הרמת עפעפיים ללא ניתוח מחיר

ניתוחים נמצאים על רצפים. רצף של רמת הפולשניות של הניתוח, רצף של רמת ההרדמה הנדרשת, רצף של תהליך האחלמה, רצף של סיכון ורצף של יעילות ותוצאה. ועדיין יש אנשים שהחוויה או המילה ניתוח (גם ברמות הרצף הקלות) מעוררים חרדה וחשש אמיתי.

עולם הרפואה מכיר בחשש שיש לאנשים ומטופלים מניתוחים, הוא גם מודע כמובן לסיכונים שיש בניתוחים ולכן נעשים מאמצים גבוהים למצוא פתרונות טיפוליים רפואיים שאינם באמצעות ניתוח.

במאמר הנוכחי נבחן את החלופות לניתוח הרמת עפעפיים. נתייחס גם לניתוח עפעפיים עצמו וכמובן לא נתעלם מהעלויות הנלוות.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה

רוצים לקבל מראה צעיר יותר ללא ההשלכות של הניתוח? מבלי החלמה ארוכה? מעולה כי הגעתם לחברה המובילה בעולם היופי והאסתטיקה!
אצלנו קיימים מומחים בכל סוגי ההליכים האסתטיים והרפואיים בתחום הפנים✅
תשלום נוח ופשוט בכל השיטות ✅
עובדים וזמינים לכם כל הזמן ✅
ליווי אישי על ידי מומחים בעולם האסתטיקה ✅
זמן ההחלמה הקצר ביותר בהליכים של ההרמת עפעפיים ללא ניתוח ✅

 עזרנו כבר למאות פציינטים לקבל את העפעפיים שהם תמיד רצו! 👱🏼👨🏽

הרמת עפעפיים: ניתוח רפואי או ניתוח קוסמטי

הנטייה הראשונית של רוב מי שנשאל אותו בנושא, תהיה לומר שהרמת עפעפיים היא התערבות קוסמטית ולא פעולה לצורך רפואי. במציאות התשובה היא לא חד משמעית.

עפעפיים נפולים, שמצריכים טיפול הרמת עפעפיים, יכולים להיות גם בעיה רפואית. עפעפיים נפולים הופכים להיות בעיה רפואית, כאשר הם נופלים באופן שבו הם מסתירים חלק מזווית הראייה של גלגל העין. ישנם לא מעט אנשים, שיכולת הראייה שלהם נפגעת כתוצאה מעפעפיים נפולים. הסתרת ראייה משמעותית ליכולת הנהיגה, ליכולת העבודה, קריאה ועוד פעולות שהן חיוניות לתפקוד היומיומי שלנו. מעבר להסתרה של אזורי ראייה, עפעף נפול, גם מפעיל משקל על העין ומעייף אותה. עייפות מהירה של העין מחייבת את האדם לעצום אותה לעיתים קרובות וזה גם מהווה בעיה שיכולה לפגוע בתפקוד הרגיל שלנו.

עפעפיים

מידע חיוני על שקיות מתחת לעיניים

כאשר אין פגיעה ביכולת הראייה ונפילת העפעפיים בעיקר משפיעים על המראה החיצוני (נפיחות, סימנים שחורים, מראה מבוגר או עייף), הניתוח או הטיפול נחשב לטיפול לצורך אסתטי.

אנחנו לא מפחיתים לרקע מהחשיבות של המראה האסתטי שיכול להיות בעל משמעות גבוהה מאד לאדם שסובל ממנו. פגיעה בביטחון העצמי, פגיעה ביכולת לאינטראקציה חברתית, ישנם לא מעט אנשים שהמראה החיצוני הוא חלק מהעבודה שלהם, אנשי מכירות, אנשים בתפקידים ייצוגיים, שחקנים ואחרים.

למידע נוסף בנושא היכנסו למדריך שלנו – ניתוח עפעפיים עליונים

כך או כך, כאשר הצורך להרמת עפעפיים קיים, בלי קשר להתוויה הרפואית שלו, הרבה אנשים מבקשים לבחון גם אפשרויות חלופיות לניתוח.

בכדי לסייע לכם בהחלטה, ריכזנו עבורכם את מערכת השיקולים שאפשר להפעיל בתהליך הבחירה.

