הרמת עפעפיים עליונים ללא ניתוח

מראה עייף ומבוגר של העיניים בא לידי ביטוי סביב גילאי 50, זאת לרוב כתוצאה מהשפעות הזדקנות העור ההופכות את העור העדין בעפעפיים לחסר גמישות, תכונה המקנה לעפעפיים מראה של עודפי עור מעל העיניים המהווים פגיעה אסתטית במראה החיצוני של הפנים. למרות שעפעפיים שמוטים וחסרי חיוניות מקנים לעיניים מראה עייף, שינת לילה ארוכה וטובה לא תוכל להעלים אותם אלא דרושים טיפולים אסתטיים ייעודיים של הרמת עפעפיים.

כעת ניתן להרים את העפעפיים העליונים ללא ניתוח, הודות לקידום הטכנולוגיות הרפואיות המודרניות. בעזרת טיפולים לא ניתוחיים כמו בוטוקס או דיספורט ניתן להפחית עפעפיים נפולות, קמטים וקמטוטים באזור העיניים.

טיפולים אלו מהירים יחסית וללא כאבים בהשוואה לפתרונות כירורגיים ומציעים מראה טבעי יותר. יתר על כן, הם מציעים תוצאות ארוכות טווח שיכולות לעזור לך להיראות צעיר יותר ומתחדש. זהו פתרון מצוין למי שרוצה לשפר את המראה שלו ללא צורך בניתוח פולשני.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

 

רוצים להפסיק להתבייש בשקיות מתיחת לעיניים ומהמראה הזקן והעייף כל הזמן? אם כן אז אתם הגעתם בדיוק למקום הנכון עם החברה המקצועית ביותר בתחום!
מומחים בכל סוגי ההליכים אסתטיים והרפואיים בתחום העפעפיים והפנים ✅
הסדרי תשלום הוגנים ונוחים בכל שיטות התשלום שיש✅
ליווי אישי בכל התהליך  – זמינים 7\24 ✅
שירות אישי על ידי מומחים בתחום האסתטיקה ✅
מומחים בהליכים אסתטיים ללא ניתוח וללא כאב! ✅
זמן ההחלמה הקצר ביותר בהליך של הרמת עפעפיים עליונים ללא ניתוח ✅

 עזרנו כבר למאות מטופלים מכל קצוות הארץ לשפר את איכות החיים שלהם אז למה אתם מחכים?! 👱🏼👨🏽

 

מתי כדאי לשקול טיפולי הרמת עפעפיים עליונים ללא ניתוח?

כיוון שצניחת עפעפיים משפיעה בעיקר על המראה האסתטי של העיניים והפנים, המטרה של טיפלי הרמת עפעפיים הינם קוסמטיים בעיקרם בכדי להחזיר לפנים את המראה הטבעי והצעיר, וכך להעלות את הביטחון העצמי של נשים וגברים הסובלים מפגם אסתטי זה. כיום מוצעים שלל טיפולים אסתטיים יעילים שאינם כרוכים בהליך כירורגי פולשני, כמו במקרה של הרמת עפעפיים והחזרת המראה המתוח לעור שנמצא מעל העיניים.

 

מה ההבדל בין ניתוח הרמת עפעפיים עליונים לבין הרמת עפעפיים עליונים ללא ניתוח?

נהוג לייחס את הטיפול הקלאסי להרמת עפעפיים להליך כירורגי של ניתוח הרמת עפעפיים. מדובר על הליך פשוט יחסית המתבצע תחת הרדמה מקומית בלבד הנמשך פחות משעה, מאפיינים המורידים באופן משמעותי את הסיכונים והסיבוכים האפשריים במהלך ההליך הניתוחי. יחד עם זאת מדובר על ניתוח כירורגי לכל דבר, ולכן מהלך הניתוח כולל ביצוע חתך בעפעפיים העליונים לצורך הוצאת עודפי העור ועיצוב מחדש של עור העפעפיים להקניית מראה מוצק ומתוח של העור.

בשונה מההליך הכירורגי, טיפול הרמת עפעפיים עליונים ללא ניתוח מתבצע ללא חתכים בעור וכך מצמצם באופן משמעותי את הסיכונים העשויים להתרחש במהלך הטיפולים. בנוסף לכך, הטיפולים הללו לרוב אינם כרוכים בתחושת כאב כך שאין כל צורך להחדיר למטופל חומרי הרדמה לפני התחלת הטיפול. הודות להתפתחות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית, ניתן למצוא היצע מגוון של טיפולים לא פולשניים המאפשרים לבצע הרמת עפעפיים באמצעות מכשור מתקדם של לייזר, טכנולוגיית פלזמה, גלי רדיו ועוד.

