הרמת פנים עם חוטים

במאמר הזה נספר לכם על שיטת החוטים, אחת השיטות המוקדמות ביותר לטיפול להרמת חלקים שונים של הפנים. שיטה שהחלה כבר לפני 70 שנה, בשנות החמישים של המאה הקודמת, מאז היא כמובן התקדמה, השתפרה והשתכללה יחד עם הטכנולוגיה של ימינו וכיום היא מהווה אפשרות בטוחה לשיפור מראה הפנים או חלקים ממנו ללא ניתוח.

כמו כל שיטה לטיפול, ולא רק בתחום הטיפולים האסתטיים, גם לשיטת החוטים יש יתרונות, חסרונות, עלות, היא לא מתאימה לכל אחת או אחד והיא תלויה באופי הבעיה וחומרתה.

הערה : המאמר נכתב בלשון נקבה, מכיוון שמרבית המטופלים בתחום טיפוח הפנים הן נשים, אם כי בשנים האחרונות יש עלייה ברורה בקרב גברים המסתייעים בטיפולים באזור הפנים למטרות אסתטיקה.

 

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

 

מעוניינים להפטר מהפנים הנפולים ומהמראה המקוטמט? רוצים לקבל מראה חלק ונקי? הגעתם לחברה המקצועית ביותר עולם הטיפוח והאסתטיקה!
מומחים בכל סוגי ההליכים אסתטיים והרפואיים בתחום העפעפיים והפנים ✅
תשלומים הוגנים ונוחים בכל שיטות התשלום שיש✅
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24 ✅
שירות וליווי אישי על ידי מומחים בתחום האסתטיקה והטיפוח ✅
מומחים בכל סוגי ההליכים האסתטיים – ניתוחים והליכים ללא ניתוח ✅
זמן ההחלמה הקצר ביותר בהליך של הרמת פנים עם חוטים ללא ניתוח  ✅

 עזרנו כבר למאות מטופלים בכל חלקי הארץ לקבל את הפנים החלקות שהם תמיד רצו 👱🏼👨🏽

מה זה מתיחה או הרמת פנים בחוטים?

נתחיל בתרגיל קטן. עמדו מול מראה (עדיף שאין אף אחד לידכן), בחרו חלק בפנים שנראה לכן נפול או מקומט, אפשר גם את כל הפנים, ובעזרת האצבעות תמתחו את החלק הזה לכיוון הקרקפת או לכיוון האוזניים. העור ייראה לכם מתוח ומוחזק יותר. זה בערך מה שעושים בטיפול הרמת פנים עם חוטים, רק שבמקום אצבעות משתמשים בחוטים שמחודרים לתוך העור ונמתחים מנקודה לנקודה. החוטים לרוב מצוידים במעיין זיזים (ווים) קטנים שאוחזים את העור לאורך מתיחת החוט, ואז פשוט החוט נמתח כלפי מעלה.

יכול להיות שהתהליך נשמע כואב ומסובך, אבל האמת היא שהוא לא כזה.

 

הרמת פנים עם חוטים

 

למי מתיחת פנים בחוטים אינה מתאימה?

שימוש בחוטים למתיחת פנים לא מתאים למי שסובלת מבעיות אקנה בפנים, למי שיש לה בפנים מילויים קבועים כמו סיליקון ולמי שיש נפילת רקמות קשה בפנים וכתוצאה מכך נוצרו רמות גבוהות של עודפי עור. ייתכן אף קושי מסוים לסובלות מבעיות חניכיים כרוניות ודלקות.

בכל מקרה הדרך הטובה ביותר תהיה להתייעץ עם מומחה, לשתף אותו במצב הרפואי ולבחון מה ואפשר או מה צריך לעשות.

 

מה האזורים שניתן לבצע בהם מתיחה בתהליך הרמת פנים?

  • קו לסת
  • צוואר
  • גבות
  • מצח
  • לחיים

בשלב זה בעקבות מבנה העין והעפעפיים ובשל הידע הטכנולוגי הקיים עד כה, לא ניתן לבצע טיפול הרמה בחוטים לתופעה של עפעפיים נפולים.

