הרמת עפעפיים לגברים

זה לא סוד שהגוף האנושי משתנה ככל שהזמן עובר. אם נסתכל בתמונות ישנות שלנו לפני עשור נופתע לראות כיצד נראינו כל כך שונים, וליתר דיוק צעירים יותר. הסיבה לכך היא קצב הזדקנות העור שאיננו עוצר לרגע ככל שהשנים חולפות, דבר המשפיע בסופו של דבר על המראה החיצוני שלנו. כיוון שעור הפנים הוא השטח החשוף ביותר בגוף, כך קצב ההזדקנות של עור הפנים מהיר יותר לרוב כתוצאה מהשפעות מזג האוויר המזרזות את הופעת הקמטים, כתמי שמש, איבוד שומן תת-עורי ובאופן כללי העור שהיה בעבר מתוח, גמיש וחיוני הופך להיות עייף ובעל מראה מבוגר.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

 

מעוניינים לשים סוף לכתמים השחורים מתיחת לעיניים? רוצים לקבל מראה צעיר ללא שקיות מתחת לעיניים? הגעתם לחברה המובילה בתחום!
מומחים בכל סוגי ההלכים אסתטיים והרפואיים בתחום העפעפיים העליונים והתחתונים✅
תשלום הוגן ונוח בכל שיטות התשלום שיש✅
עובדים וזמינים לכם כל הזמן – זמינים 7\24 ✅
שירות אישי על ידי מומחים בעולם האסתטיקה ✅
מומחים בהליכים אסתטיים ללא ניתוח וללא כאב! ✅
זמן ההחלמה הקצר ביותר בהליך של הרמת עפעפיים לגברים ללא ניתוח ✅

 עזרנו כבר למאות פציינטים בכל חלקי הארץ לקבל את התוצאה שהם תמיד חלמו 👱🏼👨🏽

כיצד הזדקנות העור משפיעה על העיניים?

כחלק מתהליך התבגרות העור גם העיניים מושפעות משינויים אלו, כך שבמרוצת השנים ניתן לראות כיצד העפעפיים הופכים להיות נפולים ולא אסתטיים כתוצאה מאובדן האלסטיות של העור בחלק הזה בפנים. שטח העור בעפעפיים הינו עדין ודק במיוחד, ולכן כאשר איכות העור יורדת התוצאה תהיה הצטברות של קמטים ומעין “שקיות שחורות” בעפעפיים התחתונים, ואילו העפעפיים העליונים יהיו שמוטים ואף עשויים להסתיר חלק משדה הראייה.

היכנסו למדריך המלא שלנו על  שקיות מתחת לעיניים

מה המטרה של טיפולי הרמת עפעפיים לגברים?

תופעה של עפעפיים שמוטים, מקומטים וחסרי חיוניות המשווים לפנים מראה עייף ומבוגר נקראת צניחת עפעפיים ממנה סובלים הרבה מאוד גברים מעל גיל 50. נכון לייחס את התופעה הזו לגברים ונשים כאחד, אך במקרה של גברים ניתן לראות כיצד אורח חיים המאופיין בעבודות שטח וחשיפה ממושכת לשמש ופגעי מזג אוויר אחרים משפיעים בסופו של דבר על מראה העפעפיים, שהופכים להיות חסרי אסתטיקה כבר לאחר גיל 40.

כיוון שתופעת צניחת עפעפיים משפיעה בעיקר על המראה האסתטי של הפנים, ניתן למזער את ההשלכות על המראה החיצוני באמצעות טיפולים אסתטיים ייעודיים. טיפולי הרמת עפעפיים נועדו לטפל באזור הבעייתי שנמצא בעפעפיים העליונים והתחתונים, כך שהעור בשטח הזה יהפוך להיות מוצק ומתוח יותר וימנע את המראה השמוט והעייף של העפעפיים.

 

הרמת עפעפיים לגברים המדריך המלא

 

כיצד מתבצעים טיפולי הרמת עפעפיים?