 

הרמת עפעפיים עליונים ללא ניתוח המדריך המלא!

 

כיצד מתבצעת הרמת עפעפיים בלייזר?

שיטה זו כוללת שימוש במכשיר חדשני הפולט קרני לייזר החודרים אל מתחת לשכבת העור בעפעפיים, וכתוצאה מכך מתבצע הרס ממוקד ומבוקר של תאי קולגן הנמצאים באזור אליו הלייזר מכוון. תאי הקולגן אחראיים על חידוש תאי העור באופן ביולוגי טבעי, ולכן הרס מכוון של אותם תאים מסייע להם להתחדש בצורה מהירה וכך לאפשר ליצור רקמות עור מתוחות ומוצקות יותר ולהעלים את עודפי העור שנוצרו בעפעפיים.

למדריך המלא שלנו להרמת עפעפיים בלייזר 

מה כרוך בהליך הרמת עפעפיים בשיטת פלזמה?

הרמת עפעפיים בפלזמה ללא ניתוח מתבצעת באמצעות מכשיר מיוחד הפולט אנרגיית פלזמה באמצעות מעגלים אלקטרומגנטיים, והשפעותיו נעשות באמצעות תהליך אידוי המותח וממצק את עודפי העור והקמטים שנוצרו בעפעפיים העליונים של המטופלים. לרוב מדובר על הליך שאיננו כואב, אך קיימת אפשרות למרוח משחת אלחוש מקומית כדי למזער את תחושת אי הנוחות במהלך הטיפול.

 

הרמת עפעפיים לגברים ונשים באמצעות טיפולים קוסמטיים

איפור טבעי הינה אפשרות נוספת ונפוצה להרמת עפעפיים ללא ניתוח הכוללת למעשה הליך קוסמטי היוצר אשליה, ולכן חשוב לדעת כי זוהי שיטה שאיננה מטפלת ומעלימה את הבעיה של צניחת עפעפיים אלא עוקפת אותה. באמצעות יישום של איפור מקצועי בגבות ובעיניים ניתן ליצור מראה צעיר ורענן יותר של עיניים יפות ומטופחות, אך בפועל לא נעשה שום טיפול אסתטי להעלמת עודפי העור שנוצרו בעפעפיים.

טיפול קוסמטי נוסף המאפשר לטפל בצניחת עפעפיים הינו טיפול בוטוקס, הכוללת שימוש בזריקות לעפעפיים לצורך שיתוק חלקי של השרירים באזור זה וכך אפשרות למתיחה ומיצוק של העור העודף בעפעפיים. זריקות בוטוקס בעפעפיים מומלצים בדרך כלל לאזור העפעפיים התחתונים כאשר נוצרים עודפי עור ומראה של “שקיות” מתחת לעיניים” ולכן לעיתים שיטה זו יכולה להחליף את הצורך בביצוע ניתוח עפעפיים תחתונות.

הרמת עפעפיים לגברים ונשים באמצעות טיפולים קוסמטיים

 

מה היתרונות של הרמת עפעפיים ללא ניתוח?

טיפולי הרמת עפעפיים ללא ניתוח מאפשרים לכל גבר ואישה ליהנות ממראה של עפעפיים מתוחות ואסתטיות, זאת מבלי לעבור טיפולים כירורגיים פולשניים העשויים להיות כרוכים בסיכונים רפואיים. בנוסף לכך, ההליך הכירורגי להרמת עפעפיים כולל זמן החלמה הנמשך מספר שבועות כאשר התוצאה הסופית של הניתוח נראית לעין רק לאחר חודש לפחות מיום הניתוח, בשונה מטיפולי הרמת עפעפיים ללא ניתוח שאינם מצריכים תקופת החלמה. הסיבה לכך היא תהליך ההחלמה וההתאוששות של אזור הניתוח, ולכן רק לאחר ירידת הנפיחות ושטפי הדם ניתן יהיה להתרשם מתוצאות  הטיפול.