 

מה הרעיון הרפואי העומד מאחורי התהליך של הרמת פנים באמצעות חוטים?

הרעיון הוא להשיג שתי מטרות בחוט אחד.

מטרה ראשונה – לבצע הרמה של הפנים והחזקה שלהם על ידי החוטים.

מטרה שנייה – באמצעות מתיחה לרקמות הפנימיות שמתחת לעור והגירוי שנעשה על ידי החוטים (החוטים מצופים בחומצה היאלורונית), הגוף מתחיל לייצר בעוצמה גבוהה יותר את חלבוני הקולגן והאלסטין לאורך החוט. החלבונים הללו אחראים לרמת הלחות בעור ולמראה רענן וגמיש של העור.

 

כיצד מתבצע בפועל טיפול הרמת פנים בחוטים?

הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית באמצעות זריקות שנעשות באזורים בהם מוחדרים החוטים. לפני הרדמת האזור מתבצע תהליך חיטוי וניקוי יסודי של הפנים בכדי למנוע התפתחויות של זיהום.

הרופא מצייר על הפנים סימון שלאורכו יעבור החוטים ואת נקודות הכניסה. החוטים מוכנסים לרקמות העור  בדרך של דקירה באמצעות מחט מיוחדת (לא חתך). בהתאם למצב והיקף האזור המורם מתקינים חוטים כאשר ניתן להתקין בין 2-8 חוטים. לאחר החדרת החוטים, הרופא מבצע משיכה קלה של החוט כלפי מעלה, מוודא שזיזי החוט נאחזים בעור וכך למעשה מתבצעת המתיחה. מכיוון שהחוטים מוכנסים באמצעות דקירה שעושה חור קטן ולא באמצעות חתכים, נקודות הכניסה הללו נסגרות ולא נשארת צלקת או סימן בפנים.

לאחר התפרקות החוטים בגוף (כמה חודשים) הרקמות שנבנו סביב החוטים נשארות יציבות  (נראות כמו סוג של מיתרים) והן מחזיקות את המשך ההרמה.

כיצד מתבצע בפועל טיפול הרמת פנים בחוטים

 

מידע נוסף על הטיפול

  • הטיפול נמשך כחצי שעה עד שעה תלוי בהיקף החוטים המוחדרים.
  • החוטים נמסים לאחר שלושה חודשים. במידה והתחרטתן לאחר הטיפול, ניתן להוציא את החוטים עד לחודש ממועד הטיפול אחרת החוטים כבר לא במצב שניתנים להוצאה.
  • במהלך הטיפול המטופלת תרגיש מעין תחושת מתיחה קלה של הרקמות הפנימיות בפנים.
  • ככל שבטיפול הוחדרו ונעשה שימוש ביותר חוטים תקופת ההחלמה והרגישויות באזור הפנים צפויים להיות ארוכים יותר.

 

באלו סוגי חוטים משתמשים להרמה פנים או מתיחת של הפנים?

בעולם הרפואה והכירורגיה משתמשים בחוטים נמסים/נספגים כבר למעלה מעשרים שנה וחוטים כאלו משמשים בהרבה מאד סוגי ניתוחים והתערבויות כירורגיות. בטיפול הרמת הפנים, ישנם שני סוגי חוטים בשימוש, חוטים שמטרתם העיקרית היא לייצר עוד קולגן חלבון שאחראי לשיפור מראה העור, וחוטים עם זיזים למטרות מתיחה שגם הם מעודדים במידה מסוימת יצירת קולגן. הבחירה באיזה חוטים להשתמש היא של הרופא בהתאם לאופי האזור שבו מתכוונים לטפל.

במקרים מסוימים משתמשים בחוטים קבועים שאינן נספגים ומתפרקים, שנשארים באופן קבוע בעור ויוצרים מתיחה קבועה יותר. גם החלטה זו הינה בהתייעצות עם הרופא אם כי לרוב העדפה היא להשתמש בחוטים מתמוססים.

