתאימה.

 

כיצד מתבצע הטיפול בלייזר?

נקדים ונאמר שזהו טיפול שאינו מסיר רקמות שומן או עפעפיים והתהליך העיקרי שהוא מצבי הוא מתיחה של העור.

הטיפול נעשה באמצעות מכשיר לייזר (COR2RE – מאושר לשימוש על ידי ה FDA האמריקאי) המקרין קרן לייזר לאזור הקמטים והחום מהקרן יוצר סוג של נזק לתאים ומכריח את רקמת העור הבריא לייצר תאים לרקמה שנפגעה.  הלייזר  חודר לגם לרקמה הפנימית והחום מותח את הרקמה וממנה נמתח גם העור החיצוני.

במקביל, פעולת המתיחה של העור ופועלת “הנזק” לרקמה ממריצים את הגוף לייצר את חלבון הקולגן המשמעותי מאד ללחות וגמישות העור.

 

קרן הלייזר יכולה להגיע עד לרקמה הפנימית ובמהלך הטיפול ישנו מסך הדמיה המאפשר מעקב אחר מיקומה של קרן והרופא יכול לכוון אותה למקומות הנדרשים.

הטיפול נמשך כחצי שעה בשני העפעפיים.

מה ההבדל בין טיפול בלייזר להרמת עפעפיים לבין ניתוח כירורגי?

 

סוג הפעולה טיפול באמצעות לייזר טיפול באמצעות ניתוח
הסרת רקמות שומן מיותרות מתחת לעור העפעף X V
טיפול בשריר העפעף X V
משך הטיפול 30 דקות 1 – 3 שעות
מעודד את הגוף ליצור את חלבון הקולגן V V
תופעות לוואי V (יש אבל פחות בהשוואה לניתוח) V
סיבוכים חריגים אפשריים V V
תקופת החלמה עד שבועיים שבועיים עד חודש
משך זמן תקופת ההשפעה חצי שנה עד עשר שנים
עלות 2,000 ₪ – 10,000 ₪

תלוי בהיקף הטיפול

6,500 ₪ – 15,000 ₪ לעפעפיים עליונים או תחתונים

 

באילו מקרים מומלץ לשקול ניתוח עפעפיים?

ניתוח עפעפיים הוא הפעולה היסודית, המקיפה ובעלת השפעה ארוכה ביותר לטיפול בתופעה של צניחת עפעפיים הקיימת כיום. הניתוח נותן מענה גם לבעיה בשריר העפעף וגם לבעיה עקב הצטברות רקמות שומן, קפלים וקמטים.

כאשר סובלים מפגיעה בראייה עקב נפילה של העפעף על העין, כאשר מרגישים כבדות של העין, כאשר המראה מסביב לעיניים הוא נפוח ונראה כאילו העפעף “נח” לו על העין, כאשר הפנים נראות עייפות, מבוגרות כאשר מעוניינים בטיפול יסודי לשנים רבות וכאשר רוצים טיפול  בעל סיכויי הצלחה גבוהים במיוחד (מעל 90 אחוז), אז ניתוח הינו האופציה היחידה.

למדריך המלא שלנו עם כל הסיבות לעבור ניתוח הרמת עפעפיים

 

מהו תהליך ההחלמה לאחר טיפול בלייזר?

תהליך ההחלמה נמשך כמה שבועות. בימים שלאחר הטיפול צפוי לחוות סוג של כאב קל או צריבה שיש לטפל באמצעות משככי כאבים ובאמצעות רטיות וקומפרסים קרים. בימים שלאחר מכן צפויים להופיע גלדים באזורים בהם הלייזר חימם את העפעפיים העודפים. הגלדים יתקלפו בהמשך.

לעוד פרטים והשוואה בין קצב ההחלמה בין הליך לייזר ללא צורך בניתוח לבין ניתוח להרמת עפעפיים היכנסו לכאן.

 

מה המחיר של טיפול לייזר להרמת עפעפיים?

עלות הטיפול בלייזר צפויה לנוע בטווח שבין 2,000 ₪ ל – 10,000 ₪  תלוי בכמה עפעפיים תטפלו, ובאיזה היקף בכל עפעף. לרוב הטיפולים ללא ניתוח יהיו יותר זולים מאשר המחיר של ניתוח הרמת עפעפיים.

 

האם יש טיפולים אחרים להרמת עפעפיים מעבר לטיפול בלייזר?

ישנן עוד מספר שיטות טיפול נוספות, חלקן דומות ללייזר ומבוצעות באמצעות מכשירים חשמליים הפועלים על שיטות כמו הרמת עפעפיים בפלזמה, גלי רדיו וגלי אולטרסאונד. ישנן שיטות הפעולות על הזרקת חומצה היאלורונית להרמת עפעפיים בנוסף יש עוד מגוון רחב של תכשירים ומשחות לאזור העפעפיים ושיטות מבוססות פילינג אשר יכולים לעשות את העבודה אך לרוב הם לא יחזיקו לזמן ממושך.