יחד עם זאת חשוב להדגיש כי טיפולי הרמת עפעפיים בלייזר, פלזמה וכן שיטות אחרות ללא ניתוח נועדו בעיקר עבור הצורך האסתטי של הרמת עפעפיים. לכן במקרה ומדובר על תופעת צניחת עפעפיים כתוצאה מבעיה רפואית מסוימת, כמו במקרה של פגיעה בשריר האחראי על הרמת העפעפיים, טיפול לא פולשני לא יסייע לטפל בבעיה אלא יש מקום להתערבות כירורגית לטיפול פולשני בשריר היוצר את הבעיה הקוסמטית/רפואית.

 

מהם היתרונות של שימוש בקרמים וסרום מיוחדים להרמת עפעפיים עליונים?

קרמים וסרומים מיוחדים פותחו כדי לעזור לאנשים להרים את העפעפיים העליונים, להפחית את מראה הקמטים ורפיון העור. מוצרים אלה נועדו להפחית את השפעות ההזדקנות, ולספק מראה צעיר יותר. על ידי שימוש בקרמים ובסרומים מיוחדים אלו, תוכלו ליהנות מהיתרונות של שיפור מבנה הפנים ומראה הפנים מבלי שתצטרכו לעבור ניתוח קוסמטי יקר. הם יכולים גם לעזור לשפר את הבריאות הכללית של העור שלכם על ידי הגברת ייצור הקולגן, הפחתת נפיחות ואספקת חומרים מזינים חיוניים שיכולים לעזור לשמור על מראה העור שלכם במיטבו. חשוב להיות זהירים בעת השימוש בקרמים אלו, שכן יש כמה דברים שכדאי להיות מודעים אליהם לפני שמתחילים להשתמש בהם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להפיק את המרב מקרם העפעפיים שלכם תתחיל לאט.

כדאי לנסות תחילה כמות קטנה באזור קטן של העפעפיים ולהמתין כמה שעות לפני שתמשיכו זה נותן למוצרים אילו להיספג בעור ויעזור למנוע תגובות עור שליליות אדמומיות וכמובן גילוי מאוחר של תגובות אלרגיות כתוצאה מתגובה אלרגית לקרם כזה או אחר אשר אתם אלרגיים למרכביו, חשוב מאוד לדעת אילו מרכיבים אתם יכולים להשתמש ולמה אתם אלרגיים. חלק מהקרמים חזקים מאוד ועלולים לגרום לגירוי, לכן כדאי להתייעץ עם רופא לפני השימוש בהם אם יש לך עור רגיש. אם יש לך ספק, בקש מהרופא שלך המלצה על קרם המתאים לסוג העור שלך.

כמה זמן מחזיקות התוצאות של השימוש בקרמים ובסרומים אלו?

כשזה מגיע לטיפוח העור, קרמים וסרום הם מהמוצרים הפופולריים ביותר בשוק. אבל כמה זמן מחזיקות התוצאות של השימוש בקרמים ובסרומים אלו? כדי לענות על שאלה זו, עלינו להסתכל על המרכיבים המשמשים במוצרים אלה וכיצד הם מתקשרים עם העור שלנו.

המרכיבים הפעילים בקרמים ובסרומים מסייעים לשיפור בריאות העור, הפחתת קמטים ואיזון גוון העור. בהתאם לסוג הקרם או הסרום בשימוש, התוצאות יכולות להימשך בין מספר שעות למספר חודשים. חשוב להבין שמרבית הקרמים והסרומים נותנים תוצאות טובות אך לזמן ממושך ככה שהם אתם מחפשים פתרון ארוך טווח קרמים וסרומים הם לא הפתרון שלכם. בנוסף לחלק מהסרומים והקרמים עשויות להיות השפעות ממושכות יותר מאחרות. בנוסף, גורמים סביבתיים כמו חשיפה לשמש יכולים גם להשפיע על משך זמן התוצאות של תכשירים אלו.

שיפור מראה העפעפיים העליונים מבלי להיות לעבור ניתוח

אם ברצונך לשפר את מראה העפעפיים העליונים מבלי לעבור ניתוח, החדשות הטובות הן שקיימים כיום מספר טיפולים לא ניתוחיים. טיפולים אלו יכולים לעזור להרים עפעפיים נפולים ולהפחית קמטים סביב העיניים למראה צעיר ורענן מתמיד. טיפולים לא ניתוחיים נפוצים להרמת עפעפיים עליונים כוללים שיטות טיפול חדשניות כמו השימוש בלייזר, הזרקות בוטוקס ושימוש בפלזמה. לכל טיפול יש יתרונות וסיכונים משלו ויש לדון בו עם איש מקצוע מוסמך בתחום האסתטיקה לפני שמחליטים על איזה מהם ללכת.