 

האם יש הכנה מיוחדת שצריך לעשות לפני טיפול הרמת פנים  בחוטים?

לא נדרשת הכנה ממושכת למעט, הפסקת שימוש במדללי דם לסוגיהם בכדי למנוע דימום במהלך הטיפול ואחריו.

 

איך נראית ההחלמה מטיפול הרמת פנים בחוטים ועל מה חשוב להקפיד?

תהליך ההחלמה הינו יחסית מהיר וניתן לחזור לחיי שגרה שוטפת בסמיכות לטיפול אך עם מעט מגבלות. בשעות הראשונות ועד יום לאחר הטיפול ייתכן ותורגש אי נוחות ורגישות באזור הפנים בדגש על המקומות שבהן הוכנסו החוטים וייתכן ותופיע אדמומיות קלה. במקרים חריגים הרגישות תימשך כמה ימים.

בימים שלאחר הטיפול מומלץ להימנע מפעילות גופנית מאומצת, להימנע מפעילויות בסאונה וספא, טיפולים קוסמטיים, עיסוי פנים וטיפולי שיניים.

 

סיבוכים אפשריים לאחר טיפול הרמת פנים עם חוטים

סיכויי ההצלחה של טיפול הרמת חלקים שונים של הפנים ללא ניתוח אלא שיטת חוטי מתיחה נספגים, הם גבוהים ולאחר הטיפול כמעט ואין סיבוכים, במידה ומתעוררים סיבוכים רובם הוא לתקופה זמנית. בין הסיבוכים האפשריים ניתן לציין : נפיחות, שטפי דם, תחושת נימול באזור החדרת החוטים ובחלק מהפנים, אסימטריה של הפנים.

 

הרמת פנים עם חוטים – מחיר?

כמו כל טיפול רפואי במיוחד טיפול מסוג קוסמטי ישנה עלות, במקרה של טיפול בחוטים העלות מושפעת מהיקף הטיפול (מספר החוטים ומורכבות האזורים של הטיפול). טווח המחירים יכול לנוע מ 5,000 ₪ ועד 15,000 ₪.

 

האם יש מגבלה של מספר טיפולי הרמת פנים שניתן לעשות?

אין הגבלה למספר הטיפולים. להיפך הניסיון שנצבר עד כה מלמד כי ביצוע טיפולי הרמה חוזרים משיגים תוצאה טובה יותר, מכיוון שכל פעולת הרמה מעוררת יותר ויותר את הרקמות ומגרות את הגוף לייצר את חלבון הקולגן.

 

בשורה התחתונה מה עדיף ניתוח הרמת פנים או טיפול הרמת פנים בחוטים?

את התשובה לשאלה  הזו ניתן לבחון בכמה פרמטרים:

  • עלות הטיפול, בכלל זה בחינת העלות ביחס אל משך הזמן שכל שיטת טיפול מחזיקה, עד לצורך בטיפול נוסף.
  • מידת המוכנות האישית להתערבות כירורגית שהינה מורכבת יותר מבחינת הרדמה, הטיפול ותהליך ההחלמה.
  • ציפיית תוצאת שיפור המראה.

חשוב להבין כי טיפול הרמת פנים בחוטים אינו נותן מענה לרקמות ועודף שומן שיש באזורי הטיפול, אלו ממשיכים להישאר בפנים רק שהם נפרסים כחלק מהמתיחה לאורך הפנים, אך הוא עדיין שם ויישאר שם. רק טיפול בדרך של ניתוח מבצע עבודה יסודית הכוללת הסרה של עודפי העור והשומנים. בשורה התחתונה התוצאה לא תהיה תוצאה חלקה כמו של ניתוח.

 

איך אדע האם טיפול מתיחה או הרמת פנים בחוטים מתאים לי?

במידה ואינך סובלת מבעיות קבועות באזור הפנים ואין שתלים קבועים, סיכוי גבוה מאד שהטיפול יכול להתאים לך. אם זאת הדרך הטובה והבטוחה ביותר היא להגיע לייעוץ,  ב https://eyelids.co.il/ אנו מציעים ייעוץ חינם.

