הרמת עפעפיים לאומית

בעשורים האחרונים ניתוחים אסתטיים, או בשמם האחר ניתוחים פלסטיים, עברו מנחלתם של המפורסמים והעשירים לנחלת הציבור כולו, נשים וגברים.

הסטיגמה שהייתה מלווה לעשות ניתוח פלסטי, פחתה משמעותית, במקביל, ההתקדמות הרפואית והטכנולוגית בתחום האסתטיקה יחד עם תחרות משמעותית שהתפתחה בשוק הזה, הפכו את הטיפולים הפלסטיים לנוחים, בטוחים ובמחיר יחסית נמוך.

קופות החולים, כחלק מתהליך הפיכתם לגופים חצי פרטיים החלו לבצע מספר פעולות שנועדו מחד, לתת מענה ללקוחות שלהן בתחום שהן לא עסקו בו, אך גם להוות מקור הכנסה נוסף נחוץ.

תחום הכירורגיה הפלסטית הינו אחד התחומים המובילים אליהם נכנסו הקופות. במאמר זה, נבחן מה מציעה קופת חולים לאומית ללקוחותיה וזאת ביחס לשוק הפרטי הרחב.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

רוצים לקבל תוצאה מהירה של עפעפיים חלקים ומתוחים? מצוין זה בדיוק מה שמציעים לכם בקופת חולים לאומית!

אנו מומחים בכל סוגי ההליכים האסתטיים והרפואיים ✅
אנחנו עובדים וזמינים לכם כל הזמן לכל שאלה ובקשה ✅
ליווי ושירות אישי מתחילתו ועד סופו של התהליך✅
מומחים בכל סוגי הניתוחים האסתטיים לקבלת תוצאה ארוכת טווח ✅

ניתוח הרמת עפעפיים לאומית

קופת חולים לאומית (כמו שאר קופות החולים) מפרידה בין קיום או היעדר קיום של התוויה רפואית לניתוח הרמת עפעפיים.

במידה ונפילת/צניחת העפעפיים פוגעת ביכולת הראייה של הלקוח, הרי שנוצר צורך רפואי לטפל בכדי לאפשר לו שגרת חיים ותפקוד רגילה. כאשר נפילת העפעפיים, אינה פוגעת בראייה אלא מהווה מטרד הקשור למראה חיצוני, תחושה של אי נוחות, פגיעה בדימוי עצמי של הלקוח, ההתוויה אינה רפואית ונחשבת להתוויה לטיפול פרטי. לאומית

המשמעות בין התוויה רפואית להתוויה פרטית, מתבטא בעיקר בהיבט הכספי והרבה פחות בהיבט הרפואי, שכן הניתוח הוא אותו ניתוח המוביל לאותה תוצאה של הרמת עפעפיים. כשיש התוויה רפואית הקופה מממנת את הניתוח כחלק מסל הבריאות. בהיעדר התוויה רפואית התשלום הוא על ידי המטופל.

בהתוויה הפרטית של טיפול ניתוח הרמת עפעפיים, קופת חולים לאומית, מציעה ללקוחות הזהב שלה את הניתוח בעלות מסובסדת, בהתאם למחירון שירות שהיא קבעה.

הרמת עפעפיים לאומית

ניתוח הרמת עפעפיים – הטרנד החדש – ישן

ניתוח הרמת עפעפיים קיים כבר שנים רבות, אולם, בעשור האחרון חלו מספר שינויים משמעותיים שגם משפיעים אחד על האחר, שינויים שהובילו את קופות החולים לשלב את שירותי טיפולים פלסטיים ואסתטיים דרך הקופות.

העידן הדיגיטלי של רשתות חברתיות שבו כולם מעלים תמונות וסרטונים לרשת, העלה במידה רבה את הצורך ל”שפר” וליצור פוטוגניות גבוהה יותר של המראה החיצוני. לעיתים זה נעשה בפילטרים דיגיטליים אך גם באמצעות איפור וטיפולים אסתטיים, כולל ניתוחים.

העידן הנוכחי שבו כולם רואים את כולם, הוביל לירידה ברמת הסטיגמה שהייתה מודבקת למי שביצע ניתוח או התערבות פלסטית וכיום טיפולים כאלו מקובלים יותר ויותר. העידן הדיגיטלי והפחת הסטיגמה, השפיע גם ברמה המגדרית והרחיב את אוכלוסיית היעד. כיום, לא מעט גברים מטפלים במראה החיצוני שלהם בדרכים כאלו ואחרות.

