הרמת עפעפיים טבעי

בעידן של היום כולם רוצים טבעי וכמה שיותר ממנו, אוכל כמה שיותר טבעי ואורגני, משקאות טבעיים, בגדים מבד טבעי, בנייה טבעית וגם טיפולים טבעיים לשמירה, תיקון ושימור הגוף.

זה נשמע מאד הגיוני, למה להכניס לגוף הטבעי שלנו דברים לא טבעיים כשאפשר אחרת?

המציאות הזו התאפשרה יותר בעידן האדם הקדמון ולצערנו היא פחות אפשרית בוודאי לא בהיקף מלא בעידן ובמציאות של ימינו.

שימוש בחומרים טבעיים, במיוחד סביב טיפולים לבעיות רפואיות יש יתרונות אך יש גם חסרונות. במאמר הנוכחי נכיר את האפשרויות הטבעיות לטיפול בתופעה של עפעפיים נפולים או בשמו האחר צניחת עפעפיים, נעמוד על חסרונות, יתרונות וכל זאת אל מול האפשרויות האחרות.

 

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

 

רוצים לשים סוף למראה העייף בצורה טבעית ללא ניתוחים וללא כאב?

הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
מומחים בכל סוגי ההליכים האסתטיים והרפואיים בתחום העפעפיים והפנים ✅
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש✅
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24 ✅
ליווי אישי על ידי מומחים בעולם האסתטיקה ✅
מומחים בהליכים אסתטיים טבעיים ללא ניתוח וללא כאב! ✅
זמן ההחלמה הקצר ביותר בהליך של הרמת עפעפיים טבעית ללא ניתוח ✅

 עזרנו כבר למאות מטופלים מכל חלקי הארץ לקבל את המראה הצעיר והחלק שהם תמיד רצו 👱🏼👨🏽

 

 

ההבדל בין פטוזיס (צניחה אמיתית) ותופעת עפעפיים נפולים (צניחה מדומה)

אין כמעט הבדל בנראות התופעה של פטוזיס (מונח רפואי לתאר תופעה של נפילת עפעפיים) לתופעה של עפעפיים נפולים שאינם פטוזיס. המראה של העפעף נפול על העין נראה אותו דבר אך ההבדל נעוץ בסיבה שגרמה לצניחה. בפטוזיס הסיבה לצניחת עפעפיים היא בעיה בשריר העפעף שאחראי על הרמת העפעף, ואילו בצניחת עפעפיים שלא בגלל שריר חלק הסיבה היא הצטברות רקמות שומן וקפלים על העפעף שגורמים לו למשקל נוסף שמוריד אותו כלפי מטה.

 

האם יש הבדל בטיפול בצניחת עפעפיים כתוצאה מפטוזיס אל מול צניחת עפעפיים עקב הצטברות רקמות שומן?

יש הבדל בטיפול. הטיפול בפטוזיס מצריך את תיקון וחיזוק השריר עצמו ואילו הטיפול בצניחת עפעפיים בגלל עודף משקל לעפעף מצריך הוצאת רקמות השומן ויישור הקפלים ועל ידי כך הקלת המשקל של העפעף.

לרוב תיקונים אלו נעשים באמצעות ניתוח הרמת עפעפיים עליונים. במצב של פטוזיס מקצרים את גיד השריר ומייצרים לו טווח משיכה קצר יותר (לאורך השנים השריר והגיד נמתחו והתארכו וחלה ירידה ביכולת המשיכה שלהם את העפעף). במצב של תיקון העפעף עקב רקמות שומן שהצטברו, מבצעים חתך בעפעף ודרכו פשוט שולפים החוצה את רקמות השומן.

מדובר בתיקונים שנעשים באמצעים כירורגיים, כלומר ניתוח בהרדמה מקומית וטשטוש, חתך באזור העפעף ולאחר מכן כוללים תהליך אחלמה של כשבועיים. תיקון באמצעות ניתוח נחשב לטיפול איכותי ומקיף שמחזיק מעמד עד עשר שנים ויותר וזאת לצד אחוזי הצלחה גבוהים (מעל תשעים אחוז), ומעט מאד סיכונים.

 

האם יש דרך לטיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח?

יש מספר דרכים לטפל בעפעפיים נפולים שלא באמצעות ניתוח כירורגי אלא באמצעות שיטות אחרות פחות פולשניות אך אם זאת הן אינן טיפולים טבעיים.

בשיטות טיפול אלו התוצאות מחזיקות לפרק זמן קצר יותר מזה של ניתוח כירורגי (כמה חודשים עד כשנתיים), חלקן מצריך ביצוע של כמה טיפולים לאורך תקופה והעלות הנה יחסית גבוה, קרובה מאד ולעיתים אף גבוה יותר מעלות של ניתוח.