 

מתי רואים תוצאות אחרי מתיחת פנים בחוטים?

את התוצאות רואים באופן מייד כבר כמה שעות לאחר הטיפול. את התוצאה הסופית של הטיפול ניתן לראות לאחר כשלושה חודשים שאז החוטים נספגו והתפרקו, רמות הקולגן עלו והאזור שטופל נמצא במצב אידיאלי.

 

 

האם ניתן להשתמש בשיטת החוטים לעוד אזורים בגוף מעבר לאזור הפנים?

בישראל רק לאחרונה החלו להשתמש בשיטת החוטים עבור אזורים אחרים, אך בעולם זה קיים כבר כמה שנים, בין השאר מטפלים באמצעות שיטת החוטים בהרמת חזה, מתיחת בטן והצמדת אוזניים.

.

האם אפשרי לשלב טיפול הרמת פנים שעשיתי בחוטים יחד עם טיפולים נוספים, כמו טיפול בוטוקס?

הטיפול בחוטים מתאים יותר לשלב של אחרי הזרקות בכלל (בוטוקס וחומרים אחרים), הטיפול מתאים לשלב שבו רוצים להימנע ממה שנקרא “פרצוף בוטוקס”.

 

לסיכום

עולם הטיפוח והאסתטיקה מציע לנו אפשרויות רבות לשיפור מראה הפנים והגוף במיוחד כשאנו מגיעים לעשור החמישי והלאה של חיינו. גיל שבו מתחילים לראות את סימני הזמן ואת סימני החיים והניסיון.

כיום בעידן הדיגיטלי שבו אנחנו מרבים להצטלם ולהיות ברשתות החברתיות, זה נראה טבעי  שנרצה להיראות במיטבנו ובמידת האפשר לשפר חלקים במראה החיצוני שלנו שהשתנו עם השנים וכעת אנו מרגישים עימם פחות נוח.

הפנים הם הדבר הראשון שרואים כשמסתכלים במראה, כשפוגשים אנשים אחרים והפנים הם כרטיס הביקור שלנו לחיים עצמם. לכן כשעולה הצורך, טוב שיש לנו אפשרות לטפל באזורי פנים שונים באמצעות ניתוח להרמת פנים או לטפל באמצעות טיפולים חלופיים כמו הרמת פנים עם חוטים וכל זאת בכדי להשיג מראה רענן וגמיש יותר, והכי חשוב מראה כזה שיהיה לנו נוח אתו.

לעוד פרטים ומידע לגבי טיפולים והליכים אסתטיים ורפואיים פנו אל המומחים שלנו עוד היום!

היכנסו למדריך המלא שלנו להרמת עפעפיים – שתשפר לכם פלאים את מראה הפנים ותעניק לכם מראה צעיר ורענן

לקראת ניתוח הרמת עפעפיים​

המדריך המלא עם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני ניתוח הרמת עפעפיים!

הימים שאחרי ניתוח עפעפיים​

המדריך המפורט עם כל הפרטים לגבי ההחלמה לאחר ניתוח הרמת עפעפיים

סיבוכים שיכולים להיות​​

כל הסיבוכים אשר יכולים להיות בניתוח הרמת עפעפיים ולמה זה לא כזה מסוכן? ​
שאלות נפוצות
הטיפול בהרמת פנים באמצעות חוטים מחזיק לתקופה של 6-9 חודשים.
הטיפול אינו כואב. החוטים מוחדרים דרך חור מחט קטן שנעשה בנקודות ההחדרה. מדובר בהרדמה הדומה לזו שנעשית בטיפול שיניים
טיפול בחוטים לאזור קו הלסת הוא אחד האזורים השכיחים בשיטת טיפול זו והוא נחשב לאזור מוצלח מאד מבחינת תוצאות הטיפול. הטיפול מתאים לגברים ולנשים כאחד.