הרמת עפעפיים השתלבה היטב בצורך שהתעורר, יחד עם כך שמדובר בניתוח פשוט יחסית, בעל סיכויי הצלחה גבוהים במיוחד. לצד הניתוח יש גם אפשרויות חלופיות ללא ניתוח (אם כי בהצלחה נמוכה של התוצאה ומשך זמן היעילות).

טיפול של ניתוח הרמת עפעפיים, יחד עם העלמת שקיות שחורות ולפעמים גם בשילוב של טיפול הרמת גבה, הפך לטיפול השלישי או הרביעי ברמת הפופולאריות ביחס לסוגה של ניתוחים פלסטיים. בהתאם לכך גם התרחב וגדל השוק המציע את הניתוח באופן פרטי.

הרמת עפעפיים

הרמת עפעפיים בקופת חולים לאומית – עליונים או תחתונים?

ברמה העקרונית ניתוחים להרמת עפעפיים נפולים מתחלקים לשלושה סוגים

  • ניתוח עפעפיים עליונים
  • ניתוח עפעפיים תחתונים
  • ניתוח משולב – עפעפיים עליונים ותחתונים

קופת חולים לאומית מציעה את כל אחת מאפשרויות הניתוח הללו ברמה הפרטית, אם יש עילה רפואית אז העילה תקפה לניתוח מסובסד רק של העפעפיים העליונים. זאת משום, שרק עפעפיים עליונים יכולים להסתיר את העין (תנאי להתוויה רפואית).

למדריך המלא בנושא – ניתוח עפעפיים תחתונות

ניתוח עפעפיים לאומית – מי זכאי, איך, על ידי מי ואיפה?

הערה – בחלק זה מוצג מידע הקשור לניתוח ללא התוויה רפואית. אנו ממליצים לכל אחד הסובל מהתופעה להתחיל את תהליך הבדיקה אצל רופא עיניים מומחה (לא חייבים של הקופה) בכדי לבדוק האם יש אינדיקציה להתוויה רפואית. במידה ונראה שיש בסיס שכזה, אז להתחיל תהליך מול הקופה להכרה בצורך רפואי ולחסוך מימון עלות פרטית.

הרמת עפעפיים

 

מי זכאי?

קופת חולים לאומית מחזיקה שירות שנקראת לאומית אסתטיקה, דרכו, היא מציעה סדרה של ניתוחים פלסטיים ללקוחות הנמצאים במסלול הזהב שלה לפחות חצי שנה ויותר.

הזכאות ללקוחות הזהב, כוללת ניתוח אחד בשנה, אך הוא כולל את האפשרות של ניתוח עפעפיים עליונים ותחתונים יחדיו כהכרה כניתוח אחד.

איך מתבצע התהליך?

התהליך מתחיל במפגש יעוץ עם רופא מנתח שמטרתו לאבחן את הבעיה ולזהות את הסיבה לנפילת העפעפיים. בתהליך זה שוללים סיבות אחרות כמו דלקות או שיתוק עצבי, בעיה בבלוטת התריס ועוד. לאחר זיהוי סיבה הנפילה, הרופא ייבחר את שיטת הניתוח בהתאם ויתרשם מהיקף הניתוח.

חשוב לדעת כי הייעוץ לניתוח במסגרת הפרטית של הקופה עולה 300 ₪ המשולמים ישירות לרופא המייעץ. סכום זה אינו ניתן להחזר.

במידה והייעוץ נעשה דרך שר”פ שערי צדק עלות הייעוץ תעמוד על 400 ₪  שיופחתו מעלות הניתוח רק במידה והניתוח נעשה בשר”פ שערי צדק (אין החזר אם לא מתבצע ניתוח).

חשוב לדעת כי הייעוץ לסוגיות אסתטיקה דרך לאומית אינו נכלל במסגרת הייעוציים הקיימים כחלק מהזכאות של חברי הקופה (מה שנקרא התייעצות לחוות דעת שנייה).

למידע נוסף בנושא – הרמת עפעפיים עליונים לא ניתוח

מי מבצע את הניתוח?

לאומית מציעה ללקוחותיה לבחור רופא מנתח מתוך רשימת רופאים מומחים הנמצאים עימה בהסדר, כך שלקוחות יכולים למצוא רופאים המבצעים את הניתוח בפריסה גיאוגרפית בהתאם לאזורי השירות שהקופה מספקת. באתר לאומית, מציינים, כי כל הרופאים הנמצאים בהסדר הינם חברים מוכרים באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית.