מחיר כאשר מדובר בהתוויה רפואית קופות החולים ממנות את הטיפול שהינו טיפול באמצעות ניתוח. כאשר מדובר בהתוויה קוסמטית, האפשרויות הן טיפול פרטי וגם דרך הקופות וכאן פשוט מומלץ להשוות מחירים מצד אחד ויעילות ותוצאה מצד שני.
יעילות הטיפול (תוצאות) שאלת היעילות מתחלקת לשתי רמות. 1.  השוואת רמת היעילות שבין ניתוח לבין טיפול שאינו ניתוח. 2. השוואת רמת היעילות בין השיטות השונות לטיפול ללא ניתוח.

בתוך שאלת היעילות נבחן אותה בהתאם לתשובות לשאלות של, עד כמה הבעיה נפטרה לשביעות רצוננו?, ושל כמה זמן מחזיק הטיפול?

משך זמן הטיפול כמה זמן מתבצע הטיפול  בפועל?. כמובן שנעדיף טיפול כמה שיותר מהיר, לרוב אורך הטיפול במיוחד בטיפול שאינם ניתוח משפיע גם על אפקט התוצאה.
הכנה והיערכות לניתוח ניתן להשוות בין רמת ההכנה הנדרשת לכל סוג התערבות וטיפול. ככל שההכנה משמעותית יותר ייתכן ומדובר בטיפול מורכב יותר.
החלמה בסוגיה זהו אנו מודדים בעיקר שלושה דברים, הראשון, משך זמן ההחלמה?, השני, אילו מגבלות הטיפול מציב לנו במהלך ההחלמה?, השלישי, כאב וחוסר נוחות שצפוי לנו במהלך תקופת ההחלמה?.

הרמת עפעפיים ללא ניתוח מחיר

טיפול עפעפיים ללא ניתוח

מדובר בטיפול ברמה האסטטית בלבד וכיום ישנם מספר שיטות מבוססת טכניקות לייזר, גלי רדיו, פלזמה, חימום ועוד.

חשוב לדעת, כי רמת הידע הרפואי הקיימת היום בנושא של התפתחות תופעת נפילת עפעפיים וכיצד ניתן לעכב, למנוע ולטפל בה באמצעות שיטות שאינן כירורגיות? מבוססת  ברובה (אך לא רק) על חידוש רמת ההימצאות של חומרים מסוג חלבונים האחראיים על עור הפנים וסביבת העיניים.

החלבונים המוכרים כיום כאחראיים באופן ישיר על רמת הגמישות, הלחות והרכות של העור הם, הקולגן והאלסטין. הקולגן הינו החלבון המשמעותי מבניהם והוא מהווה כמות עצומה של כ – 30 אחוזים מכמות החלבונים בגוף האדם שמשפיעים על רמת הלחות והרכות של העור. חברו למשימה, האלסטין (וכבר שמו מרמז לא מעט), אחראי על הגמישות – אלסטיות של העור (זוכרים את הדודה שהייתה צובטת אתכם בלחי תוך כדי משיכה שלה?, אז לזה אחראי האלסטין).

עפעפיים ללא ניתוח

 שיטות טיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח

שם הטיפול שיטת הטיפול יעילות החלמה מחיר
אולטרה פאי (ULTHERAPY) מכשיר הפועל על גלים אולטרא סוניים שהם בבסיסם סוג של גלי קול. הגלים חודרים מתחת לעור ומחממים שכבה עמוקה מתחת העור ויוצרים תהליכים של כיווץ וצמצום הרקמה באזור, תהליכי הכיווץ יוצרים אפקט של מתיחה שנה וחצי עד שנתיים 3- 14 ימים, תחושה לא נוחה, נפיחות  ושטפי דם. כאב קל וייתכן והאזור יהיה ללא תחושה מספר ימים 5000-7000 ₪
פלקסר (PLEXER) מבוסס על אנרגיה של פלזמה היוצרת חימום וגירוי של שכבות העור. פעולה זו מעוררת את התאים לייצר עוד מחלבוני הקולגן והאלסטין. הליך מלא מצריך בין 2 – 4 טיפולים. יעיל לתקופה של שנה (+-) החלמה של מספר ימים, אי נוחות ונפיחות קלה 4000-6000 ₪
אימוטריקס (EOMATRIX) מכשיר מבוסס על גלי רדיו המעוררים את תאי העור הסמוכים לייצר את חלבון הקולגן הליך מלא דורש בין 4 לעד 6 טיפולים. הטיפול יעיל למשך זמן של חצי שנה עד שנה. החלמה במשך כמה ימים, נפיחות, אדמומיות באזור הטיפול. 4000 – 5000 ₪
אלוס פלוס (ELOS PLUS) שיטה זו כוללת טכנולוגיה משולבת של לייזר וגלי רדיו שתפקידם להזרים חום לשכבת העור העמוקה ולגרום לסיבי חלבון הקולגן הנמצאים שם להתכווץ. הכיווץ מותח את העור. לטיפול יעיל נדרשים 5-8 טיפולים. יעילות של עד שנה. החלמה בת כמה ימים, תופעה של אדמומיות ונפיחות קלה באזור 5000 – 7000 ₪
טיקסל (TIXEL) שיטה המבוססת על חימום באמצעות חשמל בשכבת העור החיצונית. התחממות האזור מותחת את העפעפיים ומשנה את הנפח והמרקם של העור בעפעף. הליך הטיפול כולל בין 2-4 טיפולים. הטיפול יעיל לכמה חודשים החלמה של כמה ימים, תופעות קלות של נפיחות ורגישות. 1500- 3000 ₪
CO2RE לייזר מכשיר זה עובד על קרן לייזר שמטרתה לייצור זוג של נזק קל באזור ובעקבות כך לגרום לתהליך טבעי של חידוש טבעי כפי שהגוף עושה במקומות שיש בהם נזקים (מאד דומה לרעיון שמאחורי שיטת קילוף העור בטיפולים אחרים) יעילות תלויה בסוג העור וברמת תהליכי החידוש. מחזיק למספר חודשים אחלמה של כמה ימים (לעיתים יותר) תלוי בהיקף השטח המטופל 1000 – 2000 ₪