טיפולי לייזר הם טיפולים המאושרים על ידי ה-FDA המשתמשים בקרן אור ממוקדת כדי לחמם את העור ולהרוס את תאי השומן באזורים ספציפיים. השימוש בלייזר יכול לעזור להרים עפעפיים נפולים על ידי שריפת העור העודף באזור הפנים אשר מסתתר מתחת לעיניים ויודע לשמצה כשקיות מתחת לעיניים. עם זאת, תמיד קיים סיכון של כוויות קבועות שיהיה צורך לטפל בקרמים או משחות מקומיות לאחר טיפולי לייזר לכמה ימים לאחר מיכן אך זה כמעט ולא קורה.

מחיר ניתוח הרמת עפעפיים לעומת מחיר טיפולי הרמת עפעפיים ללא ניתוח

יש לקחת בחשבון כי העלות הממוצעת של טיפולי הרמת עפעפיים עליונים ללא ניתוח הינם זולים משמעותית, לעומת ניתוח שגרתי להרמת עפעפיים שהמחיר הממוצע שלו יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים. מחיר ניתוח עפעפיים עליונים נע בין 7,000-15,000 ₪, ואילו טיפולי הרמת עפעפיים ללא ניתוח יכולים להסתכם בעלות של 5,000-7,000 ₪ בלבד.

לחצו כאן – למחירון המלא להרמת עפעפיים

לקראת ניתוח הרמת עפעפיים​

המדריך המלא עם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני ניתוח הרמת עפעפיים!

הימים שאחרי ניתוח עפעפיים​

המדריך המפורט עם כל הפרטים לגבי ההחלמה לאחר ניתוח הרמת עפעפיים

סיבוכים שיכולים להיות​​

כל הסיבוכים אשר יכולים להיות בניתוח הרמת עפעפיים ולמה זה לא כזה מסוכן? ​
שאלות נפוצות
אם אתם מחפשים דרך להרים את העפעפיים העליונים ללא ניתוח, יש לכם מזל. ישנן מספר אפשרויות לא ניתוחיות זמינות שיכולות לעזור לך להשיג את המראה הרצוי. החל משימוש בקרמים ובסרומים מיוחדים ועד לטיפולי לייזר, ישנן מספר דרכים להרים את העפעפיים העליונים מבלי להיכנס מתחת לסכין. היכנסו למדריך המלא שלנו – הרמת עפעפיים עליונים ללא ניתוח שבו אנו מפרטים ומסבירים את כל הדרכים השונות להרים את העפעפיים העליונים ללא ניתוח כך שאתם תוכלו להחליט איזו מהאפשריות הכי מתאימה לכם .
הרמת עפעפיים עליונים ללא ניתוח היא דרך בטוחה ויעילה להפחתת מראה של עפעפיים נפולים ללא צורך בניתוח. ההליך אורך כ-15 דקות בלבד ואתה יכול לצפות לראות תוצאות כמעט מיד. בנוסף ניתן לצפות לראות שיפור ניכר במראה העפעפיים העליונים שלך תוך 24 שעות. עם הזמן, ככל שהגוף שלכם ימשיך להחלים ולהסתגל, יהיה ניתן להבחין יותר ויותר בשיפור במראה הכללי של העפעפיים שלכם ושל כלל הפנים.
תופעות הלוואי השכיחות ביותר להרמת עפעפיים עליונים ללא ניתוח הן נפיחות ואדמומיות עיניים יבשות, ולעתים רחוקת ראייה מטושטשת וירידה זמנית ביכולת לעצום את העיניים לחלוטין תופעות הלוואי הלו עשויות להימשך בין יומיים לשלושה שבועות לאחר ההליך. ניתן למזער את הסיכון לתופעות לוואי אלו על ידי הרכבת משקפי שמש בחוץ במהלך זמן ההתאוששות המכסה את שתי העיניים או שימוש בטיפות עיניים כל ארבע שעות במשך שבועיים לאחר ההליך.