הודות להתפתחות הטכנולוגיה בתחום האסתטיקה הרפואית, קיימים כיום מגוון טכניקות המעניקות מענה יעיל לבעיית צניחת עפעפיים עליונים. טיפולים אלו כוללים הן שיטת טיפול כירורגית המתבצעת בחדר ניתוח, והן טיפולים שאינם פולשניים המתבצעים באמצעות מכשור מתקדם וחדשני.

 

ניתוח הרמת עפעפיים

פרוצדורה זו הינה פולשנית ומתבצעת בחדר ניתוח על ידי מנתח פלסטי מומחה, ולכן היא מתוארת כהליך ניתוחי למרות שמדובר על הליך פשוט יחסית עם מינימום סיכונים וסיבוכים. לרוב הסיכונים בהליכים כירורגיים עולים כאשר מעורבת בכך הרדמה כללית, אך במקרה של ניתוח הרמת עפעפיים מדובר על פרוצדורה שבדרך כלל איננה מצריכה הרדמה מלאה אלא מתבצעת בהרדמה מקומית, ולעיתים גם בשילוב של חומרי טשטוש על פי הלך רוחו של המטופל.

 

הרמת עפעפיים ללא ניתוח

הפתרון לעפעפיים מתוחות ואסתטיות יותר יכול להיות גם ללא מעורבות של סכין מנתחים, זאת באמצעות מכשור חדשני המאפשר למתוח ולמצק את העור העדין של העפעפיים בצורה מיטבית ולטווח ארוך. פעולת המכשירים מתבצעת מעל פני שטח העור, ולכן טיפולים אלו מוגדרים כלא פולשניים ויכולים להתבצע במכונים ומרפאות אסתטיות ולא רק בבתי חולים. בין הטיפולים הנפוצים בתחום הינם טיפולי הרמת עפעפיים בפלזמה ובלייזר.

לעוד פרטים בנושא – הרמת עפעפיים ללא ניתוח

הרמת עפעפיים בלייזר

קולגן הוא חלבון שכיח הקיים בגוף האדם, והוא זה האחראי על מראה עור חיוני וצעיר יותר. ככל שהשנים חולפות והעור מתבגר, כך גם השפעת הקולגן פוחתת וכתוצאה מכך מראה העור הופך להיות עייף, מקומט וחסר חיוניות. באמצעות טכנולוגיית לייזר חדשנית הפוגעת באופן מבוקר בתאים אלו בעור הפנים, ניתן לעודד את קצב התחדשותם בצורה מלאכותית וכך למעשה להשיג מראה עור צעיר, קורן ובריא יותר.

במקרה של הרמת עפעפיים בלייזר, מכשיר הלייזר ממוקם באזור הבעייתי בעפעפיים העליונים ו/או התחתונים כך שתאי הקולגן באזור זה יוכלו להתחדש ולהשפיע על מראה העור מסביב לעיניים.

 

הרמת עפעפיים בשיטת פלזמה

שיטה נוספת להרמת עפעפיים ללא ניתוח היא בפלזמה, סיכונים וכאבים המתבצעת גם היא באמצעות מכשור מהפכני ומתקדם. הרמת עפעפיים בשיטת פלזמה מתבססת על אנרגיית פלזמה המוחדרת אל עומק העור באזור העפעפיים, שהיא מאפשרת למתוח ולמצק את רקמות העור הרפויות בעפעפיים באמצעות טכניקת אידוי מבוקרת.

 

מהם הבדלים בין ניתוח להרמת עפעפיים עליונים לבין הרמת עפעפיים עליונים ללא ניתוח?

כפי שניתן להבין, ההבדל המהותי הקיים בין פרוצדורות טיפול אלו הינו בדרך הטיפול המתבצע בפועל, אם מדובר על ניתוח או טיפול לא ניתוחי. יש להדגיש כי שתי שיטות טיפול אלו נחשבות יעילות ונותנות מענה מצוין לבעיית צניחת עפעפיים, אך יחד עם זאת לא כל מטופל נמצא מועמד מתאים לטיפול הניתוחי או לטיפול שאינו פולשני.