למידע נוסף בנושא – הרמת עפעפיים ללא ניתוח

הרמת עפעפיים טבעי

 

הרמת עפעפיים באופן טבעי – האם יש בכלל דבר כזה?

ברמה העקרונית יש מספר טיפולים טבעיים שניתן לעשות בכדי לתקן את התופעה אולם לרוב שיטות אלו לוקחות זמן, מצריכות מספר גבוה של טיפולים ורמת התיקון משתנה.

 

שינוי התנהלות גופני

חלק מהסיבות התורמות להיווצרות עפעפיים נפולים הם האופן שבו אנחנו מתנהלים ודואגים לגוף שלנו, כבר נמצא כי התופעה נגרמת עקב חוסר בנוזלים, עייפות כרונית, מצבי לחץ כרוניים, תזונה, ולא רק עקב סיבות שאינן בשליטתנו כמו, גיל והזדקנות, גנטיקה או בעיה רפואית.

 

שינוי משמעותי שנעשה בתחומים הללו, נרבה בשתייה, נישן מספיק שעות בלילה וניתן לגוף זמן מנוחה כמו שהוא צריך, נפעל להקטין מצבי לחץ שלנו, נבחר בתזונה עשירה בנוזלים ובוויטמינים (במיוחד ויטמינים כמו B12 וחומצה פולית). כל אלו כשינוי מתמשך, עקבי ולטווח אורך יובילו לצמצום המראה היבש, העייף והנפול. זה אמנם לא תיקון אבל ימנע החמרה ויקל על תהליכי הטיפול.

 

צמחים וחומרי מהטבע

ברפואה הומאופתית* נוהגים להשתמש בכמה סוגי צמחים כמו :

  • יסמין צהוב שמסייע לטפל בחולשה של שרירים.
  • צמח הרוש שמקושר לסיוע במצבי חוסר תפקוד של שרירי הפנים והעפעפיים במיוחד.
  • יש אפשרות להשתמש בזן מסוים של החיידק הגורם לעגבת (טרפונמה פלידום) שנמצא כיעיל לטפל בשרירים חולים.
  • תה קמומיל – הנחת תמציות קמומיל על העפעפיים מסייעת לטפל בעור נפול באמצעות היותו בעל חומר אנטי דלקתי משמעותי ובעל נוגדי חמצון היכולים לעורר יצירת חלבון קלגון באזור עפעפיים ולתרום לתהליך חידוש וריענון.

*במידה וזו שיטה שמעניינת אתכם מומלץ לפנות להומאופת שיבנה עבורכם את תוכנית הטיפול המתאימה לכם.

 

דיקור סיני

דיקור סיני להרמת עפעפייםעל פי הרפואה הסינית הסיבה המרכזית לבעיות באזור העיניים והעפעפיים הן מחסור בנוזלים ומנוחה, הסינים מקשרים את הכליות כאיבר הפנימי המשפיע על העיניים החיצוניות ועל כן יש לטפל באיבר הפנימי כמו גם בעיניים.

לצד להמלצות על תזונה נכונה רווית נוזלים, מנוחה, מדיטציה ותהליכי הירגעות שחשובים לגוף ומאפשרים לו מנוחה לאחלמה, משלבים דיקור מחטים סיניות גם באזור הכליות וגם באזור העפעפיים במטרה להפחית לחץ באזורים הללו, להקל על תהליכי יצור של חלבונים כמו קולגן ואלסטין שהם המקור לגמישות, לחות ורעננות של העור בגוף.

 

 

תרגילים לחיזוק העפעפיים

תרגילים לחיזוק העפעפייםניתן לבצע סדרה של תרגילים לחיזוק שרירי העפעף וכן תרגילי מתיחה גם באזור המצח. דוגמא לתרגיל, החזקת העפעף התחתון עם האצבע והזזת העין לצדדים, הזזת העין גורמת למאמץ של השרירים באזור ובדרך זו השריר מתחזק. תרגיל אחר הוא החזקת שני העפעפיים מתוחים על ידי האצבעות (אגודל והאצבע המורה) במעין צורה של מלקחיים כשהאצבעות מחזיקות ודוחפות כפתיחה ולא סגירה של המלקחיים, לאחר שהעפעפיים מוחזקים מבצעים סדרה של פעולות פתיחה וסגירה של העין. פעולה זו מאלצת את שרירי העפעף לעבוד יותר ובכך גורמת לו להתחזק.

 

 

תרגילים מצח

מכיוון שהמצח מחובר באופן ישיר לגבה שמחוברת בתורה ישירות לעפעף, משיכות של המצח עם האצבעות כלפי מעלה (לכיוון השיער) יוצרות פעולה של מתיחה לכל האזור עד העיניים. המתיחות הללו יכולות לתרום למתיחת העפעפיים (בעיקר העליונים).