אם זאת כל אחד מהטיפולים הללו אינו מסיר את הקפלים והקמטים או בעל יכולת לתקן את שריר העפעפיים. הטיפולים הללו מתבססים על פעולת של מתיחה, מיצוק וניפוח של האזורים. לכן טיפולים אלו מחזיקים מעמד לתקופות קצרות יחסית ויש צורך לבצע טיפולים חוזרים.

היכנסו עכשיו למדריך המלא שלנו עם – כל סוגי הטיפולים להרמת עפעפיים ללא ניתוח

אילו בדיקות נדרש לבצע לפני הניתוח או הטיפול?

לקראת טיפול בלייזר שאינו ניתוח לא נדרשות הכנות מיוחדות למעט בדיקות באזור העיניים. לקראת ניתוח יש צורך בסדרה של בדיקות מקיפות למצב העיניים (ראייה, שריר) וגם בדיקות דם, אק”ג, וגם יש הנחיות להימנע מלקיחת חומרי דילול לפני הניתוח.

 

איך אדע מהו הטיפול המתאים ביותר עבורי?

התשובה לשאלה הזו יחסית פשוטה.

לכל מטופל או מטופלת צריך להתאים את שיטת הטיפול הנכונה והמתאימה לה. לפי סוג הבעיה והיקפה, לפי גילה, לפי היכולת הכלכלית למימון הטיפול (אם זה טיפול חד פעמי כמו ניתוח או טיפולים חוזרים באמצעות השיטות האחרות).

מומלץ לאסוף מידע על הטיפולים הקיימים, על האפשרויות (בדיוק כפי שאתם עושים כרגע באתר שלנו העפעפיים שלי , מומלץ לבדוק היטב עם עצמכן מה בדיוק אתם רוצים להשיג בהתערבות הטיפולית ולשתף את הרופא עימו אתם מתייעצים. כי הדבר הכי חשוב בבחירת הטיפול הוא להתאים ציפייה לתוצאת הטיפול.

 

לסיכום

שוק הטיפולים הקוסמטיים נמצא בהתפתחות מתמדת, שיטות טיפול, אזורי הטיפול, אחוזי הצלחה, משך זמן הישארות תוצאות הטיפול ועוד.

לצד ההתפתחות הזו, החלק של התאמת הטיפול למטופלת נשאר כמעט ללא שינוי. בחירת סוג הטיפול הנכון והמתאים עדיין מושפע מרכיבים ולא רק פיזיולוגיים או כלכליים אלא גם מהשפעות מנטאליות, כמו ציפיות, מוכנות, יכולת התמודדות ועוד.

לכן הדרך הנכונה ביותר בבחירת סוג הטיפול תהייה להתייעץ עם רופא שבתוך תהליך ההמלצה יכלול גם התחשבות בצרכים המנטאליים שלכם.

טיפולי הרמת עפעפיים ללא ניתוח מוצעים כיום במספר שיטות, כאשר איכות התוצאה שונה בכל שיטה מבחינת אופי התוצאה ומשך זמן הימשכות התוצאה. ב –העפעפיים שלי  אנחנו יודעים לקחת את כל הדברים הללו ולשלב אותם בתוך ייעוץ איכותי שבו המטופלת למול עינינו ולא הטיפול.

לקראת ניתוח הרמת עפעפיים​

המדריך המלא עם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני ניתוח הרמת עפעפיים!

הימים שאחרי ניתוח עפעפיים​

המדריך המפורט עם כל הפרטים לגבי ההחלמה לאחר ניתוח הרמת עפעפיים

סיבוכים שיכולים להיות​​

כל הסיבוכים אשר יכולים להיות בניתוח הרמת עפעפיים ולמה זה לא כזה מסוכן? ​
שאלות נפוצות
אזור העפעפיים הינו אזור מאד רגיש ושימוש בלייזר במקום לא נכון, עוצמה לא נכונה יכול לגרום נזק רב לאזור העין. הלייזר עלול ליצור כוויה קלה בעפעפיים שיכולה להישאר כסימן צלקתי לכן מומלץ לעשות את ההליך הזה אצל מומחים כמו המומחים של העפעפיים שלי.
לרוב מספיקים טיפול אחד או שניים בכדי להגיע לתוצאה המקסימלית שניתן להגיע אליה באמצעות מכשיר הלייזר.
בחלק מהמקומות שעושים ניתוחי הרמת עפעפיים, משתמשים בלייזר לביצוע חתך מדויק בעפעף שדרכו מסירים את השומן או מטפלים בשריר העפעף (במקרה של תיקון פטוזיס). אם זאת חתך באמצעות לייזר אינו חובה שכן בכל מקרה גם חתך שנעשה על ידי סכין הינו חתך קטן שנעשה בקפל העפעף כך שקשה מאד להבחין בצלקת לאחר מכן.