לכן כדי להתאים את סוג הטיפול האפקטיבי ביותר לכל מטופל, מומלץ להגיע לפגישת ייעוץ מוקדמת עם מנתחים פלסטיים מומחים שיאבחנו את הבעיה האסתטית, וכך בהתאם ימליצו על טיפול הרמת עפעפיים הרלוונטי לכל מטופל.

 

מחיר ניתוח הרמת עפעפיים

ידוע שטיפולים אסתטיים עולים לא מעט כסף, במיוחד אם מדובר על טיפולים הכרוכים בפרוצדורות כירורגיות שהן מורכבות יותר לעומת טיפולים שאינם פולשניים. משום כך העלות הממוצעת של ניתוח הרמת עפעפיים נע בין 7,000 ₪ ועד 15,000 ₪, זאת בהתאם לסוג הניתוח שבוצע, מורכבות הניתוח, המנתח המבצע את הניתוח, המכון הרפואי בו הניתוח נעשה ועוד פרמטרים רבים נוספים המשפיעים על העלות הסופית של הניתוח.

לעוד מידע בנושא מחיר ניתוח הרמת עפעפיים

לקראת ניתוח הרמת עפעפיים​

המדריך המלא עם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני ניתוח הרמת עפעפיים!

הימים שאחרי ניתוח עפעפיים​

המדריך המפורט עם כל הפרטים לגבי ההחלמה לאחר ניתוח הרמת עפעפיים

סיבוכים שיכולים להיות​​

כל הסיבוכים אשר יכולים להיות בניתוח הרמת עפעפיים ולמה זה לא כזה מסוכן? ​
שאלות נפוצות
הרמת עפעפיים היא הליך קוסמטי שיכול לעזור לגברים לשפר את מראה העיניים שלהם. זה יכול להפחית קמטים ועור נפול סביב העיניים, ולגרום לפנים של הגבר להיראות צעירות וערניות יותר. זה גם יכול לגרום לעיניים להיראות גדולות יותר, מה שיכול לתת לגברים מראה אטרקטיבי יותר בעל אישיות עם ביטחון עצמי גבוה. בנוסף, הרמת עפעפיים עשויה לעזור להפחית נפיחות ועיגולים שחורים מסביב לעיניים, ולהעניק לגברים מראה נח יותר. עם היתרונות הללו בחשבון, אין זה פלא מדוע גברים רבים כל כך בוחרים לעבור הליך הרמת עפעפיים.
הרמת עפעפיים לגברים היא הליך קוסמטי שיכול לעזור לגברים להיראות צעירים ורעננים יותר. אך האם ניתן לשלב פעולות קוסמטיות אחרות עם הרמת עפעפיים גברית כדי לשפר את התוצאות? התשובה היא כן. שילוב של הרמת עפעפיים גברית עם פרוצדורות אחרות כגון הרמת גבות, הרמת מצח וניתוח בלפרופלסטיקה יכול לעזור להשיג תוצאה דרמטית עוד יותר עבור גברים שרוצים להיראות צעירים יותר. בנוסף, שילובים אלו של הליכים עשויים גם להפחית את זמן ההחלמה ולספק יתרונות נוספים כגון שיפור הראייה או סימטרית הפנים.
תהליך ההחלמה של הליך זה יכול להשתנות בהתאם לאדם, אך בדרך כלל נמשך כשבועיים. במהלך תקופה זו, מטופלים עשויים לחוות נפיחות וחבורות מסוימות סביב העיניים אשר יחלפו בהדרגה. בנוסף לביצוע ההנחיות לאחר הניתוח מהרופא שלהם, גברים אשר מביצים הליך זה צריכים גם לנקוט משנה זהירות כדי לשמור על הפנים שלהם נקיות ולחות בזמן שהם נרפאים. עם טיפול ותשומת לב נאותים במהלך תקופת ההחלמה, רוב הגברים יוכלו ליהנות מתוצאות הרמת העפעפיים שלהם במשך שנים רבות ואף אפילו לכל החיים תלוי בסוג הטיפול ובסוג עור של המטופל.