עוד על הקליניקה שלנו ששמה דגש על טיפולי הרמת עפעפיים ללא ניתוח

עפעפיים טבעי

סיכום

הבחירה בין ניתוח לבין טיפול שאינו ניתוח היא החלטה אינדיבידואלית של כל אחד ואחת, היא מושפעת מהיכולת הכלכלית שלו, ממידת האנרגיה שהוא מוכן להשקיע בתהליך הזה והאופן שבו הוא מרגיש ביחס לטיפולים.

פרמטר משמעותי לדעתנו יש לתת את הדעת הוא משך השפעת הטיפול. בטיפול שאינו כירורגי המשמעות היא, לחזור על הטיפולים אחת לכמה חודשים, בכדי לשמר את התוצאה וזה מצריך מוכנות, זמן והשקעה בכלל, בעוד ניתוח כירורגי מאפשר שקט שנים ארוכות.

נדגיש, כי מומלץ מאד לבחון קודם כל התוויה רפואית בכדי לחסוך עלות ניתוח או טיפול פרטי. במידה ואין התוויה רפואית מומלץ לבחון היטב את כל הפרמטרים שהצענו במקביל להתייעצות עם רופא מהתחום.

לקראת ניתוח הרמת עפעפיים​

המדריך המלא עם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני ניתוח הרמת עפעפיים!

הימים שאחרי ניתוח עפעפיים​

המדריך המפורט עם כל הפרטים לגבי ההחלמה לאחר ניתוח הרמת עפעפיים

סיבוכים שיכולים להיות​​

כל הסיבוכים אשר יכולים להיות בניתוח הרמת עפעפיים ולמה זה לא כזה מסוכן? ​
שאלות נפוצות
את הניתוח (לא בהתוויה רפואית) ניתן לעשות ברפואה האסטית של קופות החולים וברפואה פרטית של מכוני טיפול שונים. המחירים מושפעים מהיקף התופעה וחומרת הבעיה והן נעשים תמיד בשני הצדדים. לא ניתן לבצע טיפול רק בצד אחד. מחיר לטיפול עפעפיים עליונים נע בין 6000 ל – 12000 ₪ ואילו טיפול גם בעפעפיים התחתונים נע בין 10000 ₪ ל – 15000 ₪.
בטבלה התמקדנו בטיפולים חלופיים באמצעות מכשירים ולא בטיפולים אחרים. ישנם עוד טיפולים שאינם באמצעות מכשור וטכנולוגיה, אלא באמצעות חומרים שונים ביניהם גם שימוש ברעלן מסוג בוטוקס, שהזרקתו במקום הנכון יוצרת מראה של הרמת גבה ומתיחה של העפעפיים. עלות הטיפול יכולה לנוע בין 700 ₪  ל -1500 ₪, תלוי בהיקף החומר שמשתמשים בו. הטיפול מחזיק 3-4 חודשים.
אין הבדל משום שלמעשה מדובר באותו טיפול רק השם שלו שונה. מתיחת עפעפיים היא דרך אחרת לומר הרמת עפעפיים ולכן המחיר לא מושפע משם הטיפול אלא מסוג הטיפול שנעשה וההיקף שלו.