 

חלבון ביצה

חלבונים הם רכיבים חשובים מאד בתהליכי התחדשות של הגוף, לפעמים הגוף צריך קצת עזרה בכדי לייצר יותר מהם ולפעמים גם עזרה חיצונית. מריחת חלבון הביצה על העפעפיים, כמובן בזהירות לא להכניס לתוך העין עצמה, יכולים לסייע לתהליכי התחדשות וכבר לאחר כמה ימים ניתן לראות מראה רענן יותר.

לעוד מידע בנושא – טיפולים הרמת עפעפיים ללא ניתוח 

יתרונות וחסרונות לטיפולים טבעיים

יתרונות חסרונות
עלות יחסית נמוכה לעומת אפשרויות הטיפול האחרות מצריך זמן רב עד שניתן לראות שינוי משמעותי
טיפול עם רמת סיכון נמוכה משך זמן ההשפעה של הטיפול יחסית קצר
ניתן לעשות חלק גדול מהטיפולים באופן עצמאי בבית מצריך התמדה וטיפול על בסיס כמעט יומיומי
חומרים טבעיים לא בטוח שהתוצאה תהיה מספקת

 

 

האם הזרקת חלבון הקולגן לא נחשב לשימוש בחומר טבעי?

החלבון הנקרא קולגן מורכב מחומצות אמינו חשובות ומשפיע באופן ישיר על חיבור רקמות וגידים, עור, כלי דם ועוד. כיום סוגי וצורות הקולגן שבשימוש, (חומר מוזרק, אבקה או כדורים) הוא קולגן מלאכותי שמיוצר במעבדה באמצעות סינתזה של חומרים שונים חלקם טבעיים וחלקם מלאכותיים.

הידעת ? בסביבות גילאי 30-40 חלה האטה משמעותית בייצור הטבעי של חלבון הקולגן בגוף ומומלץ לחזק אותו באמצעות אכילה של מזונות עשירי קולגן כמו, בקר, דגים, חלבוני ביצה, בעצמות עוף ובקר יש הרבה קולגן וניתן לאכול אותם בשיטת בישול ארוך ועוד.

הזרקת חלבון הקולגן

 

 

לסיכום

העידן המודרני שאנחנו חיים בו, מציע לנו אפשרויות מגוונות לטיפול בצרכים שלנו. אנחנו יודעים לרתום יותר טוב את הטבע, לרתום את הטכנולוגיה, לייצר תחליפים ולהשתמש בהם באופן ישיר לטפל, ליצור ולבנות.

לסובלים מתופעה של הרמת עפעפיים עומדים כיום מספר גדול של אפשרויות טיפול, על רצף של טיפול כירורגי דרך אמצעים טכנולוגיים ועד לטיפול בחומרים טבעיים.

מגוון האפשרויות הרב הזה, יחד עם השונות במאפיין התופעה והסיבות להיווצרותה, בנוסף שונות אישיותית, גופנית ושונות בצרכים  (גיל, מחלות רקע וכדומה) מקשה לבחור את הטיפול המתאים והנכון.

אנו ממליצים בחום שתפנו לייעוץ ללא עלות ל – https://eyelids.co.il/ ותבדקו את כלל האפשרויות העומדות בפניכם ובהתאם לכך תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם.

לקראת ניתוח הרמת עפעפיים​

המדריך המלא עם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני ניתוח הרמת עפעפיים!

הימים שאחרי ניתוח עפעפיים​

המדריך המפורט עם כל הפרטים לגבי ההחלמה לאחר ניתוח הרמת עפעפיים

סיבוכים שיכולים להיות​​

כל הסיבוכים אשר יכולים להיות בניתוח הרמת עפעפיים ולמה זה לא כזה מסוכן? ​
שאלות נפוצות
כל חומר טבעי ככל שיהיה שעושים בו שימוש יכול לגרום לתופעות לוואי. בהרבה מקרים תופעות לוואי מתעוררות עקב התפתחות של אלרגיה לחלק מהחומרים או בעקבות שימוש עודף בחומרים.
מלח הינו סופח מים משמעותי, יותר מדי ממנו בגוף גורם לספח מים שצריכים להגיע לחלקי גוף כמו העיניים. אזור העיניים והעפעפיים זקוקים למים באופן קבוע בכדי לשמור על לחות ועל חיות ורעננות. הקשר בין מלח לנפילת עפעפיים אינו ישיר אך קיים.
במידה מסוימת כן מכיוון שהמיקום נוח יותר, מכיוון שהבעיה בעפעפיים התחתונים קשורה יותר להיווצרות שומן וקפלים ופחות עוסקת בבעיה בשריר וגם כי העפעפיים התחתונים קשורים להיווצרות שקיות מתחת לעיניים והללו מטופלות לרוב באמצעות חומרים שונים.