חבר הקופה, יכול ליצור קשר ישירות עם הרופא מהרשימה ואין צורך בהפניה מהקופה לשם הייעוץ.

היכן מתבצע הניתוח?

הניתוחים מתבצעים במוסדות רפואיים שונים, הנמצאים עם הקופה בהסדר או במסגרות רפואיות אחרות שהם הרופא המנתח שבחרתם עובד. בין המקומות שבהם מתבצעים הניתוחים ניתן לציין את המרכזים הרפואיים של רשת “מדיקה” ובתי חולים פרטיים כמו: בית חולים אלישע (חיפה), אסותא (באר שבע), שערי צדק (ירושלים).

ניתוח עפעפיים  – מחיר לאומית

הקופה מציעה מחיר של:

עפעפיים עליונים – 5200 ₪

עפעפיים תחתונים – 5200 ₪

לפרטים נוספים ולמדריך המלא עם כל המחירים להרמת עפעפיים

עפעפיים נפולים

סיכום

מרבית ניתחי הרמת עפעפיים הנעשים כיום נעשים ללא התוויה רפואית, כלומר דרך טיפול פרטי במימון מלא של המטופל. ניתוח זה, הפך במהלך השנים למבוקש מאד בכדי להצעיר את מראה הפנים, להפחית את המראה העייף ולטפל בבעיות אחרות שיש בפנים (שקיות שחורות, כתמים על העפעפיים, בעיה סביב גבות ועוד).

השירות שמציעות קופות החולים ברמה הפרטית אינו שונה מהשירות המוצע במכוני רפואה פרטיים למעט פער במחיר לטובת המכונים הפרטיים שכן להם יש אפשרות להתאים את המחיר להיקף הטיפול הנדרש לעומת הקופות שעובדות במחירונים קבועים.

לקראת ניתוח הרמת עפעפיים​

המדריך המלא עם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני ניתוח הרמת עפעפיים!

הימים שאחרי ניתוח עפעפיים​

המדריך המפורט עם כל הפרטים לגבי ההחלמה לאחר ניתוח הרמת עפעפיים

סיבוכים שיכולים להיות​​

כל הסיבוכים אשר יכולים להיות בניתוח הרמת עפעפיים ולמה זה לא כזה מסוכן? ​
שאלות נפוצות
הקופה עצמה אינה מחזיקה קליניקות לטיפולים חלופיים. אולם, ישנם קליניקות פרטיות ברחבי הרשת המציעות טיפולים חלופיים לניתוח הרמת עפעפיים שבהם לכאורה יש הנחה ללקוחות לאומית.
אין כל הבדל ברמה הרפואית בבחירה בין רופא העובד בהסדר עם לאומית לרופא שעובד באופן פרטי. בשני המקרים מדובר ברופא מנתח פרטי, שרבים מהם נמצאים בהסדר עם כמה קופות חולים במקביל לעבודה במסגרת קליניקה רפואית פרטית שלהם. הסוגייה החשובה היא בסופו של דבר, הניסיון של הרופא, רמת השירות שתקבלו לקראת, במהלך ולאחר הניתוח וכמובן העלות הכספית שבמכונים הפרטיים מגלים גמישות גבוה יותר מאשר בקופות.
ניתוח הרמת עפעפיים הוא הליך קוסמטי פופולרי המשמש לשיפור מראה העיניים. זה כולל הסרת עודפי עור ושומן מהעפעפיים העליונים ו/או התחתונים, וכתוצאה מכך מראה צעיר ורענן יותר. כדי להשיג תוצאה רצויה זו, משתמשים במגוון טכניקות על ידי מנתחים פלסטיים במהלך ניתוח הרמת עפעפיים טכניקות אלו כוללות חתכים לאורך הקמטים הטבעיים של העפעפיים, מיקום מחדש של כריות שומן להפחתת נפיחות והסרה של עודפי עור לקווי מתאר חלקים יותר. בנוסף, מנתחים מסוימים עשויים להשתמש בטכנולוגיית לייזר או תדרי רדיו כדי להפחית קמטים ולהידוק העור סביב העיניים להשפעה דרמטית עוד יותר. על ידי שימוש בטכניקות שונות אלו, מנתחים פלסטיים יכולים לעזור למטופלים להשיג את המראה הרצוי להם בניתוח הרמת עפעפיים.